loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 73 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Big-Font

آیا فونت سیستم اندرویدی شما به صورت پیشفرض بزرگ یا کوچک است ؟ آیا از کار کردن با گوشی به دلیل نارضایی از فونت لذت نمی برید ؟ اینجاست که Big Font می تواند کمک بزرگی به شما کاربران بکند . با نصب این برنامه می توانید فونت دستگاه اندرویدی خود را تغییر داده و آن را بزرگ و کوچک کنید . اندازه فونت را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی کامل فونت ها نیز اشاره داشت . فراموش نکنید که این برنامه بدون هیچ گونه آگهی یا تبلیغ اضافه ای روانه بازار شده است .

tarzan بازدید : 67 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Website-to-PDF

Website TO PDF PRO یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد تا هر وب‌سایتی را به فایل PDF تبدیل کنید. این برنامه فاقد تبلیغات مزاحم بوده و با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های پی دی اف را برای مطالعه به صورت آفلاین ذخیره کنید. می‌توانید از طریق ای‌میل، بلوتوث، وای‌فای و گوگل درایو به اشتراک‌گذاری فایل خود بپردازید. امکان ادغام چند سایت در یک فایل پی دی اف نیز در این برنامه گنجانده شده است. کافیست آدرس سایت را به برنامه داده و دکمه تبدیل را فشار دهید!

tarzan بازدید : 63 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

BlueDun

نرم افزار BlueDUN  حکم یک مودم همراه را برای شما دارد. با استفاده و نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدیتان می توانید وای فای را از طریق بلوتوث با دیگر گوشی ها یا کامپیوتر های دیگر به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که این اپلیکیشن به صورت کامل از پروکتل TCP  نیز پشتیبانی می نماید.  این برنامه با بر روی ویندوز ۷  تست شده است . از این پس اینترنت گوشی خود را با دستگاه هایی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند به اشتراک گذاشته و لحظات خوب  و خوشی را در اینترنت سپری نمایید .

tarzan بازدید : 65 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

New-Effective

دستگاه‌های اندرویدی طوری طراحی شده‌اند تا تمام وقت کار کنند، حتی زمانی که شما از آنها استفاده نمی‌کنید! برنامه Hibernation Manager به شما کمک می‌کند تا هنگامی که از دستگاه خود استفاده نمی‌کنید، بتوانید باتری دستگاه خود را ذخیره کنید. وقتی که صفحه نمایش خاموش می‌شود، این برنامه پردازنده و برنامه‌ها را به خواب زمستانی می‌برد تا در مصرف باتری دستگاه شما صرفه‌جویی شود. این برنامه به صورت خودکار پردازنده دستگاه شما را به پایین‌ترین فرکانس و ولتاژ ممکن می‌برد تا به عنوان مثال ویجت‌هایی که به صورت خودکار به‌روز رسانی می‌شوند و برنامه‌هایی که خود را به‌روز رسانی می‌کنند، باعث مصرف زیاد باتری نشوند.

tarzan بازدید : 35 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Storage-Optimizer

با نصب نرم افزار SD CARD Storage Optimizer Pro  روی گوشی می توانید مموری کارت خود را بهینه سازی کرده و سرعت آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. مموری کارت را پاکسازی کرده و فایل های اضافه و آزار دهنده را از آن حذف نمایید. به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا فایل ها را از طریق سرور اختصاصی اف تی پی به هاست خود انتقال داده و در سریع ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی پیدا کنید. پوشه های جدیدی را برای خود ایجاد کنید و مدیریت کاملی بر روی کارت حافظه اندرویدی خود داشته باشید.

tarzan بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Simple-Scan

SimplyScan Pro: PDF Camera Scanner سریع ترین اسکنر فایل های پی دی اف برای گوشی های اندرویدی به شمار می رود . به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های پی دی اف خود را اسکن کرده و آن ها را ویرایش نمایید . برای اسکن فایل ها کافی است دوربین گوشی خود را فعال نمود و سپس آن را جلوی فایل مورد نظر بگیرید. سپس نرم افزار فایل را برایتان اسکن خواهد کرد . پس از اسن فایل قادر خواهید بود فایل مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی و گوگل درایو و Dropbox  با دیگران به اشتراک بگذارید و آن را برای خود ذخیره نمایید . سند PDF و عکس مورد نظر را انتخاب کرده و سپس آن را اسکن نمایید . اندازه و یا حجم فایل ها را به حداقل رسانده و حجم آن را کاهش دهید . شایان ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است .

tarzan بازدید : 47 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Fraction

Fraction Calculator Plus یک نرم افزار کاربردی برای محاسبات ریاضی و حل معادلات بوده که می توانید آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید . کسرها را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن محاسبه نمایید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به حل معادلات ریاضی و پشتیبانی از زبان های بیشتر اشاره داشت .

tarzan بازدید : 44 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

ReptiTouch

RepetiTouch Pro (root) یک برنامه کاربردی برای اندروید است که لمس‌های انجام شده بر روی صفحه نمایش را ضبط کرده و آنها را دوباره اجرا می‌کند! با استفاده از این برنامه به آسانی می‌توانید لمس‌هایی که بر روی صفحه نمایش انجام می‌دهید را ضبط کرده و دوباره اجرا کنید، کافیست بر روی دکمه ضبط کلیک کنید. این برنامه برای اجرا نیازمند روت بودن دستگاه می‌باشد.

ویژگی‌ها:

ضبط وقایع لمس، دکمه‌های سخت‌افزاری و یا ورودی‌های دیگر

پشتیبانی از برنامه‌های اتوماسیون Tasker و Locale

دارای پنل با قابلیت سفارشی سازی

tarzan بازدید : 30 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Netmemo

Netmemo Plus Voice Recorder یک برنامه ضبط صدا برای اندروید است که به شما امکان می‌دهد تنها با دو کلیک پیام‌های صوتی را ضبط کرده و آن را به ایمیل خود و یا دوستانتان ارسال کنید. این برنامه برای آن مواقعی ساخته شده که شما در حال حرکت، ایده‌ای به ذهنتان خطور می‌کند، اما فرصت نوشتن و ثبت آن را ندارید، کافیست برنامه را اجرا کنید، صحبت کرده و سپس آن را ارسال کنید. پیام ضبط شده به ایمیل شما ارسال می‌شود تا بتوانید بعدا هر موقع فرصت پیدا کردید، به آن گوش دهید.

tarzan بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Floating-Toolbox

جعبه ابزار شناور Floating Toolbox Pro یک میانبر بسیار زیبا  وفانتزی که بسیار شبیه به گلکسی اس ۵ طراحی شده است . این برنامه شناور به شما اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن به اپلیکیشن های خود دسترسی داشته باشید . برنامه های شناور مختلف را به دسته ها اضافه کنید و سپس از آن ها استفاده نمایید . آیکان های شناور را در هر نقطه از صفحه نمایش بکشید و سپس برنامه ها را باز نمایید . طراحی این برنامه فوق العاده زیبا و شیک بوده و با کمی کار کردن مجذوب آن خواهید شد . برنامه ها را بر اساس حروف الفبا نیز مرتب نمایید .

ویژگی های اصلی:

مرتب سازی اپلیکیشن ها بر اساس حروف الفبا

رابط کاربری فوق العاده زیبا و شیک

فعال و غیر فعال کردن لرزش

tarzan بازدید : 50 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

از پسورد ها و اطلاعات شخصی تان به هیچ وجه ساده عبود نکنید ؛ آنها را با نرم افزار قدرتمند mSecure – Password Manager ایمن نگاه دارید .
تصور کنید آن روزی را که تلفن همراه خود را گم کرده و یا کسی آن را به سرقت برده است . آنگاه اگر از کاربران این برنامه باشید به هیچ وجه نگرانی لو رفتن اطلاعات بانکی ، اکانت سایت های مختلف و … نخواهید داشت و تنها غم تان ، از دست دادن گوشی خواهد بود .
این نرم افزار پس از مورد استفاده قرار گرفتن توسط میلیون ها نفر بر روی سیستم عامل iOS اکنون پای به دنیای بزرگ اندروید گزارده است . بهره گیری از تکنولوژی کد گزاری ultra-secure 256 بیتی امنیت خاطر شما را نیز به همراه خواهد داشت .

 

 

 

hajm حجم : ۸٫۳۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

tarzan بازدید : 51 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Trust---Event-Logger-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اعتماد چیز خوبی است اما گاهی اوقات بهتر است کنترل نیز وجود داشته باشد .
Trust – Event Logger PRO نرم افزار جالبی است که به شما کمک می کند تا بتوانید از کارهایی که اندروید شما انجام می دهد لاگ تهیه کرده و آنها را مشاهده کنید .
زمانی را فرض کنید که به طور مثال گوشی شما دست فرد خاصی است و شما می خواهید بدانید آیا با تلفن شما تماسی گرفته است یا خیر ؟
ممکن است او تماس گرفته باشد و تماسش را از تاریخچه گوشی پاک کرده باشد ، اما این نرم افزار به هیچ وجه گول نخواهد خورد !

از جمله رویدادهایی که این نرم افزار اقدام به ثبت آنها می نماید به موارد زیر می توان اشاره کرد :
- نصب / حذف / جایگزین / راه اندازی مجدد و یا پاک کردن اطلاعات نرم افزارها
- وصل کردن یا قطع کردن شارژ
- خاموش کردن یا Restart کردن
- قطع شدن وای فای
- جدا شدن هدفون
- تماس ها

tarzan بازدید : 37 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Autotouch

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

AutoTouch یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در سیستم عامل IOS بوده که اکنون نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . به کمک این برنامه می توانید به راحتی حرکات مربوط به لمس خود را ضبط نمایید . پس از ثبت حرکات ، برنامه آن را به همان شکل بر روی گوشی اندرویدی شما پیاده کرده و آن را تکرار می نماید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن می تواند در انجام  برخی از بازی ها بسیار کاربردی باشد ، زیرا با لمس مکرر می توانید امتیازات متعددی را کسب نمایید .

ویژگی های اصلی:

بسیار کاربردی در هنگام بازی

ثبت و ضبط عملیات لمس

تکرار لمس ثبت شده

tarzan بازدید : 39 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

Mini-Tasker

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار Mini Tasker  این امکان را به شما می دهد تا به آسانی تنظیمات گوشی اندرویدی خود را تغییر دهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا تنظیمات خود را تغییر داده و بر روی آن مدیریت کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به کنترل وای فای ، ارسال پیامک ، کنترل داده های موبایل ، روشنایی صفحه نمایش و تنظیم قسمت اطلاع رسان دستگاه اندرویدی اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن کنترل حجم صدا

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود کنترل پخش موسیقی

tarzan بازدید : 60 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Memento-Database-PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار Memento Database PRO قادر خواهید بود تا اطلاعات خود را بر روی تلفن اندرویدی خود ذخیره کنید . یک کتابخانه کاملا جامع در اختیار شما بوده که می توانید اطلاعات خود را در آن ذخیره کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر زمان که مایل باشید  این امکان را خواهید داشت تا ورودی های جدیدی را به برنامه اضافه کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبان گیری از داده ها ، ایجاد نوشته ها با تصاویر ، ذخیره سازی نوشته ها و قرار دادن رمز عبور بر روی آن ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن رمز عبور بر روی نوشته های ورودی

پشتیبان گیری و بازگردانی داده ها

ارسال نوشته از طریق اس ام اس

 

tarzan بازدید : 47 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

TeamSpeak 3

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

نرم افزار TeamSpeak 3 این امکان را به شما می دهد تا به آسانی نظرات خود با در مورد پروژه ها با دوستان خود به اشتراک بگذارید . تنها کافی است این برنامه را نصب نموده و سپس به کانال ها و سرورهای اختصاصی متصل شوید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بر روی کانال خود مدیریت داشته باشید . با دوستان خود تبادل نظر کرده و از نظر آن ها در مورد پروژه کاری تان مطلع شوید .

ویژگی های اصلی:

ایجاد گفتگو بر روی سروسر اختصاصی

مدیریت بر روی کانال ها

بحث و گفتگو با دوستان

tarzan بازدید : 64 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Easy Bass Booster

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار Easy Bass Booster این امکان را به شما می دهد تا صدای باس گوشی اندرویدی خود را تقویت کرده و تا حد قابل توجهی آن را بهبود ببخشید . بیش از ۳ باند اکولایزری در این مجموعه وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . تجربه خوبی را با این نرم افزار در دستگاه اندرویدی خود داشته باشید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن به هیچ عنوان به گوشی اندرویدی شما صدمه نزده و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید .

ویژگی های اصلی:

تقویت صدای گوشی اندرویدی

وجود ۳ باند اکولایزر قوی

وجود آیکان های متحرک

 

تغییرات نسخه اخیر:

فعال شدن خودکار آیکان notification area

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 64 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Virtual-Button-bar

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار Virtual Button Bar می توانید یک شبیه ساز از کلید های سخت افزاری را در گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید . این کلیدها برای اجرای اپلیکیشن ها و مدیریت بر روی آن ها بسیار مفید و سودمند هستند . از این پس می توانید کلیدهای مجازی ساخته شده را جایگزین کلیدهای سخت افزای گوشی اندرویدی خود نموده و از آن ها استفاده کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا رنگ و اندازه دکمه مجازی را تغییر دهید .

ویژگی های اصلی:

بسیار مفید برای قفل کردن صفحه نمایش

قابلیت تنظیم شفافیت دکمه

تغییر رنگ و اندازه دکمه

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

 

tarzan بازدید : 99 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

WritePad

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار WritePad می توانید به صورت دستی مطالب را تایپ کنید . پس از نوشتن مطالب ، برنامه نوشته های شما را تشخیص داده و در صورت درست بودن آن را برای شما تایپ می کند . دیگر نیاز نیست تا نوشته های مورد نظر خود را با کیبورد تایپ کنید ، بلکه از این پس قادر خواهید بود تا آن ها را به صورت دستی تایپ کرده و سپس آن ها را به نوشته اصلی تبدیل نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان ثبت مطالب به صورت دستی در یادداشت ، پیامک و ایمیل اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه به صورت کامل از زبان های انگلیسی، هلندی، دانمارکی، فرانسوی ، فنلاندی ، آلمانی ، ایتالیایی ، نروژی ، پرتغالی ، سوئدی ، و اسپانیایی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

ثبت مطالب در یادداشت ها ، پیامک ها و ایمیل ها

وجود فرهنگ لغت کاربردی برای حدس کلمات

رفع رایج خطاهای املایی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

tarzan بازدید : 55 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

Power-Toggles-5

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار Power Toggles  این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی گوشی اندرویدی خود کنترل داشته باشید . تنها کافی است آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نموده و سپس بر روی بلوتوث ، چراغ قوه ، میانبرهای سیستمی و وای فای گوشی خود مدیریت کنید . دقت داشته باشید که این نرم افزار شامل یک ویدجت و نوار اطلاع رسان بوده  در قسمت بالای اسمارت فون اندرویدی شما قرار دارد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا بر روی جی پی اس گوشی خود نیز مدیریت کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه کردن یک گزینه جهت همگام سازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

tarzan بازدید : 43 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

Atools 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به صورت مکرر با ابزارهایی نظیر تایمر ، ماشین حساب و … سر و کار دارید ؟ بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که حتما  نرم افزار aTools  را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . این اپلیکیشن مجموعه ای از ابزارهای کاربردی نظیر ماشین حساب ، تایمر ، آینه ، قطب نما و زمان سنج را در اختیارتان قرار می دهد . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه حاوی یک زاویه سنج بوده که با استفاده از سنسور گوشی اندرویدی خود قادر خواهید بود تا از آن استفاده کنید .

ویژگی های اصلی:

تبدیل کردن واحد ها به یکدیگر

وجود قطب نما و زمان سنج

وجود ابزارهای کاربردی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن قابلیت تبدیل واحد

بهبود عملکرد نرم افزار

وجود آیکان های جدید

ترحمه به زبان کره ای

tarzan بازدید : 99 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

My-Script

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

نرم افزار MyScript Stylus بهترین تشخیص دهنده دست خط برای سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه به شما اجازه می دهد تا با نوک انگشتان یا قلم مخصوص خود صفحه نمایش را لمس کرده و در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . این اپلیکیشن بر روی تمامی صفحه نمایش های خازنی قابل اجرا می باشد . دقت داشته باشید که این برنامه می تواند بهترین جایگزین برای  صفحه کلید اسمارت فون اندرویدی شما باشد . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از این تکنولوژی  می توانید  به  ویرایش اسناد ، مرورگری وب ، مدیریت روی ایمیل و جیمیل بپردازید .

ویژگی های اصلی :

قابل اجرا بر روی صفحه نمایش های خازنی

تشخیص حرفه ای دست خط

وبگردی به صورت پیشرفته

امکان ویرایش اسناد

رابط کاربری شیک

پشتیبانی از زبان شیرین پارسی

 

 

tarzan بازدید : 49 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

Color Flashlight HD LED

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به کمک نرم افزار Color Flashlight HD LED می توانید یک چراغ قوه همراه در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . آیا تا به اکنون سعی کرده اید تا ازLED های صفحه نمایش خود به عنوان یک نور افکن استفاده کنید ؟ این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می کند . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا رنگ چراغ قوه را تغییر داده و بر روی آن مدیریت کنید .

ویژگی های اصلی:

استفاده از دوربین های LED به عنوان یک مشعل

امکان تغییر رنگ چراغ قوه

بسیار زیبا و کاربردی

tarzan بازدید : 42 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Wanam-Xposed

پیش نیاز: اندروید ۴٫۲ و بالاتر – دسترسی روت

 با استفاده از نرم افزار Wanam Xposed  می توانید به آسانی بر روی رام گوشی اندرویدی خود مدیریت داشته و یک سری تغییرات اساسی در آن انجام دهید . به عنوان مثال می توانید دکمه شاتر دوربین خود را بر روی ولوم بالایی گوشی تغییر داده و یا دوربین خود را هنگام برقراری تماس فعال کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان سفارشی کردن تاریخ گوشی ، غیر فعال کردن صدا ، فعال کردن چرخش کامل ، غیر فعال کردن افزایش صدای آهنگ زنگ ، قرار دادن محدودیت های مختلف روی گوشی ، غیر فعال کردن صدای شاتر دوربین ، اضافه کردن گزینه خروج به مرورگر ، بستن سریع تنظیمات ، راه اندازی مجدد به ۴ روش مختلف و سفارشی کردن تنظیمات گوشی اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

tarzan بازدید : 53 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

Swipe Status Bar

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Swipe Status Bar  می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به قسمت اطلاع رسان و پنل تنظیمات گوشی خود دسترسی داشته باشید . با ضربه زدن به گوشی ، برنامه مورد نظر که توسط نوار اطلاع رسان برای شما به نمایش در آمده است به صورت فول اسکرین نمایان می شود.  از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان تغییر نوار اطلاع رسان اشاره کرد. با وجود نوار تنظیمات ، تنها با یک کلید وارد تنظیمات گوشی شوید !

ویژگی های اصلی:

ورود به تنظیمات در سریع ترین زمان ممکن

بهترین نوار اطلاع رسان

ضربه با یک/دو انگشت

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

ترجمه به زبان چینی

tarzan بازدید : 36 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

SanDisk Memory Zone copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اپیلیکشن SanDisk Memory Zone یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه کنترل و مدیریت بر روی حافظه داخلی و مموی کارت گوشی ها می باشد . با وارد شدن به این نرم افزار ، اطلاعاتی از قبیل تعداد موزیک ، فیلم ، عکس ، اسناد و … برای شما نمایان خواهد شد . در عرض چند ثانیه می توانید فایل ها را از حافظه داخلی گوشی به مموری کارت انتقال دهید . یکی از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به  امکان اضافه کردن فضای Dropbox اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

انتقال راحت فایل ها از حافظه داخلی به مموری کارت

اضافه کردن سیستم ذخیره سازی Dropbox

مدیریت بر روی حافظه داخلی

مدیریت بر روی مموری کارت

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

tarzan بازدید : 36 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

BugMe! Stickies Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 اگر به دنبال یک نرم افزار جهت یادداشت مطالب مهم هستید ، بدون شک برنامه BugMe! Stickies Pro به کارتان خواهد آمد . با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا به آسانی یادداشت های خود را نوشته و سپس آن را به عنوان ویدجت در صفحه نمایش گوشی اندرویدی بچسبانید . بدون شک نوشتن یادداشت با جوهر دیجیتالی  بسیار لذت بخش خواهد بود . از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان سفارشی سازی ظاهر یادداشت ها و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری یادداشت ها با دوستان

امکان سفارشی سازی ظاهر یادداشت ها

استفاده از عکس به عنوان پس زمینه

 

تغییرات نسخه اخیر:

امکان دسته بندی یادداشت ها

تشخیص آسان یادداشت ها

 

 

tarzan بازدید : 51 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

The Guardian

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار The Guardian می توانید جدیدترین اخبار روزنامه گاردین را در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید . این مطالب شامل موضوع های ورزشی همراه با نقد و بررسی بوده که قادر خواهید بود تمامی آن ها را مطالعه کنید . یکی دیگر از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان اعلام نتایج فوتبال اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید مقالات موجود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

نقد و بررسی بازی های انجام شده

خواندن مطالب کاربردی

وجود بخش نظرات

اعلام نتایج فوتبال

 

تغییرات نسخه اخیر:

دسترسی انحصاری به جدول

یافتن پست های بیشتر

رفع برخی اشکالات

tarzan بازدید : 41 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 DynamicNotifications-Premium

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار DynamicNotifications  می توانید به آسانی از اطلاعیه های گوشی خود باخبر شوید . هنگام ارسال یک پیامک جدید ، این برنامه پیامک جدید را به وسیله یک LED بر روی صفحه نمایش نمایان می کند . بلافاصله پس از دریافت یک اس ام اس یا تماس از دست رفته ، LED فعال شده و به شما اطلاع رسانی می کند . دقت داشته باشید که اکنون نسخه Premium  این اپلیکیشن در دسترس است و شما می توانید از آن استفاده کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع اشکالات مربوط به اطلاع رسانی

سفارشی سازی آیکان  برنامه

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 37 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Send Anywhere PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 از این پس در هر زمان و در هر کجا که مایل باشید می توانید فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . می توانید فایل های خود را از گوشی اندرویدی  به آیفون و PC ارسال کنید . تنها کافی است برنامه Send Anywhere PRO را بر روی اسمارت فون خود نصب نموده  وسپس فایل ها را برای ارسال آماده کنید . فایل های ارسالی شامل عکس ها ، موسیقی ها ، فیلم ها و اپلیکیشن ها می باشد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

ارسال فایل در سایت http://www.send-web.com

ارسال فایل به سیستم عامل آیفون و ویندوز

ارسال آسان فایل به گوشی های دیگر

ارسال آسان فایل در هر مکان

بدون هیچ گونه تبلیغات

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن قابلیت جستجو بر اساس نام

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 39 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 FreeSpace

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار FreeSpace  می توانید از میزان فضای اشغال شده و فضای آزاد گوشی اندرویدی خود مطلع شده و بر روی آن مدیریت کنید . اگر گوشی روت شده در اختیار دارید قادر خواهید بود تا حافظه اشغال شده قسمت های مختلف گوشی نظیر کارت حافه ، ذخیره ، کش و اطلاعات را مشاهده کنید . لازم به ذکر است که این برنامه شامل یک ویدجت اختصاصی با سایز ۴×۱ بوده که به شما این امکان را می دهد تا به آسانی آن را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

نمایش اطلاعات کارت حافظه

نمایش حافظه آزاد سیستمی

نمایش حافظه Cache

 

 

tarzan بازدید : 45 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Status Bar Mini PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Status Bar Mini PRO می توانید نوار وضعیت گوشی اندرویدی خود را سفارشی سازید . به عنوان مثال شما می توانید فرمت های مختلف تاریخ ، سطح  باطری ، دما و حافظه را به نوار وضعیت اضافه کنید . همچنین لازم به ذکر است که قادر خواهید بود اندازه فونت ، رنگ، نظم، شفافیت و طرح آن ها را تغییر دهید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه کردن گزینه هیچ کدام

رفع اشکال شفافیت متن

هشدار از طریق تمبر

 

 

tarzan بازدید : 47 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

show battery percentage

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار show battery percentage می توانید به آسانی از میزان درصد باقی مانده شارژ گوشی اندرویدی خود مطلع گردید . در هر زمان می توانید درصد شارژ گوشی خود را مشاهده کنید ! یکی دیگر از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان نمایش سلامت و درجه باطری اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد تا آیکان های رنگی شارژ را بر روی صفحه نمایش قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

امکان نمایش درصد باطری هنگام شارژ

نمایش درصد باطری به صورت مداوم

نمایش میزان سلامت و درجه باطری

نمایش میزان درصد باطری

 

تغییرات نسخه اخیر:

وجود آیکان های تیره تر در این نسخه

نمایش آیکان باطری در سمت چپ

tarzan بازدید : 43 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Electrum Drum Machimpler 147258

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 اگر می خواهید که با استفاده از اسمارت فون اندرویدی خود موزیک بسازید ، ما به شما نرم افزار Electrum Drum Machine/Sampler را معرفی می نماییم . می توانید به آسانی آهنگ سازی کرده و در نهایت آن را ذخیره کنید . برای انجام این کار تنها کافی است صداها را با هم ترکیب کرده و سپس موسیقی مورد نظر خود را بنوازید . لازم به ذکر است که پس از نواختن موسیقی ، قادر خواهید بود آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

امکان ذخیره سازی آهنگ ها

اضافه کردن برخی نوسانات

اضافه کردن افکت های جذاب

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 44 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Barcode Scanner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Barcode Scanner می توانید به آسانی بارکد محصولات مختلف را اسکن کرده و اطلاعات مختلفی در مورد آن ها کسب کنید . کافی است دوربین گوشی اندرویدی خود را روشن کرده و سپس بارکد محصولات را اسکن نمایید . تنها کاری که بایستی انجام دهید این است که بارکد مورد نظر  را مقابل دوربین گوشی خود قرار دهید . پس از شناسایی بارکد توسط دوربین ، می توانید اطلاعات سودمندی درباره کالاهای خود کسب کنید .

ویژگی های اصلی:

امکان شناسایی بارکد کالا ها

اسکن آسان بارکد ها

نمایش قیمت بارکد ها

رابط کاربری شیک

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

tarzan بازدید : 40 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 Clock-+

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 با Clock + :Alarm Timer Stopwatc مجموعه ای از ساعت های بسیار شیک و زیبا را در اختیار داشته باشید . شما می توانید این ساعت ها را به عنوان ویدجت در صفحه نمایش قرار داده و از نمایش آن ها  لذت ببرید . اما باید توجه داشته باشید که این ساعت ها تنها زمان را به شما نمایش نمی دهند ، بلکه به شما این امکان را می دهند تا از آن ها به عنوان یک آلارم و کرنومتر نیز استفاده کنید . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از ساعت های آنالوگ قادر خواهید بود تا صفحه نمایش خود را تزیین کنید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از ۵۰ زبان از جمله فارسی

وجود کرنومتر در نرم افزار

پشتیبانی از اندروید ۲٫۲

دارا بودن حالت شب

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن آلارم و هشدار

اضافه شدن حالت شب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 2,617
  • بازدید کلی : 61,085