loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 52 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

ProfiMail Go - email client FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار ProfiMail Go – email client می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن بر روی ایمیل های ارسالی و دریافتی خود مدیریت داشته و آن ها را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید . اگر تعداد ایمیل های دریافتی شما بسیار زیاد است این امکان را خواهید داشت تا آن ها را با استفاده از این برنامه جستجو کنید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان Attachments  فایل ها اشاره داشت . پس از Attachments  کردن قادر خواهید بود تا فایل مورد نظر خود را به دوستان خود ارسال نمایید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت Attachments  کردن فایل ها

مدیریت بر روی ایمیل های دریافتی

چک کردن ایمیل به صورت دستی

امکان رمزگذاری روی ایمیل ها

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن قابلیت رمزگذاری روی ایمیل ها

رفع برخی اشکالات جزئی

 

tarzan بازدید : 38 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

WEB.DE Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار WEB.DE Mail می توانید به راحتی به ایمیل های دریافتی خود دسترسی داشته باشید . برای این کار تنها کافی است حساب کاربری خود را وارد کرده و سپس تمامی ایمیل های ارسال شده را مشاهده کنید . این برنامه از تمامی حساب های میل نظیر جیمیل ، یاهو میل و هاتمیل پشتیبانی می کند . لازم به ذکر است که دیگر لازم نیست تا نگران امنیت حساب کاربری خود باشید ، زیرا با قرار دادن پین کد بر روی اپلیکیشن می توانید از ایمیل های خود محافظت کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

پیشرفت های جزئی

tarzan بازدید : 48 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Gmail.jp

پیش نیاز :‌ اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Gmail یکی از سرویس هایی است که نیاز به تعریف نداشته و تمامی کاربران اندروید با آن آشنایی داشته و می دانند که یک سرویس ایمیل تا چه اندازه می تواند کاربردی ، مفید و تاثیر گذار باشد . اپلیکیشن این سرویس که توسط گوگل برای اندروید ارایه می گردد به صورت پیش فرض بر روی تمامی اندرویدها نصب بوده و با ویرایش پیش رو خواهید توانست به آخرین نسخه ارایه شده مهاجرت کنید . این نرم افزار افزون بر امکان ارسال ایمیل ، قابلیت مشاهده کردن مکالمات آفلاین و آنلاین تان را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد . مدیریت چندین اکانت مختلف ، مشاهده و ذخیره سازی پیوست ها و تنظیم کردن برچسب های پیغام از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشند .

tarzan بازدید : 39 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Mail-Widget-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با بهره گیری از ویجت Mail Widget Pro می توانید به سادگی هر چه تمام تر از ایمیل های دریافتی تان آگاهی پیدا کنید . دیگر برای خواندن ایمیل ها نیازی به باز کردن مرورگر و وارد شدن به سرویس ایمیل نخواهید داشت چرا که با قرار گرفتن ویجت ایمیل بر روی هوم اسکرین اندرویدتان می توانید این کار را به سادگی آب خوردن انجام دهید .

tarzan بازدید : 32 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

K---Mail-Pro---email-evolved

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

K-@ Mail Pro اولین و تنها نرم افزار کلاینت ایمیل برای اندروید است که دو ویژگی مهم و البته مورد نیاز کاربران یعنی تجربه محیط کاربری بسیار زیبا و نیز ابزارهای قدرتمند و کامل را با یکدیگر آمیخته است . با استتفاده از این اپلیکیشن امکانات متفاوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که ازمیان آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- طراحی ساده اما بسیار شیک و زیبا
- امکان راه اندازی خود با بسیاری از سرویس های ایمیل نظیر جیمیل ، یاهو و هات میل
- پشتیبانی از پروتکل های IMAP, POP3 و/یا SMTP
- پشتیبانی از ویجت پیشرفته
- قابلیت شخصی سازی
- و …

tarzan بازدید : 65 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

MailDroid Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

  یکی از بهترین نرم افزار ها جهت مدیریت و ارسال ایمیل برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر در ارسال ایمیل با یاهو دچار مشکل هستید، این نرم افزار به کارتان می آید. این نرم افزار از پروکتل های Webdav/POP3/IMAP استفاده می کند. در ابتدا باید نام حساب کاربری ایمیل و جیمیل و … را وارد این نرم افزار کرده  و سپس به آن ها ایمیل ارسال نمایید. لازم به ذکر است که می توانید بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت کامل داشته باشید

ویژگی های اصلی:

استفاده از پروکتل های Webdav/POP3/IMAP

سوییچ راحت میان ایمیل های دریافتی

مدیریت کامل بر روی ایمیل ها

امکان حذف ایمیل ها

tarzan بازدید : 53 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Boomerang-Email-App-for-Gmail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی اپیلیکشن Boomerang: Email App for Gmail را به شما کاربران عزیز داریم . این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا به راحی به سرویس ایمیل خود دسترسی داشته و بر روی آن ها مدیریت کنید . قابلیت های پیشرفته ای نظیر snoozing  در این برنامه وجود دارد . با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا به صورت برنامه ریزی شده ایمیل ها را ارسال نمایید . البته لازم به ذکر است که امکان اتصال به سرویس جیمیل نیز با  این برنامه امکان پذیر است .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال ایمیل به صورت برنامه ریزی شده

پشتیبانی از چندین حساب کاربری

به تعویق انداختن ایمیل ها

دسترسی به تمام برچسب ها

tarzan بازدید : 39 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Yahoo!-Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به دنبال نرم افزار رسمی شرکت یاهو جهت مدیریت ایمیل هستید ، ما نرم افزار Yahoo! Mail را به شما معرفی می نماییم  . با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت داشته و آن ها را مشاهده کنید . شما قادر خواهید بود تا برای دوستان خود ایمیل ارسال کرده و ایمیل های آن ها را نیز بخوانید . دقت داشته باشید که تنها با یک کلیک به صندوق پستی خود دسترسی خواهید داشت ! از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبانی از چندین اکانت ایمیل اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال ایمیل های متعدد به دوستان

مدیریت کامل بر روی ایمیل های دریافتی

دسترسی سریع به صندوق پستی

دسترسی به چندین حساب ایمیل

 

تغییرات نسخه اخیر:

ایجاد ، تغییر نام و حذف پوشه

رفع برخی اشکالات جزئی

مدیریت آسان پوشه ها

بهبود عملکرد نرم افزار

tarzan بازدید : 49 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

GMX Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار GMX Mail می توانید به آسانی به ایمیل های خود دسترسی داشته و بر روی آن ها مدیریت کنید . تنها کافی است اطلاعات کاربری خود را وارد برنامه کرده و سپس بر روی اکانت های جیمیل ، ایمیل و هاتمیل خود نظارت کنید . این اپلیکیشن یک  رقیب جدی برای  نرم افزار یاهو میل می باشد . همچنین لازم به ذکر است اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا از ایمیل های خود محافظت کرده و بر روی آن ها پین کد قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

انتخاب اکانت های جیمیل و ایمیل

قرار دادن پین کد روی ایمیل ها

مدیریت کامل روی ایمیل ها

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 2,679
  • بازدید کلی : 61,147