loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 47 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 Fast-Browser

۴G Fast Browser Pro یک مرورگر سریع ، قابل اطمینان ، و تند برای سیسیتم عامل اندروید می باشد . این مرورگر به شما کمک می کند تا در پهنای باند خود تا جد قابل توجهی صرفه جویی نموده و صفتا را سریع برایتان باز خواهد کرد . این برنامه از نسل چهارم تبادل اطلاعات یعنی ۴G استفاده می کند . ۴G به کاربران اجازه می دهد تا به صورت کاملا آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازند و از صفحات مورد علاقه خود دیدن فرمایند . تجربه بسیار خوبی از تماشای فیلم ، عکس و … در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . و در نهایت توجه کنید که این مرورگر از اطلاعات شخصی شما محافظت خواهد کرد .

tarzan بازدید : 38 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

MiniBrowser PRO

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار MiniBrowser PRO می توانید ساعات خوشی را در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . صفحات وب با سرعت بسیار خوب بارگذاری شده و رابط کاربری آن کاملا ساده می باشد . دقت داشته باشید که این مرورگر تنها مرورگری است که به شما این امکان را می دهد تا تبلیغات آزار دهنده را فیلتر کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان مرور صفحات وب با سرعت بسیار خوب ، مرور در حالت تمام صفحه ، پشتیبانی از ادوب فلش پلیر ، دانلود تصاویر ، فایل ها و ویدیوهای مختلف اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

مرور سایت ها به صورت ناشناس

پشتیبانی کامل از ادوب فلش پلیر

پشتیبانی از حالت تمام صفحه

نمایش به صورت دسکتاپ

دانلود تصاویر و فیلم ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزوی

بهبود مسدودکننده تبلیغات

اضافه شدن حالت شبانه

tarzan بازدید : 52 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

Puffin Web Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Puffin Web Browser  یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر های اینترنت برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده از این برنامه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت ، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره داشت . این مرورگر با پشتیبانی کامل از فلش ، خیال کاربران را بابت تماشای فیلم در اینترنت راحت کرده است ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگر ها  بهره می برد . تجربه بسیار خوبی از وبگردی به صورت Desktop  یا mobile view را با این مرورگر داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از فلش برای وبگردی

وجود  ماوس مجازی در صفحه نمایش

تجربه وبگردی به صورت Desktop 

امکان دانلود فایل ها از اینترنت

 

تغییرات نسخه اخیر:

هماهنگ سازی با مرورگر های دیگر

عرضه با رابط کاربری جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود اتصال به شبکه

tarzan بازدید : 30 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Boat Browser Mini Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Boat Browser Mini Premium  یک  مرورگر وب سریع ، ساده ، زیبا و پرسرعت را برای شما به ارمغان می آورد . رابط کاربری ساده ، آسان  و تمیز این مرورگر آن را به یکی از بهترین مرورگرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل کرده است . شما می توانید صفحات متعددی را بارگذاری کرده و ساعات خوشی را در اینترنت سپری کنید . این مرورگر از تم های مختلفی پشتیبانی می کند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کرده و در مرورگر قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت کامل از ادوب فلش پلیر نیز  پشتیبانی می کند

tarzan بازدید : 32 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Firefox Beta

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک مرورگر های متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد و  در این پست ما قصد معرفی یک مرورگر کاربردی و پرسرعت را به شما کاربران عزیز داریم . با بهره گیری از مرورگر Firefox Beta می توانید به راحتی صفحات وب را باز کنید و ساعات بسیار طولانی ای را در اینترنت سپری کنید . این نرم افزار، از حریم خصوصی گوشی شما به طور کامل محافظت نموده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات حساس ذخیره شده تان در آن جلوگیری می نماید . افزون بر این محیط کاربری بسیار ساده اما جذاب در کنار قابلیت همگام سازی با نسخه ی PC از دیگر ویژگی های این مرورگر جذاب می باشد .

tarzan بازدید : 37 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Lightning Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگرها به نام Lightning Browser  را به شما کاربران عزیز داریم . با استفاده از این مرورگر می توانید ساعات بسیار خوشی را در اینترنت سپری کرده و به وبگردی بپردازید . سرعت بارگذاری این مرورگر بالا بوده و شما از کار کردن با آن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که رابط کاربری این مرورگر بسیار زیبا می باشد .

tarzan بازدید : 58 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

tarzan بازدید : 44 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Photon Flash Player & Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 نرم افزار Photon Flash Player & Browser  یک مرورگر فلش برای سیستم عامل اندروید می باشد . این مرورگر می تواند حتی از مرورگرهای کروم و فایرفاکس سریع تر باشد ! تمامی پلاگین های مربوط به فلش و جاوا اسکریپت بر روی این مرورگر تعبیه شده و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . کاربران عزیز می توانند بدون نیاز به هیچ گونه پلاگین اضافه از فلش استفاده نمایند . این اپلیکیشن به صورت کامل از بازی های فلش ، فیلم های فلش و وب سایت های فلش پشتیبانی می کند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 2,661
  • بازدید کلی : 61,129