loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 70 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Logic-Dots

اگر به حل پازل های هوشمند علاقه مند هستید بدون شک Logic Dots بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. یادگیری این پازل فوق العاده آسان و ساده می باشد . در واقع می توان این بازی را ترکیبی از جدول سودوکو و جنگی دانست . این بازی برنده بهترین بازی پازل در فروشگاه App Store شده است . هیچ محدودیت زمانی ای در این بازی وجود نداشته و می توانید با خیال راحت پازل را حل نمایید . مراقب باشید ، زیرا این بازی اعتیاد آور است و ممکن است بعد از چند بار بازی کردن مجذوب آن شوید . هوش خود را با حل پازل های منحصر به فرد بهبود ببخشید . سطح توانایی خود را با دوستان مقایسه کرده و در شبکه های اجتماعی رکورد خود را به ثبت برسانید .

tarzan بازدید : 101 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Pirate

همراه با دزدان دریایی به سفر رفته و گنج های متعددی را پیدا کنید . آیا فکر می کنید که بتوانید گنج های پنهان را در بازی پیدا کنید ؟ جواب این سوال را باید در بازی Hidden Objects Pirate Treasure  پیدا کنید . از آیتم های منحصر به فرد و فانتزی استفاده کرده و گنج های پنهان را نیز پیدا نمایید . بیش از ۲۰ شی پنهان در بازی قرار داده شده که بایستی آن ها را پیدا نمایید . همین حالا بازی را شروع کرده و اشیا را پیدا کنید . گرافیک این بازی فوق العاه عالی و با کیفیت اصلی روانه بازار شده است . داستان دزدان دریایی را با پیچ وتاب های آن دنبال کنید .

tarzan بازدید : 56 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Miss-jones

باستان شناس معروف خانم جونز  بزرگ ترین گنج را در جهان پیدا کرده است . اما در طول مسیر با تله مواجه شده است . شما باید در بازی Miss Jones تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیرید و از این معبد ترسناک و پر از تله فرار کنید. به خانم جونز کمک کنید تا بتواند با گنج هایی که به دست آورده است از این معبد فرار کند و از تله ها نیز بگذرد. شما به عنوان یک باستان شناس قدرتمند و ماهر قرار دارید .

tarzan بازدید : 58 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Evoland

Evoland یک بازی اکشن ماجراجویانه است که شما را به سفری در طول تاریخ بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک و ماجراجویانه می‌برد. همچنان که در بازی پیشروی می‌کنید می‌توایند قفل فناوری‌های جدید، سیستم‌های گیم‌پلی و گرافیک‌های بهبود یافته را باز کنید. از گرافیک تک‌رنگ تا کاملاً سه‌بعدی و از نبردهای نوبتی تا نبرد‌های آنی با غول‌ها، این بازی کاری می‌کند تا نحوه تکامل بازی‌های ماجراجویانه را تجربه کنید. در این بازی طنز و گیم‌پلی لحظاتی خاطره‌انگیز از بازی‌های کلاسیک را تجربه خواهید کرد.

tarzan بازدید : 52 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Demong

Demong Hunter یک بازی اکشن ماجراجویانه برای اندروید است که بر روی کنترل، ضربه و تیراندازی بامزه تمرکز کرده است. به قهرمان خود آموزش داده و پس از پرورش آن به سیاه‌چال عمیق بروید. غول‌ را شکست دهید و کلید پناهگاه را بدست بیاورید! این بازی کوتاه اما سرگرم کننده می‌باشد.

tarzan بازدید : 36 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Knight-War

شمشیر خود را از غلاف بیرون بکشید و برای پیروزی و نابودی دیگران تلاش کنید. سواره نظام قوی خود را ایجاد کرده و گارد خود را تکمیل نمایید . این گارد را برای پیدا کردن اشیای پنهان بسیج نمایید. توضیحات فوق مربوط به بازی Hidden Object Knight War  می باشند.  در طول مسیر اشیای گران بهای جنگی نظیر توپ ، تفنگ و … را پیدا کنید و به فرمانده تحویل دهید. با شجاعت و مهارت کامل مراحل را پشت سر بگذارید و وارد میدان جنگ شوید . بیش از ۲۰ مکان متنوع در این بازی وجود داشته که بایستی از آن جا عبور کنید و اشیای پنهان را پیدا کنید .

tarzan بازدید : 64 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

The-lost

The Lost Fountain یک بازی ماجراجویانه است که در آن به کشف رازی شگفت‌انگیز در جزیره اسرارآمیز می‌پردازید: خانه چشمه جوانی افسانه‌ای. در حالی که سعی در حل اسرار یک تمدن گم‌شده باستانی دارید، از مناظر زیبا و باورنکردنی لذت ببرید. همه این‌ها باعث شده این بازی بهترین بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک باشد.

tarzan بازدید : 46 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Mutation-Masj

Mutation Mash یک بازی پازل دیوانه‌وار و خنده‌دار برای اندروید است که در آن باید حیواناتی که در معرض امواج رادیواکتیو قرار گرفته‌اند را با یکدیگر تطبیق داده و با ترکیب آنها با یکدیگر، موجودات جهش یافته جدیدی بسازید! در مزرعه خود آنها را درمان کرده تا بتوانید سکه کسب کنید و سطح خود را افزایش دهید. نکته قابل توجه درباره این بازی کسب عنوان در میان برترین بازی های سال ۲۰۱۴ می باشد که به دلیل جذابیت موضوعی و گیم پلی خود توانسته به آن دست پیدا کند .

tarzan بازدید : 49 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

day-of-the-Viking

شاهزاده خانم و قلعه شما در خطر قریب‌الوقوع حمله وایکینگ‌ها قرار دارند و تنها انگشت شماست که می‌تواند آنها را نجات دهد! در بازی Day of the Viking باید بر روی امواج وایکینگ‌های غارتگر لمس کرده و به کمانداران خود فرمان دهید تا بر سر آنها باران تیر ببارند. برای فشار بیشتر و عقب راندن آنها می‌توانید با استفاده از منجنیق برای آنها سنگ، بشکه‌های انفجاری و حتی خوک پرتاب کنید.

tarzan بازدید : 48 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Xcite-Nountain-Bike

در محیط های سربالایی و سراشیبی مهارت خود را به عنوان یک دوچرخه سوار به دیگران نشان دهید. در بازی Xcite Mountain Bike  بایستی مهارت خود را بالا برده و آن را تکمیل نمایید . به یک قهرمان دوچرخه سوار در کوهستان تبدیل شده و امتیازات بی شماری را به دست آورید.  ۲۰ موانع در بازی قرار داده شده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . ترفند ها را به طور کامل یاد بگیرید و امتیازات را به دست آورید . با استفاده از حالت ULTIMATE بازی را به اتمام برسانید . دوستان خود را شکست داده و اجازه ندهید که آن ها پیشرفت کنند .

tarzan بازدید : 57 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Enchanted

برای رفتن و پشت سر گذاشتن ایالت هایی که در آن جا آب گرم وجود دارد آماده شوید ! در بازی Enchanted Fairy Spa  شما می توانید از ۱۲ ابزار جادویی جهت تغییر صورت و سفارشی سازی آن نیز استفاده نمایید . در حال حاضر Fairies  به کمک شما نیاز دارد . او اکنون در آب گرم به سر برده و شما بایستی به او کمک کنید تا دوش بگیرد و لباس های زیبای خود را نیز بپوشد . از سحر و جادو استفاده کنید و چهره وی را به طور کامل سفارشی سازید . در صورت تمایل قادر به استفاده از معجون های جادویی نیز خواهید بود .

tarzan بازدید : 40 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Memory-Cat

Memory Cat  یک بازی جذاب برای سیستم عامل اندروید بوده که جنبه آموزشی نیز دارد . این بازیی برای تمامی سنین اعم از بزرگسال ، نوجوان و کودک نیز مناسب است . این بازی یک راه بسیار مناسب برای حفظ تناسب مغزی و فکری شما می باشد که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان نمایید . سه حالت مختلف کلاسیک و دشوار و متوسط را مطابق با میل خود انتخاب کنید و مراحل را به اتمام برسانید . حالت چند نفره را انتخاب نموده و با دیگران رقابت نمایید و در نهایت امتیازات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

tarzan بازدید : 106 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

dr-panda-Swimming

در بازی Dr. Panda’s Swimming Pool با ۵ بچه حیوانات مختلف به بازی بپردازید. سه استخر بزرگ در بازی وجود دارد که می‌توانید در آنها شیرجه بزنید و از ۵ حیوان دوست داشتنی مراقبت کنید. در اتاق رختکن لباس‌های مختلف را امتحان کنید، کنار استخر اسنک بخورید، از سرسره آبی سر بخورید و یا در کشتی دزدان دریایی به جست و جوی گنج پنهان بپردازید.

tarzan بازدید : 50 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Backyard

وقت کباب است! در بازی Backyard BBQ Party به بچه‌های حیاط پشتی بپیوندید و میزبانی بهترین مهمانی را بر عهده بگیرید. همبرگر و هات داگ کباب کنید، پیتزای ایتالیایی بپزید و شربت آبلیمو درست کنید، از ده بازی کوچک آشپزی لذت ببرید! این بازی برای کودکانی که عاشق کباب کردن و غذای خوشمزده هستند طراحی شده است

tarzan بازدید : 30 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Steam-Punker

Steampunker – Tablet Edition یک بازی ماجراجویانه دوبعدی می‌باشد که گرافیک آن توسط دست طراحی شده است. در این بازی شما در نقش قهرمان داستان با نام وینسنت بازی خواهید کرد، در زمانی که ربات‌های شیطانی به کره زمین حمله کرده‌اند. این بازی شامل مجموعه‌ای از پازل‌ها است که در یک داستان ماجراجویانه به سبک اشاره و کلیک به یکدیگر متصل شده‌اند.

tarzan بازدید : 45 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Helicopter-Sim

Helicopter Sim Pro یک بازی شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید است که در آن می‌توانید با دقت بالا به هدایت هلیکوپترهای چند منظوره بپردازید، نیروهای دفاعی دشمن را تخریب کنید و نیروهای مهاجم را در پایگاه‌های دشمن پیاده کنید. تاکتیک، مهارت‌های پرواز و حملات قاطعانه برای انجام مأموریت‌های طولانی و درگیر کننده حیاتی هستند.

tarzan بازدید : 554 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Battle of Zomlans War11111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Battle of Zombies: Clans War یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . در این بازی شما بایستی یک ارتش قدرتمند را تشکیل داده و سپس با استفاده از بمب افکن های خود زامبی ها را از بین ببرید . از پایگاه ها و سازه های نظامی خود دفاع کرده و به همگان ثابت کنید که بهترین هستید ! دقت داشته باشید که بیش از ۹ سلاح مخفی در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را به دست خواهید آورید  .

ویژگی های اصلی

در دسترس بودن شخصیت های خنده دار

امکان انجام بازی به صورت چند نفره

وجود بیش از ۱۲ نوع پایگاه نظامی

وجود بیش از ۹ نوع سلاح مخفی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به کانکشن اینترنت

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 482 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Angry Orcs Attack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Angry Orcs Attack  شما باید به اورک های عصبانی کمک کنید تا بتوانند در برابر شوالیه های خطرناک مقاومت کنند . به آن ها کمک کنید تا بتوانند بر آن ها چیره شده و مجددا اقتدار خود را به دست آورند . این بازی شامل ۴۲ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . لازم به ذکر است که  این بازی ترکیبی از تیراندازی ، فکری ، پازل ، جنگ و استراتژیک بوده که مطمئنا شما را برای شرکت در جنگ میان اورک ها و شوالیه ها مصمم تر خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

tarzan بازدید : 64 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

Talking Tom Cat 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام Talking Tom Cat 2  آشنا هستید ! این برنامه با بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود از ۱۵۰ کشور جهان به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای  گوگل پلی محسوب تبدیل شده است . با نصب این اپلیکیشن بر روی اسمارت فون اندرویدیتان , یک گربه دوست داشتنی را مشاهده خواهید کرد . تنها کافی است با او صحبت کنید , سپس او کلمات شما را تکرار می کند . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا ویدیویی از تام تهیه کرده و آن را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید .  با تام بازی کنید و او را بزنید . همچنین لازم به ذکر است که این نسخه از بازی تنها دارای فایل نصبی بوده و برای اجرا تنها کافی است آن را بر روی گوشی مورد نظر خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

امکان ضبط ویدیو تام و به اشتراک گذاری در فیسبوک

بازی با تام و کتک زدن او

دریافت سکه های متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

وجود دستاوردهای جدید

رفع برخی اشکالات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 2,584
  • بازدید کلی : 61,052