loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 606 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Dead-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Dead Effect باید تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با زامبی ها مبارزه کنید . سلاح های بسیار زیادی در اختیار شما قرار داشته که می توانید از آن ها استفاده کنید . در طول مراحل می توانید سلاح های جدیدی را به دست آورید . از توانایی های استثنایی خود استفاده کرده و سخت ترین دشمنان را شکست دهید . آیا شما آمادگی کامل برای نبرد با دشمنان را دارید ؟ آیا می توانید تمامی سلاح های موجود در بازی را به دست آورید ؟ از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک بسیار عالی ، به دست آوردن سلاح های بی شمار و نابودی تمامی زامبی ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

به دست آوردن سلاح های بی شمار

گیم پلی هیجان انگیز و اعتیادآور

وجود دستاورد های مختلف

گرافیک بسیار عالی بازی

نابود کردن زامبی ها

tarzan بازدید : 64 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

The-lost

The Lost Fountain یک بازی ماجراجویانه است که در آن به کشف رازی شگفت‌انگیز در جزیره اسرارآمیز می‌پردازید: خانه چشمه جوانی افسانه‌ای. در حالی که سعی در حل اسرار یک تمدن گم‌شده باستانی دارید، از مناظر زیبا و باورنکردنی لذت ببرید. همه این‌ها باعث شده این بازی بهترین بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک باشد.

tarzan بازدید : 46 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Heroes-III 

اگر از طرفدارای سری بازی‌های استراتژیک نوبتی Heroes هستید، پس نسخه جدید با نام Heroes of Might & Magic III HD که پس از گذشت ۱۵ سال با گرافیک اچ‌دی برای اندروید ارائه شده را از دست ندهید. ارتش خود را فرماندهی کرده و سرنوشت قهرمانان جادویی و قدرتمند را تغییر دهید.

tarzan بازدید : 44 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Ayakashi

Ayakashi: Ghost Guild یک بازی نقش آفرینی می باشد که شما در آن با ارواح و جن های متعددی برخورد خواهید داشت . وظیفه شما در این بازی این است که ارواح را بگیرید و سپس با تسخیر روح آن ها آن ها را به شیطان تبدیل نمایید . در تمام صحنه های این بازی شیاطین را خواهید دید . از زمان های قدیم جن ها و موجودات شیطانی از ارواح می ترسیدند . شما می توانید ارواح را بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را به شیطان و جن تبدیل نمایید . تمام تلاش و کوشش خود را برای حفاظت از بشریت به کار ببرید . ارواح را به مجموعه موجودات شیطانی خود اضافه نمایید . از طریق جنگ های دیدنی و جذاب مراحل این بازی را به اتمام برسانید . در طول مسیر با ارواح مذاکره کنید و آن ها را برای تبدیل شدن به جن آماده کنید .

tarzan بازدید : 96 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Snowstorm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Snowstorm اولین شبیه ساز اسنوبورد برای سیستم عامل اندروید می باشد . آماده شوید تا به دامنه کوه ها سفر کرده و در بالای کوه ها و مناطق بسیار جذاب اسکی سواری کنید . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا برای کنترل سرعت خود از تخته های موجود در بازی استفاده کنید . انیمیشن های به کار رفته در این بازی از گرافیک خوبی برخوردار می باشند . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما پاداش های متعددی داده می شود .

ویژگی های اصلی

کنترل های بصری مختلف

وجود انیمیشن های جذاب

انتخاب تخته های متعدد

وجود تصاویر برجسته

گرافیک بسیار عالی

 

 

tarzan بازدید : 52 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Wrait

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز و آرکید هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Wraithborne را از دست ندهید . در این بازی نیروی سحر و جادو دوباره بر جهان حاکم شده و زمانی که این نیرو بر دنیا حاکم شد چیزی جز ویرانی باقی نگذاشت . اکنون اجنه ها و موجودات عجیب و غریبی در گوشه و کنار زمین کمین کرده اند و قصد دارند تا با تسخیر دنیا از این نیرو حمایت کنند . اما هنوز یک قهرمان در جهان وجود دارد که می خواهد نیروی انسانی را از شر جادو نجات دهد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد  .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بسیار جذاب

گرافیک هیجان انگیز بازی

وجود ۱۲ مرحله هیجانی

tarzan بازدید : 50 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

MADDEN NFL 25 by EA SPORTS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 آیا دوست دارید تا فوتبال آمریکایی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید ؟ اگر به فوتبال آمریکایی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما MADDEN NFL 25 by EA SPORTS را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . این بازی با گرافیک خارق العاده ای ارائه شده است . این بازی شامل ۲۲ تیم بوده که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب نمایید . وجود استادیوم های بسیار زیبا ، تیم های بسیار قدرتمند و گرافیک بسیار عالی از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند . همچنین لازم به ذکر است که برای نصب این بازی احتیاج به ۱٫۲GB فضای خالی در گوشی اندرویدی خود دارید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۲۲ تیم

گرافیک خارق العاده بازی

وجود استادیوم های زیبا

tarzan بازدید : 59 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Sonic

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 اگر به دنبال بازی های مسابقاتی هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Sonic & SEGA All-Stars Racing را از دست ندهید . سریع ترین خارپشت جهان به همراه تمامی ستاره ها را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . در ابتدا باید شخصیت های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سپس با آن ها مسابقات را آغاز کنید . این بازی در ابتدا برای کنسول سگا تولید شد و پس از محبوبیت های بی شماری که کسب کرد نسخه اندرویدی آن نیز منتشر گردید . در این بازی شما باید بیش از ۲۴ ماموریت را پشت سر بگذارید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب شخصیت های مورد علاقه

بیش از ۲۵ ماموریت هیجانی

گرافیک بسیار عالی بازی

tarzan بازدید : 42 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

 Ground-Pounders-Alpha

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یکی از هیجان انگیز ترین بازی های استراتژیکی تولید شده برای دستگاه های اندروید به نام Ground Pounders Alpha  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی مبتنی بر سحر و جادو بوده که شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان خود را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان  پشتیبانی از حالت چند نفره اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی دارای حالت کمپین بوده و شما باید ماموریت های خود را به اتمام برسانید .

ویژگی های اصلی:

بازکردن و جمع آوری کارت های رزمی

پشتیبانی از حالت چند نفره

وجود سلاح های بی نظیر

نابودی تمامی دشمنان

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش

رفع مشکلات مربوط به وضوح بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 47 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Racing Glider

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Racing Glider شما باید با موتور خود در هوا پرواز کنید ! کنترل این موتور هوایی به هیچ گونه مهارت خاصی احتیاج ندارد ، تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید . از پرواز آزاد در سطح آسمان نهایت لذت را ببرید . این بازی شامل ۲۷ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . دقت داشته باشید که در طول مراحل ممکن است وضعیت آب و هوایی نیز تغییر کند . همچنین لازم به ذکر است که دستاوردهای مختلفی در این بازی وجود داشته که شما بایستی آن ها را به دست آورید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۲۷ مرحله هیجان انگیز

وجود دستاورد های مختلف

کنترل بسیار آسان و روان

وجود ۳ نوع گیم پلی

 

tarzan بازدید : 87 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

Heroes_of_Dragon_Age 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی هیجان انگیز Heroes of Dragon Age را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما وظیفه شما این است تا با اژدها وارد جنگ شده و آن ها را شکست دهید . قهرمانان را از شهر های مختلف جمع آوری کرده و به یک افسانه در طول تاریخ  تبدیل شوید ! دقت داشته باشید که هدف اصلی شما مبارزه با کارفرمایان و اژدها بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . در ابتدا بایستی ارتش خود را جمع آوری کرده و سپس در مکان های تازه به کاوش بپردازید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از آیتم های به کار رفته در بازی نیز استفاده کنید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود انیمیشن های بسیار زیبا و جذاب ، گرافیک بسیار عالی ، وجود شخصیت های مختلف و کیفیت بسیار بالای آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های جذاب و رنگارنگ

مبارزه با کارفرمایان و نیروی شر

جمع آوری قهرمانان افسانه ای

گرافیک بسیار عالی بازی

کیفیت بسیار بالای بازی

موتور گرافیکی پیشرفته

کشف مکان های جدید

 

tarzan بازدید : 88 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

The Blockheads

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شب در حال سقوط است ! آیا شما یک تخت ایجاد کرده یا غار را حفاری می کنید ؟ در بازی The Blockheads شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و بیش از هزاران بلوک را بر روی هم قرار دهید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا این بازی را به صورت آنلاین و چند نفره انجام دهید . لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات بی شماری داده می شود . در غارهای پیچیده به کاوش پرداخته و از قله های آکنده از برف دیدن کنید .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار خوب بازی

بسیار زیبا و هیجان انگیز

ساخت کاخ مرمر

 

تغییرات نخسه اخیر:

اتصال به سرور برای اجرای بازی به صورت آنلاین

رفع برخی از اشکالات جزئی بازی

 

tarzan بازدید : 40 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

TMOFTOP RUN147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی TMNT: ROOFTOP RUN شما باید تا آن جا که می توانید بپرید ! بایستی در پشت بام های شهر نیویورک راه بروید . در هر مرحله به شما سلاح های منحصر به فردی داده شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . در هنگام راه با انبوهی از دشمنان رو به رو شده که باید تمام تلاش خود را به کار برده و آن ها را نابود کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا دهید . همچنین لازم به ذکر است که  در هر مرحله به شما امتیازات بی شماری داده می شود .

ویزگی های اصلی:

وجود سلاح های منحصر به فرد

مبارزه با انبوهی از دشمنان

کسب پاداش های بی شمار

tarzan بازدید : 55 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

Mana-Rush

 

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی Mana Rush شما باید با هیولاها مبارزه کرده و آن ها را شکست دهید . با کشتن هیولاها تیم خود را به پیروزی برسانید . این پیروزی با خرید جادوهای متعدد و به کارگیری تاکتیک های دفاعی میسر می شود . بیش از صدها قلم جادو در اختیار شما خواهد بود . دقت داشته باشید که بیش از ده ها هیولا در این بازی وجود دارد که شما باید با آن ها مبارزه کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی کردن نیروها اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بازی های اعتیادآور و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید بوده و ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

استفاده از سحر و جادو برای نابودی هیولاها

وجود بیش از ده ها هیولا در بازی

سفارشی کردن تیم مورد نظر

tarzan بازدید : 39 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

FIFA-14

نسخه Free Shopping اضافه شد

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر از علاقه مندان به سری بازی های فوتبالی اندروید هستید به هیچ وجه FIFA 14 را که یکی از برترین بازی های فوتبال دنیای اسمارت فون هاست از دست ندهید !

تجربه ای هیجان انگیز از هر پاس ، شوت و تکل را با تاچ کنترل جدید این بازی تجربه کنید ؛ افزون بر این هر لحظه ای انجام این بازی را به لطف طراحی اعجاب انگیز کمپانی EA حس بازی کردن در دنیای واقعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . فیفا ۱۴ شامل اکثر تیم ها ، لیگ ها و بازیکنان دنیای واقعی است هم اکنون انتظار شما را می کشند . بی شک خریداری لایسنس ۳۳ لیگ شامل تیم ها و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن ، این بازی را با کامل ترین گیم فوتبالی اندروید تبدیل نموده است .

با کسب درآمد در بازی از طریق نقل و انتفال بازیکنان در تیم فانتزی تان می توانید بر افزاش باشگاه خود افزوده و اقدام به جذب بازیکنان قدرتمند تر نمایید . 

tarzan بازدید : 40 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

MADDEN NFL 25 by EA SPORTS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 آیا دوست دارید تا فوتبال آمریکایی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید ؟ اگر به فوتبال آمریکایی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما MADDEN NFL 25 by EA SPORTS را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . این بازی با گرافیک خارق العاده ای ارائه شده است . این بازی شامل ۲۲ تیم بوده که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب نمایید . وجود استادیوم های بسیار زیبا ، تیم های بسیار قدرتمند و گرافیک بسیار عالی از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند . همچنین لازم به ذکر است که برای نصب این بازی احتیاج به ۱٫۲GB فضای خالی در گوشی اندرویدی خود دارید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۲۲ تیم

گرافیک خارق العاده بازی

وجود استادیوم های زیبا

tarzan بازدید : 43 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (1)

 Real-Racing-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مشکل هنگام اجرا برطرف شد – لطفا توضیحات را مطالعه کنید .

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و واقع رایانه ترین بازی سبک ریسینگ برای اندروید منتشر گردید ؛ بازی ای که باید تجربه کرد تا بدان اعتقاد پیدا کنید !
در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .

طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد  از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .

برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند .

انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .

tarzan بازدید : 45 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 AVP--Evolution

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

AVP: Evolution بازی بسیار زیبایی است که در آن هم نقش بیگانگان فرا زمینی و هم درندگان  را بازی خواهید نمود .
این بازی با طراحی گرافیکی خارق العاده خود و البته استفاده از کاراکترهای شگفت انگیز ،‌ فضایی بی بدیل را برای شما به ارمغان خواهد آورد . در نقش درنده می بایست به از بین بردن قبایلی که به خاطر منافع قبلیه ای خود اقدام به نابودی جنگل نموده اند رفته و هیچ یک از آنها را زنده نگذارید . در نقش بیگانه فرا زمینی نیز بایست با رفتن به جنگلی که درنده در آن وجود دارد و کشتن او ، نیروهای خود را که به اسارت او درآمده است آزاد کنید .

 

tarzan بازدید : 39 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 Real-Boxing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به ورزش بوکس علاقه مندید و بازی های زیادی را بر روی اندرویدتان تجربه اید اما هیچ یک نتوانسته است نظرتان را به خود جلب کند ؟
کافیست یک بار Real Boxing را نصب و اجرا نموده تا نظرتان به طور کلی عوض گردد . این بازی که گرافیک خارق العاده ای دارد تنها برای دستگاه های دارای پردازنده Tegra 3 ارایه گردیده است . این بازی که از حرکات فوق واقع گرایانه بهره می جوید دارای گرافیکی بی نظیر بوده و از موتور Enreal Engine 3 بهره می برد . مشت های خود را گره کرده و صورت حریفان بزنید تا ببینید خون او چگونه در هوا پخش می شود !
شما خواهید توانست حالت مو ، رنگ پوست و نیز خالکوبی کاراکتر خود را سفارشی سازی نمایید .

tarzan بازدید : 46 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 The-Conduit-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر – دسترسی روت

بازی The Conduit HD به واسطه گرافیک خارق العاده ای که دارد توانسته است جایزه برترین بازی سبک شوتر اول شخص را برای نخستین بار در دستگاه های صفحه لمسی برای خود به ارمغان آورد . این بازی را می توان آمیزه ای از هنرهای دیجیتال و خلاقیت در کنار گیم پلی بی نیظر و کنترلر عالی دانست که برای هر فرد عاشق سبک شوتر می تواند یک سورپرایز باورنکردنی باشد !

داستان بازی از این قرار است که واشنگتن دی سی درگیر هرج و مرج شده و مامور سرویس مخفی ‌، مایکل فورد ، خود را در سازمانی سری و مرموز به نام Trust می بیند که وظیفه ی آن حفاظت از امنیت ملی در برابر هجوم بیگانگان و دشمنان است . حال شما در نقش این مامور مخفی می بایست به نبردهای مرگبار با بیگانگان فضایی رفته و با بهره گیری از سلاح های قدرتمندی که دارید ، هیچ یک از آنها را زنده نگذارید .

tarzan بازدید : 48 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Potshot-Pirates-3D

پیش نیاز‌: بستگی به دستگاه دارد .

دزد دریایی معروف جو الوسیو تمامی گنج هایی را که به سرقت برده بود در جزیره ی یوکا پوکا ، جایی که سرخ پوستان ساکنان اصلی آن هستند مخفی نموده است . همه چیز درست و دقیق انجام شد اما مشکل اینجاست که جو فراموش کرده در کجا گنج ها را پنهان نموده است !
کار شما در بازی Potshot Pirates 3D استفاده از تمامی ابزارهای موجود برای یافتن مکان گنج های پنهان شده می باشد . این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است که به شما امکان گردش ۳۶۰ درجه ای در جزیره را می دهد . در واقع برای پیروزی در این بازی بیش از هر چیز نیازمند داشتن چشمانی تیز خواهید بود .

tarzan بازدید : 35 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 Oil-Rush--3D-naval-strategy

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Oil Rush: 3D naval strategy یک بازی استراتژیکی سه بعدی دریایی است و در جایی اتفاق می افتد که در آن جنگ های هسته یخ ها را ذوب نموده و چهره ی این سیاره را برای همیشه تغییر داده است .
برای فرماندهی کردن یک ارتش بزرگ و البته خشمگین دریایی که می خواهند از آخرین منابع باقی مانده نفت دفاع کنند آماده شوید . موج بزرگی از دشمنان که به سوی شما روانه شده است تنها با داشتن تدبیر و گرفتن تصمیم های سریع و البته درست نابود خواهند شد پس بر روی تمامی حرکاتی که انجام می دهید دقت داشته باشید . از جمله ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی منحصر به فرد و البته استفاده از گرافیک سه بعدی زیبایی که تا کنون بر روی دستگاه های موبایل دیده نشده است اشاره نمود .

tarzan بازدید : 34 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Ravensword--Shadowlands

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Ravensword: Shadowlands یکی از زیباترین بازی های اندروید در سبک ماجراجویانه می باشد که با فراهم آوردن محیط های بصری شگفت انگیز برای شما ،‌تجربه ای نوین را در انجام این بازی ها برایتان رقم خواهد زد . در این بازی می بایست به اکتشاف جهانی که در آن جزییات به دقت طراحی گردیده اند پرداخته ، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده ، از سلاح های قدرتمند استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید . بازی بر اساس یک خط داستانی قدرتمند طراحی شده است که در آن می بایست به حل مسائلی که در قلمرو تایرها بپردازید .

tarzan بازدید : 485 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 Order-and-Chaos-Duels

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکتشافی دوباره را در بازی رایگان Order and Chaos Duels که شما را به نبرد با نیروهای شیطانی می برد تجربه کنید . یک قهرمان قدرتمند ساخته و آن را  به امید جهانیان برای از نابود سازی پلیدی تبدیل کنید .

tarzan بازدید : 50 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 EMERGENCY.jp

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

EMERGENCY یک بازی استراتژیکی بسیار زیباست که در آن می بایست با بهره گیری از نیروهای آتشنشانی ، پلیس و سرویس نجات در محیطی اچ دی و البته واقع گرایانه بر آتش جنگیده و در ۱۳ ماموریت مختلف افراد اسیره شده را نجات دهید .

آیا تا کنون فرماندهی چنین ماموریت هایی را بر عهده داشته اید ؟

tarzan بازدید : 43 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Bladeslinger

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Bladeslinger بازی برتر به انتخاب گسترش دهندگان در اپ استور iOS که توانسته رتبه ۴/۴ را به خود اختصاص دهد اکنون برای اندروید ارایه گردیده است .
یک بازی بسیار زیبا با بهره گیری از گرافیک سه بعدی در سبک اکشن که با داشتن تم داستانی بر اساس ویلیام گلستون که هنگام بازگشت به شهر خود ، کمر بر نابود سازی پیکر شیطان کهکن می بندد . بازی با دارا بودن محیطی سه بعدی و داشتن کاراکتر های پویا و نیز بهره گیری از از نورپردازی و سایه باعث شده است به گرافیکی خارق العاده تبدیل گردیده که تا کنون نمونه آن را بر روی بازی های موبایلی ندیده اید !

 

tarzan بازدید : 32 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 Combat-Mission---Touch

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فرماندهی نیروهای آمریکایی و آلمانی در طول حمله به نرماندی در ژوئن ۱۹۴۴ و پس از آن را در بازی Combat Mission : Touch به عهده بگیرید . این بازی با آمیختن فان و رئالیسم در یک محیط منحصر به فرد سه بعدی آماده است تا شما را به خود سرگرم سازد .

tarzan بازدید : 47 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 FRONTLINE-COMMANDO-D-DAY

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

FRONTLINE COMMANDO: D-DAY یک بازی اکشن فوق العاده زیبا ساخت کمپانی معروف GLU می باشد که قطعا خواهد توانست با گیم پلی بی نظیرش ، شما را در خود غرق سازد !
در این بازی شما نقش فرماندهی نیروهای حمله کننده به متفقین در جنگ جهانی دوم را بر عهده دارید ! می بایست با دفاع در برابر اشغال نیروهای بیگانه ، فرانسه را باز پس گیرید .

این بازی در ژانر شوتر سوم شخص طراحی گردیده است که با گرافیک شبه کنسول خود در کنار بهره گیری از فیزیک پیشرفته ، محیط قابل تخریب و کنترلر بی نظیر ، تمامی چیزهایی را که یک بازی اکشن برای زیبا شدن نیاز دارد در خود جای داده است .

بازی در ۵ کمپین کاملا جداگانه با ۱۴۵ ماموریت مختلف صورت خواهد پذیرفت که قطعا می تواند ساعت های گیم پلی را برای تان به ارمغان آورد .

tarzan بازدید : 59 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 RALLY-THE-WORLD.-THE-GAME.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

جاده از آن شماست !
به عنوان یک استراتژیست رالی ، این وظیفه شماست که به راننده ولکس واگن مسیرهای پیش روی را در مسابقات جهانی رالی نشان داده و او را هدایت کنید .

در بازی RALLY THE WORLD. THE GAME این بار نه یک راننده ، بلکه نقش نقشه خوان راننده ی مسابقه را داشته و می بایست با مشاهده نقشه و دادن فرمان های چرخش به چپ و راست و … ، راننده را از مسیر آگاه ساخته و برای تیم تان پیروزی را رقم بزنید

tarzan بازدید : 42 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Flatout---Stuntman

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Flatout – Stuntman بازی زیبایی است که در کنار دارا بودن گیم پلی منحصر به فرد ، گرافیک آنچنان زیبایی را برایتان به نمایش در خواهد آورد که نمونه ی آن را ندیده اید !
در این بازی فوق العاده جذاب می بایست در مرحله نخست یک خورو انتخاب نموده و سپس یک کاراکتر و سرانجام کاری که می بایست انجام دهید راندن با سرعت هر چه بیشتر وسیله نقلیه و سپس پرتاب کاراکتر سوار بر آن به دور دست ها . هر چه قدر کاراکتر شما بیشتر آسیب ببیند در نتیجه امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود . این بازی با بهره گیری از فیزیک بی نظیرش می تواند تجربه ای جدید از بازی های اندروید را برایتان به ارمغان آورد .

توجه داشته باشید این بازی تنها بر روی دستگاه هایی که دارای پردازنده گرافیکی Tegra 3 می باشند قابلیت نصب داشته و امکان اجرا بر روی سایر مدل ها را ندارد .

tarzan بازدید : 46 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 Official-Speedway-GP-2013

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا می دانید چه چیزی باعث خواهد شد تا شما تبدیل به قهرمان مسابقات جایزه بزرگ Speedway شوید ؟

Official Speedway GP 2013 یک بازی موتور سوای بسیار زیباست که با گرافیک سه بعدی شگفت انگیز و البته محیط زیبایی که دارد قادر است شما را برای ساعت ها به خود سرگرم سازد . در این بازی که دارای کنترلری هوشمند می باشد بایست در ۱۶ مرحله مختلف و البته خطرناک با موتورسیکلت های پویا اقدام به برگزاری مسابقات مختلف نمایید . بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه باعث خواهد شد که احساس حضور در بازی به شما دست دهد .

tarzan بازدید : 42 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 CSR-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

خودروی رویاهای خود را انتخاب نموده و پای در مسابقات خیابانی بگزارید .

CSR Racing یک بازی اتومبیل سواری بسیار زیباست که با آمیختن گرافیک جذاب و البته گیم پلی اعتیاد آور آمده است تا گونه ای جدید از تجربه بازی های مسابقه ای را برایتان رقم بزند .
نخست اتومبیل خود را انتخاب نموده و سپس بخش های مختلف آن را ارتقا داده و با قرار دادن نیترو و البته آیرودینامیک کردن بدنه خورو ، خود را برای مسابقات پرهیجان در خیابان های شهر آماده سازید . شما در شهر تنها نیستید ؛ حریفان مختلف و البته چشم های بسیاری که حرکات شما را به نظاره نشسته اند کم نیستند !

 

tarzan بازدید : 45 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Dungeon-Hunter-4

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Dungeon Hunter یکی از زیباترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی بازی ساز معروف گیم لافت می باشد که با مواجه شدن با موفقیت های بسیار در نسخه های پیشین اکنون چهارمین ورژن آن برای اندروید ارایه گردیده است ؛ یک بازی حماسی در سبک RPG که می تواند ساعت ها گیم پلی را برایتان فراهم آورد .
در این بازی که بر اساس یک خط داستانی ( StoryLine ) منسجم صورت می پذیرد بایست با صدها دشمن مختلف رو به رو گردیده و یک به یک آنها را از بین ببرید ، مهارت های نبرد خود را بهبود بخشید و در پی ماجراجویی ها بروید . شما خواهید توانست یکی از چهار کاراکتر منحصر به فردی که آماده گردیده اند را برای شخصیت خود انتخاب نموده و وارد میدان های نبرد گردید . اگر نسخه های پیشین این بازی توانسته اند نظر شما را به خود جلب کنند ، این ورژن که از گرافیکی به مراتب زیباتر برخودار است را به هیچ وجه از دست ندهید .

tarzan بازدید : 38 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Overkill-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به اسلحه علاقه مندید پس حتما عاشق بازی Overkill 2 خواهید شد !
در این بازی اکشن سبک شوتر بیش از ۳۰ اسلحه مختلف که به صورت سه بعدی و البته کاملا واقعگرایانه طراحی شده است می توانید برای شلیک های خود استفاده کنید . یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی آمیختن کنترلر بسیار ساده در کنار گیم پلی چالشی است که می تواند احساس انجام بازی با کنسول را در شما به وجود آورد .

توجه داشته باشید در برابر دشمنان خود می بایست حواستان به طور کامل جمع باشد چرا که یک اشتباه کوچک ممکن است مرگ را برایتان رقم بزند ! طراحی بسیار زیبای کاراکترها ، امکان انجام بازی در حالت های مختلف ، چندین گونه مختلف اسلحه و ماموریت های جداگانه از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشند .

tarzan بازدید : 56 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 Avernum-Escape-From-the-Pit

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Avernum: Escape From the Pit یک بازی ماجراجویانه سبک نقش بازی کردن می باشد که برای تبلت ها و اسمارت فون های اندروید طراحی گردیده است . در این بازی که بیش از ۳۰ ساعت گیم پلی را برایتان به ارمغان خواهد اورد می بایست در جهانی بزرگ و در یک خط داستانی حماسی منسجم ، اقدام به شورش و مبارزه برای آزادی کنید .

tarzan بازدید : 37 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Cypress-Inheritance

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Cypress Inheritance یکی از برترین بازی های سبک اکشن / ماجرایی است که تا کنون برای اندروید ارایه گردیده است .

درود . نام من ونیا است و بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ام ، این نقاشی گرانقدر به اینجا تعلق دارد . ممکن است که عمارت به شما ارث رسیده باشد اما من نخواهم گذاشت که این اثرهنری را از جایگاه اصلی اش جدا ساخته و ببرید .
این بازی در دنیایی شگفت انگیز روی می دهد که شما می بایست با نیروهای رباتیک ونیابه نبرد پرداخته و آنها را شکست دهید . او تمامی حرکات شما را زیر نظر دارد بنا براین اگر به دنبال پیروزی هستید می بایست بسیار هوشمندانه عمل کنید .

برای اجرای این بازی که از فناوری پیشرفته unreal engine 3 بهره می برد نیازمند حداقل پردازشگر دوهسته ای ۱ گیگاهرتز و نیز ۱ گیگابایت رم هستید .

tarzan بازدید : 36 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Farm Up

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
در سال ۱۹۳۰ میلادی کشاورزی در بسیاری از نقاط جهان با بحران رو به رو شد و این موضوع چالش بزرگی برای کشاورزان بود و همچنین فرصتی تکرار نشدنی برای آنان که کار در شرایط سخت را دوست دارند. جنیفر دختر سخت کوش ایالت کراپس بر با خرید یک مزرعه ورشکسته در صدد بر آمد تا اوضاع موجود را دگرگون سازد از این رو با باسازی مزرعه و تولید مواد خام مورد نیاز شهر نشنین ها در آمدهای  بسیاری را کسب نمود. او همچنین با یاری رساندن به سایر مزارع و به بهبود وضعیت اقتصادی آنها کمک کرد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما در قالب گیم Farm Up با بهره گیری از هوش خود به جنیفر در این راه دشوار یاری رسانید.

tarzan بازدید : 43 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 Prince of Persia Classic

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر
بازی Prince of Persia Classic در مورد شاهزاده ی جسور ایرانی است که ماموریت یافته  پرنسس را نجات دهد. وی باید با استفاده از مهارت شمشیربازی خود از میان نگهبان قصر بگذرد و شاهزاده خانوم که در زندان محبوس شده را رها سازد. از این رو می طلبد شما با بهرگیری از یک استراتژی مناسب این ماموریت را با موفقیت به پایان برسانید.
افزون براین باید به این نکته توجه داشته باشید که در تمام مسیر تله های بسیاری تعبیه شده است که شما باید با استفاده از هوش خود آنها را پشت سر بگذارید.

tarzan بازدید : 45 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Smash-Cops-Heat

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Smash Cops Heat یکی از زیبا ترین بازی های اتومبیل رانی است که به دلیل گیم پلی خاص اش می توان آن را در رده بازی های اکشن نیز قرار داد .
در این گیم که برای پیروزی در آن نیازمند مهارت رانندگی بالایی هستید می بایست با حرکت های مارپیچ در محیطی سه بعدی و البته زیبا از چنگال پلیس هایی که به دنبال تان می آیند گریخته و حتی آنها را نابود سازید . از جمله ویژگی های مربوط به طراحی این بازی می توان به بزرگ بودن شهری که در آن قرار است داستان ها به وقوع بپیوندند اشاره کرد . افزون بر این بهره گیری از قوانین فیزیکی در هر چه بهتر شدن تجربه رانندگی تان به شما کمک خواهد کرد . استفاده از افزایش دهنده های قدرت را به هیچ وجه فراموش نکنید !

 

tarzan بازدید : 641 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

افسانه مسابقه ای RE-VOLT Classic به اندروید بازگشته است . در بازی پیش روی می بایست در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کرده و پیروز شوید اما یک تفاوت بین ماشین های موجود در این بازی و سایر گیم های مشابه است و آن کنترلی بودن ماشین هاست . خودروهایی که می بایست با بهره گیری از یک کنترل از راه دور لمسی هدایت شده و به سوی پیروزی حرکت کنند .

این بازی شامل ۱۴ مرحله مختلف است که در مکان های متفاوت نظیر خیابان ، باغ و خانه ، حتی بر فراز پشت بام ها و زیر درخشش نور ستارگان صورت خواهد پذیرفت . اگر می خواهید یاد دوران کودکی را در وجود خود زنده کنید ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 2,598
  • بازدید کلی : 61,066