loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 58 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

z 

حوضچه های ماهی را در هوم اسکرین گوشی خود قرار داده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید. به خودتان اجازه دهید تا این ماهی زیبا را در فضایی فوق العاده لمس کرده و به آن دست بزنید. پس زمینه های سه بعدی Majestic Koi live wallpaper HD فوق العاده فانتزی و جذاب ارائه شده اند. این مجموعه به صورت کامل از تبلت های هوشمند اندرویدی نیز پشتیبانی می نماید. بدون شک انتخاب موضوع های کلاسیک برای تصویر زمینه ها فوق العاده لذت بخش خواهد بود. محیط اطراف ماهی ها را ببینید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید .

tarzan بازدید : 42 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

ssLauncher

آیا می خواهید صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی خود را شبیه به صفحات روزنامه کنید ؟
ssLauncher نام لانچری است که با استفاده از آن خواهید توانست این کار را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام داده و محیطی زیبا ، جذاب و البته نو را تجربه کنید .

tarzan بازدید : 360 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

z

Total Launcher (beta test) یک لانچر زیبا و کاربردی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که نسل جدید SSlauncher محسوب شده و شامل ویژگی‌های بسیاری از qlauncher می‌شود. این لانچر بهترین قابلیت‌های سفارشی را در میان لانچرهای اندرویدی به شما ارائه کرده و در عین حال بسیار سریع، سبک و آسان می‌باشد.

tarzan بازدید : 46 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

gragantua 

تجربه بسیار خوبی از سفر به ستاره ها و اجرام آسمانی را با گوشی اندرویدی خود داشته باشید . تصویر زمینه های فضایی را بر روی هوم اسکرین گوشی خود قرار داده و آن را سفارشی سازید . اکتشافات ، نوآوری های جدیدی که توسطه دانشمندان کشف شده است را ببینید و از آن ها دیدن فرمایید . در حالت افقی همه چیز را مشاهده نموده و سپس از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . مرموز ترین اجرام آسمانی را با چشمان خود ببینید . از قابلیت اصلی پس زمینه Gargantua Black Hole LWP PRO می توان به وجود جلوه های بصری فوق العاده زیبا و جذاب نیز اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

تماشای اجرام آسمانی متعدد

نمایش اجرام آسمانی مختلف

تماشا با حالت افقی

tarzan بازدید : 43 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

Xperia-z-theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا رابط کاربری Xperia Z  را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود را تجربه نمایید ؟ بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که حتما پوسته Xperia Z HD Theme را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . با استفاده از این پوسته می توانید از اینترفیس های گوشی اکسپریا زد بهره مند شوید . همچنین لازم به ذکر است که آیکان های موجود بر روی این پوسته دقیقا همان آیکان های موجود در گوشی اکسپریا زد می باشند .

ویژگی های اصلی:

سازگار با لانچر های Apex  ، ADW  ، Nova  و Holo

وجود ۴ تصویر زمینه مخصوص اکسپریا

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

tarzan بازدید : 39 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

Apex Launcher

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Apex Launcher Pro یک لانچر زیبا، پر سرعت برای سیستم عامل اندروید می باشد. به کمک این لانچر می توانید رابط کاربری گوشی خود را سفارشی سازید. شما می توانید پوسته های متعددی را بر روی این لانچر نصب نمایید. اگر به دنبال یک لانچر پر سرعت، زیبا و در عین حال بدون نقص هستید، بدون شک این لانچر بهترین انتخاب خواهد بود.

ویژگی های اصلی:

سرعت بسیار بالا

در دسترس بودن ۹ صفحه اصلی

ویدجت های تخصصی

قابلیت گزینش آیکان های متعدد

امکان مخفی کردن برنامه ها

تهیه پشتیبان از لانچر

قفل کردن صفحه نمایش

لذت بردن از حرکات در صفحات

بهینه سازی شده در این نسخه

tarzan بازدید : 42 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (1)

پیش نیاز | اندروید ۳٫۰ و بالاتر

GO Launcher محبوب ترین لانچر برای سیستم عامل اندروید می باشد که همواره جز بهترین اپلیکیشن های مارکت نیز بوده و در همه کشورها نیز دارای رتبه خوبی است . اما اکنون برای شما دوستان عزیز در سایت اندرویدها نسخه مخصوص این لانچر را برای تبلت های اندرویدی آماده کرده ایم . GO Launcher HD for Pad 1.01.1 مخصوص تبلت ها می باشد و حداقل ورژن موردنیاز نیز برای اجرای آن ۳٫۰ و نسخه های بالاتر می باشد . این لانچر قابلیت اضافه و حذف صفحات ، چک و پاک کردن برنامه های در حال اجرا ، دسته بندی کردن پوشه ها ، پشتیبانی از عملیات کشیدن و رها کردن بر روی داک بار و … پشتیبانی می کند . شما می توانید این لانچر فوق العاده را به صورت رایگان از از بروترین مرجع دانلود فارسی زبان دریافت نمایید .

tarzan بازدید : 39 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

TSF Shell برنامه ای قدرتمند و حرفه ای است که با نصب آن بر روی اندروید خود می توانید به سفارشی کردن بسیاری از بخش های آن اقدام کنید . این نرم افزار به شما کمک می کند به صورت آزادانه تغییرات دلخواه خود را انجام داده و با محیط های تکراری همیشگی خداحافظی کنید .
ویژگی ها‌:
- TSF SHELL 3D یک صفحه مربوط به اپلیکیشن ها و ۴ صفحه دیگر برای سفارشی کردن توسط شما دارد مه شما می توانید همواره با یک کلیک بین صفحات سوییچ کنید.
- شما می توانید به سادگی یک یا چندین میانبر برای اپلیکیشن های مورد علاقه خود ساخته و آنها را به هرجای صفحه که می خواهید بکشید .
- قابلیت side column این امکان را به شما می دهد که از بخش های پرطرفدار TSF Shell که شامل ابزارک ها ، فولدر ها ، مخاطبین ، موزیک پلیر ،آب و هوا و … است به سادگی هر چه تمام تر برخوردار شوید .
- این برنامه همچنین دارای توابع پوسته ای بسیاری است که باعث می شود پوسته های آن با یکدیگر تفاوت های بسیاری داشته باشند و با نصب هر یک محیطی جدید را تجربه کنید . برای دانلود تم های این برنامه می توانید به بخش پوسته ها مراجعه نموده و آنها را دانلود کنید . در روز های آینده تم های بیشتری برای این نرم افزار در آندرویدها قرار خواهد گرفت .

tarzan بازدید : 46 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Next Launcher 3D789

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 لانچر معروف و دوست داشتنی Next Launcher 3D از جمله اپلیکیشن هایی می باشد که توسط شرکت Go ساخته شده است . این لانچر با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و جلوه های سه بعدی بی نظیر به یکی از بهترین و پرسرعت ترین لانچرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . شما می توانید آیکان های اختصاصی را بر روی صفحه نمایش قرار داده و با استفاده از تم های مخصوص ، رابط کاربری را تقویت کنید . وجود انیمیشن های خیره کننده و ویدجت های سه بعدی از قابلیت اصلی این لانچر محبوب به شمار می رود .

ویژگی های اصلی:

وجود انیمیشن های خیره کننده

مدیریت بر روی صفحه نمایش

وجود ویدجت های سه بعدی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن حالت ۳D Scene mode Beta

رفع برخی اشکالات جزئی

 

tarzan بازدید : 38 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Mini Launcher

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 اگر به دنبال یک لانچر حرفه ای و بسیار زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید ، ما به شما لانچر Mini Launcher را پیشنهاد می کنیم . با استفاده از آن قادر خواهید بود تا ویدجت های خود را در صفحه نمایش قرار داده و آن را مطابق با سلیقه خود تزیین کنید . یکی دیگر از قابلیت های اصلی این لانچر این است که به شما این امکان را می دهد تا به آسانی تم های تولید شده برای لانجر Go را در این لانچر اجرا کنید .

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری بسیار شیک و زیبا

سفارشی کردن صفحه نمایش

قرار دادن آیکان های شیک

tarzan بازدید : 43 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

KakaoHome

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 با لانچر KakaoHome  می توانید محیط کاربری گوشی اندرویدی خود را تقویت کنید . با قرار دادن آن در گوشی قادر خواهید بود تا پیغام ها و اطلاعات مربوط به KakaoTalk  خود را مدیریت کرده و به آن ها پاسخ دهید . اما دقت داشته باشید که  این لانچر علاوه بر این کار این امکان را به شما می دهد تا ویدجت ها را بر روی صفحه اصلی قرار داده و رابط کاربری خود را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که این لانچر به مانند سایر لانچرهای تولید شده برای سیستم عامل از تم های متعدد پشتیبانی می کند . در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع تم برای این لانچر وجود دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع اشکالات ناپدید شدن آیکان ها

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد لانچر

tarzan بازدید : 35 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Hi Launcher Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بدون شک لانچرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود داشته و انتخاب یکی از آن ها به عنوان لانچر اصلی بسیار دشوار است ! در این پست قصد داریم تا شما را با لانچر Hi Launcher Pro که ظاهر آن شبیه به سیستم عامل IOS است آشنا کنیم . شما به آسانی می توانید در این لانچر به جستجو پرداخته و برنامه های کاربردی ، مخاطبین ، اس ام اس و ایمیل خود را از میان اپلیکیشن ها پیدا کنید . یکی دیگر از قابلیت اصلی این لانچر می توان به امکان قرار دادن وال پیپر های اختصاصی گوشی های آیفون اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن تصویر زمینه های اختصاصی گوشی های آیفون

امکان قرار دادن ویدجت های اختصاصی

رابط کاربری سیستم عامل آیفون

بسیار شیک و کاربردی

سرعت بسیار بالای لانچر

tarzan بازدید : 57 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Solo-Launcher

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 اگر به دنبال یک لانچر بسیار زیبا و شیک برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد می کنیم Solo Launcher FREE را از دست ندهید . با استفاده از این لانچر می توانید رابط کاربری گوشی اندرویدی خود را بهبود بخشیده و آن را سفارشی سازید . این لانچر با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰۰  تم ، ۳۰۰ تنظیمات شخصی و هزاران پس زمینه های متعدد به یکی از بهترین و محبوب ترین لانچر ها تبدیل گردیده است . از قابلیت اصلی این لانچر می توان به امکان شخصی سازی گوشی اشاره داشت . لازم به ذکر است که این لانچر شامل ویدجت های اختصاصی بوده و شما می توانید آن ها را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ویدجت های اختصاصی

وجود بیش از ۳۰۰ تنظیمات شخصی

در دسترس بودن بیش از هزاران تم

سفارشی سازی کامل صفحه نمایش

پشتیبانی کامل از خدمات گوگل

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن انیمیشن اپیلیکشن ها

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 37 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Atom Launcher

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Atom Launcher یکی از بهترین و زیباترین لانچرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . با قرار دادن این لانچر در گوشی ، می توانید ظاهر آن را عوض کرده و تغییری در آن ایجاد کنید . تجربه صاف و ساده ای را با این لانچر در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . لازم به ذکر است که این لانچر شامل ویدجت های ساعت ، تماس ، تقویم ، تنظیمات و نوار جستجو می باشد . از قابلیت اصلی این لانچر می توان به امکان سفارشی سازی آیکان ها نیز اشاره کرد .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن ویدجت های مخصوص

زیباتر کردن گوشی اندرویدی

سفارشی سازی آیکان ها

سرعت کار فوق العاده

تهیه پشتیبان

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن تم پیشفرض

رفع اشکالات جزئی

بهبود رابط کاربری

tarzan بازدید : 53 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

LAUNCHER-8-PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 اگر از رابط کاربری تکراری اسمارت فون اندرویدی خود ملول گشته اید ، می توانید لانچر LAUNCHER 8 PRO  را امتحان کنید ! با استفاده از این لانچر ، رابط کاربری بسیار زیبا و شیک ویندوز ۸ را در گوشی اندرویدی خود خواهید داشت . این لانچر شامل چندین پوسته زیبا بوده که قادر خواهید بود آن ها را انتخاب کرده و بر روی صفحه نمایش قرار دهید . از این پس سبک جدیدی را برای گوشی اندرویدی خود رقم بزنید !

ویژگی های اصلی:

امکان قرار دادن ویدجت های اندرویدی در صفحه نمایش

امکان قفل صفحه نمایش مانند ویندوز ۸

وجود کاشی های ویندوز ۸

وجود طح بندی های مختلف

امکان تغییر سایز کاشی ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی تصاویر زمین های موجود

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 2,665
  • بازدید کلی : 61,133