loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 41 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Sand Draw

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Sand Draw این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی شن و ماسه خاطره بنویسید . در ابتدا این کار کمی سخت خواهد بود ، اما با کمی تمرین می توانید با خط بسیار زیبا بنویسید . بدون شک نقاشی بر روی شن و ماسه در کنار مناظر زیبا ،  بسیار هیجان انگیز خواهد بود . تنها کافی است بر روی گزینه غروب دریا کلیک کنید ، سپس یک نمای زیبا از دریا همراه با یک غروب عاشقانه را مشاهده خواهید کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که اگر عاشق خلاقیت هستید ، به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

ایجاد نقاشی بر روی شن و ماسه همراه با مناظر زیبا

امکان نقاشی بر روی شن و ماسه

طراحی واقع بینانه بر روی ماسه ها

اضافه کردن اشیا معتبر روی ماسه

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به پاک کردن نوشته بر روی ماسه ها

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 66 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

AutoCAD-360a

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اتوکد یکی از برترین اپلیکیشن های طراحی سه بعدی است که افراد مختلف از آن برای طراحی های گوناگون استفاده می کنند . AutoCAD 360 نام نسخه تحت اندروید این نرم افزار خارق العاده است که با قرار دادن امکانات طراحی در دیوایس تحت اندروید شما می تواند امکان پیاده سازی ایده ها را در هر مکان و زمانی که می خواهید برایتان فراهم آورد . امکانات بسیار زیادی در این برنامه قرار گرفته است که از میان آنها می توان به امکان انجام کارها به صورت آفلاین ، ارسال طراحی ها به ایمیل و یا آپلود کردن بر روی اکانت برنامه ، کشیدن اشکال با بهره گیری از ابزارهای طراحی مختلف ، پشتیبانی از مولتی تاچ ، پرینت مستقیم بر روی پرینترهای اچ پی و …. اشاره نمود .

tarzan بازدید : 51 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Drawing Cartoons FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با نرم افزار Drawing Cartoons FULL از این پس استودیوی کارتونی در جیب شما خواهد بود ! اگر می خواهید به یک فیلمساز حرفه ای تبدیل شوید ، به هیچ عنوان کار با این اپلیکیشن را از دست ندهید . شما با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی فیلم های کارتونی را طراحی کرده و آن ها را به اجرا بگذارید . لازم نیست که هر فریم را خودتان طراحی کنید ، زیرا برنامه قادر خواهد بود تا به صورت اتوماتیک فریم ها را تنظیم نماید .از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان اضافه کردن صداهای مختلف  و آپلود فیلم ها در شبکه های اجتماعی اشاره داشت .

ویژگی های اصلی :

امکان آپلود فیلم ها در شبکه های اجتماعی

ساختن انیمیشن های متعدد

خلق کارتون های خنده دار

 

 

tarzan بازدید : 64 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Flowpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Flowpaper HD یک نرم افزار طراحی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از نوک انگشتان خود نقاشی های متعددی بکشید. اگر مایل باشید، می توانید پس زمینه های شخصی برای گوشی خود طراحی کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از قابلیت های اصلی این نرم افزار این است که می توانید تصویری را از گالری گوشی انتخاب کنید و آن را سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاشتن عکس ها با دوستان

بارگذاری عکس از گالری گوشی

سفارشی کردن تصاویر

طراحی منحصر به فرد

tarzan بازدید : 48 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

infiniti

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک نرم افزار های متعددی در زمینه طراحی وجود دارد، در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و برترین نرم افزار طراحی به نامInfinite Design را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا طرح های پیچیده و زیبا را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. این نرم افزار مخصوص افرادی است که به صورت پی در پی با فتوشاپ کار می کنند. تمامی ابزار گرافیکی همراه شما خواهد بود. لازم به ذکر است که می توانید با استفاده از پاک کن، طرح مورد نظر خود را ویرایش کنید

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری بسیار خوب

در دسترس بودن ۵ نوع تقارن

ذخیره عکس با پسوند JPEG و PNG

قابلیت زوم بر روی طرح مورد نظر

tarzan بازدید : 51 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

SketchBook Pro for Tablets

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

با بهره گیری از نرم افزار SketchBook Pro می توانید بر روی تبلت اندرویدی خود اقدام به کشیدن طرح های شگفت انگیز نمایید . از این پس دیگر ایده های خود را در هر کجا که هستید به طرح های ماندگار تبدیل نموده و خود را محدود به زمانی که تنها پای کامپیوتر هستید ننمایید .اگر طرح های خود را به فراموشی می سپارید و یا ممکن است آن ها را با سایر طرح ها اشتباه بگیرید ، حتما این اپلیکیشن را بر روی تبلت خود نصب کنید لازم به ذکر است که رابط کاربری این نرم افزار بسیار کاربرپسند بوده و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد .

ویژگی های اصلی :

به اشتراک گذااری طرح های کشیده شده

امکان ذخیره و مشاهده طرح

قابلیت رسم اشکال متنوع

وجود بیش از ۶۰ قلم

طراحی بسیار زیبا

رابط کاربری شیک

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان پرتغالی و برزیلی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 2,649
  • بازدید کلی : 61,117