loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 48 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Xcite-Nountain-Bike

در محیط های سربالایی و سراشیبی مهارت خود را به عنوان یک دوچرخه سوار به دیگران نشان دهید. در بازی Xcite Mountain Bike  بایستی مهارت خود را بالا برده و آن را تکمیل نمایید . به یک قهرمان دوچرخه سوار در کوهستان تبدیل شده و امتیازات بی شماری را به دست آورید.  ۲۰ موانع در بازی قرار داده شده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . ترفند ها را به طور کامل یاد بگیرید و امتیازات را به دست آورید . با استفاده از حالت ULTIMATE بازی را به اتمام برسانید . دوستان خود را شکست داده و اجازه ندهید که آن ها پیشرفت کنند .

tarzan بازدید : 47 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Active-Soccer

Active Soccer 2  بازی های فوتبال را به طور کاملا نوآورانه ای به شما نمایش می دهد . تجربه بسیار خوبی از بازی فوتبال را با گوشی اندرویدی خود داشته باشید . این بازی برای یادگیری فوق العاده آسان و سریع می باشد . حالت حرفه ای را انتخاب کرده و تیم باشگاهی مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ویرایش تیم مورد نظر نیز اشاره داشت . دوربین را به صورت افقی یا عمودی مشاهده کرده و آن را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . این بازی فوق العاده سرگرم کننده و شگفت انگیز می باشد که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی شگفت انگیز و جذاب بازی

حالت های مختلف دوربین

انتخاب تیم های مختلف

ویرایش تیم های باشگاهی

tarzan بازدید : 96 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Snowstorm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Snowstorm اولین شبیه ساز اسنوبورد برای سیستم عامل اندروید می باشد . آماده شوید تا به دامنه کوه ها سفر کرده و در بالای کوه ها و مناطق بسیار جذاب اسکی سواری کنید . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا برای کنترل سرعت خود از تخته های موجود در بازی استفاده کنید . انیمیشن های به کار رفته در این بازی از گرافیک خوبی برخوردار می باشند . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما پاداش های متعددی داده می شود .

ویژگی های اصلی

کنترل های بصری مختلف

وجود انیمیشن های جذاب

انتخاب تخته های متعدد

وجود تصاویر برجسته

گرافیک بسیار عالی

 

 

tarzan بازدید : 50 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

MADDEN NFL 25 by EA SPORTS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 آیا دوست دارید تا فوتبال آمریکایی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید ؟ اگر به فوتبال آمریکایی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما MADDEN NFL 25 by EA SPORTS را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . این بازی با گرافیک خارق العاده ای ارائه شده است . این بازی شامل ۲۲ تیم بوده که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب نمایید . وجود استادیوم های بسیار زیبا ، تیم های بسیار قدرتمند و گرافیک بسیار عالی از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند . همچنین لازم به ذکر است که برای نصب این بازی احتیاج به ۱٫۲GB فضای خالی در گوشی اندرویدی خود دارید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۲۲ تیم

گرافیک خارق العاده بازی

وجود استادیوم های زیبا

tarzan بازدید : 50 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

E.G.-Chess

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا شطرنج را به صورت سه بعدی بازی کنید ؟ ما E.G. Chess را به شما پیشنهاد می کنیم . اگر علاقه مند به شطرنج هستید این بازی می تواند شما را بسیار مسرور سازد . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا با دوستان خود رقابت کرده و به صورت آنلاین این بازی را انجام دهید . همچنین لازم به ذکر است که وجود ۴ محیط بسیار زیبا و جذاب ، لذت انجام این بازی را دو چندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

عرضه گرافیک به صورت سه بعدی

قابلیت انجام بازی به صورت آنلاین

رقابت با دوستان و آشنایان

وجود ۴ محیط مختلف

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه ای برای اتصال به شبکه

دعوت کردن از دوستان برای مسابقه

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 42 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

8-Ball-Pool

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر طرفدار بازی بیلیارد هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان ۸ Ball Pool را از دست ندهید . شما می توانید این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نموده و سپس با دوستان خود رقابت کنید . دقت داشته باشید که در هر مرحله به شما امتیازات متعددی داده شده که با جمع آوری این امتیازات قادر به دریافت سکه خواهید بود . در هر کجا و هر زمان مهارت خود را به دوستان نشان دهید ! همچنین لازم به ذکر است که این بازی تنها به صورت آنلاین اجرا شده و برای اجرای آن احتیاج به اینترنت خواهید داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 44 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 

NFL-Runner-Football-Dash 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 بازی فوتبال آمریکایی در سبک دونده بی پایان را با NFL Runner: Football Dash در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . با جمع آوری ستاره ها و قدرت یو پی اس می توانید توانایی های بازیکنان خود را افزایش داده و یا آن ها را سفارشی سازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا یک رقابت بسیار جدی را با دوستان خود آغاز کنید . این بار فوتبال آمریکایی را در سبک Dash تجربه کنید ! همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویپگی های اصلی:

اضافه کردن توانایی های بازیکانن

جمع آوری قدرت یو پی اس

سفارشی سازی بازیکنان

 

tarzan بازدید : 52 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

Tech Deck Skateboarding

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به اسکیت سواری علاقه مند هستید ؟ آیا دوست دارید تا آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید ؟ پس به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Tech Deck Skateboarding  را از دست ندهید . تنها کافی است شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس مسابقه را شروع کنید . در مسابقات چالش انگیز شرکت کرده و از رقیبان خود جلو بزنید ! قابل توجه است که وجود انیمیشن های جذاب و گرافیک بسیار بالا از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شود . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات و سکه های متعددی داده می شود .

ویژگی های اصلی:

به چالش کشاندن بازی و رقابت با دوستان

وجود اسکیت های مختلف در بازی

انتخاب شخصیت مورد نظر

گرافیک اچ دی بازی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 2,652
  • بازدید کلی : 61,120