loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Babylon-Translator

در حال خواندن ایمیل و یا هر متنی دیگری هستید و بعضی از کلمات آن را متوجه نمی‌شوید؟ برنامه دیکشنری بسیار محبوب Babylon Translator به شما امکان می‌دهد تا به صورت مجانی معانی لغات مختلف را پیدا کرده و ترجمه کامل متن را میان ده‌ها زبان مختلف در اختیار داشته باشید. نسخه جدید برنامه به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ارتباط اینترنتی به ترجمه لغات بپردازید.

tarzan بازدید : 35 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Advanced-English-&-Thesaurus

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه Advanced English & Thesaurus فرهنگی جامع برای آنان که به زبان انگلیسی علاقه مند هستند. این دیکشنری شامل ۱٫۴ ملیون کلمه است که توسط اساتید بزرگ دانشگاه پرینسون تهیه گردیده و در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. با استفاده از فرهنگ فوق قادر خواهید بود تحلیل کاملی از کلمات موجود در جمله داشته و اطلاعات کاملی در مورد روابط بین کلمات پیدا کنید .

ویژگی های کلیدی Advanced English & Thesaurus :
- ترجمه دقیق و واضح بیش از ۱۴۰ هزار کلمه
- بیان مترادف و متضاد کلمه مدنظر شما که این امر به گفتار شما یاری می رساند
- نمایش کلمه انتخابی در ساختار جمله
- جستجوی سریع و پویا کلمات
- نمایش بیش از ۵۰ کلمه جستجو شده در برنامه
- استفاده از برای زمانی که شما از املای صحیح کلمات آگاه نیستید
- استفاده از برنامه به عنوان ویجت
- پشتیبانی از کارت حافظه

tarzan بازدید : 42 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Offline-English-Dictionary

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به زبان انگلیسی علاقه مندید و یا فهمیدن معنی لغات انگلیسی به زبان انگلیسی برایتان اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم نرم افزارOffline English Dictionary را از دست ندهید . با داشتن این اپلیکیشن که به صورت آفلاین ارایه شده است خواهید توانست به سادگی از معنی بیش از ۱۴۰۰۰۰ لغت بدون نیاز به دسترسی اینترنت آگاهی پیدا کنید . از جمله ویژگی های بسیار جالب این نرم افزار قابلیت شنیدن تلفظ دقیق لغات با لهجه های آمریکایی و بریتیش با استفاده از سیستم پیش فرض اندروید می باشد که قطعا می تواند در کنار فهمیدن معنی لغات بسیار مفید و کاربردی باشد . اگر می خواهید در سفر و یا مکان هایی که در آنجا دسترسی به اینترنت ندارید باز هم از کسب علم غافل نگردید ، استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم .

tarzan بازدید : 36 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

oxford

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Oxford Dictionary of English یکی از بهترین و کامل ترین دیکشنری های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد . بدون شک همه شما با نام و آوازه دیکشنری آکسفورد آشنا هستید. این نرم افزار پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد، توانست نسخه اندروید آن  را هم تولید کند.  این نرم افزار، دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است. این دیکشنری شامل بیش از ۳۵۰،۰۰۰ لغت است که دیگر شما را بی نیاز از هر گونه دیکشنری دیگر می کند. از میان این کلمات، بیش از ۷۵،۰۰۰ کلمه همراه با صوت تلفظ می شوند. شما می توانید واژه های موجود در این نرم افزار را به صورت آمریکایی و بریتانیایی تلفظ کنید که تنها کافی است گزینه مورد نظر را انتخاب کرده تا نرم افزار آن کلمه را برای شما تلفظ کند. اگر به دنبال یک دانشنامه معتبر انگلیسی هستید، بدون شک این نرم افزار بهترین انتخاب خواهد بود. قابل توجه است که این نرم افزار ایده آل برای هر فردی اعم از حرفه ای و آماتور می باشد. هم اکنون بسیاری از دانش جویان و دانش آموزان در خانه و یا در محل کار خود از این نرم افزار استفاده می کنند. همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۳ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

جستجوی پویای کلمات

پشتیبانی از کارت حافظه

قابلیت نگاه کردن به تاریخچه

تلفظ کلمات به صورت آمریکایی و بریتانیایی

استفاه از دیکشنری به عنوان ویدجت در صفحه نمایش

tarzan بازدید : 45 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Financius

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر
- آیا بر هزینه ای خود مدیریت ندارید؟
برنامه Financius – Expense Manager در قالب یک نرم افزار ساده و کاربردی به شما در مدیریت هزینه های تان یاری می دهد و با مدیریت قدرتمند مخارج موجب می شود تا هر ماه بر پس انداز شما افزوده شود
افزون بر این امکان انتقال پول بین حساب هایتان از ویژگی های مهم نرم افزار فوق می باشد.
ویژگی ها
- نمایش سریع اطلاعات تمامی حساب ها
- به روز رسانی اطلاعات حساب ها
- بهره گیری از سبک Holo

tarzan بازدید : 42 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

French Dictionary - Offline

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا زبان فرانسوی را یاد بگیرید ؟

اگر چنین است French Dictionary – Offline  را به شما معرفی می کنیم .  این فرهنگ لفت شامل ۱۱۰۰۰۰  لغت فرانسوی می باشد که شما می توانید آن ها را به خاطر سپرده و به راحتی زبان فرانسوی را یاد بگیرید . البته برای بارگذاری لغت های جدید احتیاج به اینترنت خواهید داشت . رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا بوده و شما از یادگیری زبان فرانسوی لذت خواهید برد . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان جستجوی لغت اشاره داشت

ویژگی های اصلی:

نصب و راه اندازی بر روی مموری کارت

وجود ۱۱۰۰۰۰  لغت فرانسوی

رابط کاربری بسیار زیبا و آسان

امکان بارگذاری لغات جدید

 

تغییرات نسخه اخیر:

تغییر جزئی رابط کاربری

وجود لغات جدید

tarzan بازدید : 39 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Dictionary

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Dictionary Pro یک اپلیکیشن دیکشنری بسیار کاربردی است که می تواند به صورت آفلاین معنی لغات را به صورت انگلیسی به انگلیسی برای شما به نمایش در آورد . این برنامه همچنین قادر است پس از نصب ، ۱۳ زبان دیگر شامل اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، چینی ، پرتقالی ، هلندی ، نروژی ، یونانی ، عربی ، لهستانی ، ترکی و روسی را به صورت آفلاین دانلود نموده و در اختیارتان قرار دهد . این اپلیکیشن از قابلیت های متفاوتی برخوردار است که از میان آنها می توان به پخش تلفظ ، جستجوی سریع و ایجاد تعداد نامحدودی بوک مارک برای لغات دلخواه اشاره نمود .

 

tarzan بازدید : 49 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Oxford-Advanced-Learner's

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به دنبال یک دیکشنری پیشرفته هستید ، ما Oxford Advanced Learner’s  را به شما معرفی می کنیم . با استفاده از این دیکشنری می توانید به آسانی مهارت خود را در  زبان انگلیسی افزایش دهید . به عنوان مثال با استفاده از آن قادر خواهید بود تا معانی کلمات را به صورت کامل درک کرده و یاد بگیرید که چگونه از آن ها  استفاده کنید . همان طور که می دانید واژه نامه آکسفورد یکی از بهترین واژه نامه های زبان انگلیسی موجود در سراسر جهان است . این دیکشنری دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید . از قابلیت اصلی این دیکشنری می توان به امکان تلفظ کلمات به زبان های انگلیسی و آمریکایی اشاره داشت . در کل می توان گفت که اگر در تلفظ کلمات با مشکل مواجه هستید ، این نرم افزار می تواند مشکل شما را به آسانی حل نماید . همچنین لازم به ذکر است که موتور جستجوی موجود در این دیکشنری بسیار سریع بوده و در سریع ترین زمان ممکن کلمه مورد نظر را برای شما جستجو می کند . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

نمایش بیش از ۵۷،۰۰۰ کلمه مترادف و متضاد

تلفظ کلمات به زبان های انگلیسی و آمریکایی

جستجوی آسان وسریع واژه های انگلیسی

مرور آسان معنی واژه های انگلیسی

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 2,631
  • بازدید کلی : 61,099