loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 47 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 Fast-Browser

۴G Fast Browser Pro یک مرورگر سریع ، قابل اطمینان ، و تند برای سیسیتم عامل اندروید می باشد . این مرورگر به شما کمک می کند تا در پهنای باند خود تا جد قابل توجهی صرفه جویی نموده و صفتا را سریع برایتان باز خواهد کرد . این برنامه از نسل چهارم تبادل اطلاعات یعنی ۴G استفاده می کند . ۴G به کاربران اجازه می دهد تا به صورت کاملا آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازند و از صفحات مورد علاقه خود دیدن فرمایند . تجربه بسیار خوبی از تماشای فیلم ، عکس و … در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . و در نهایت توجه کنید که این مرورگر از اطلاعات شخصی شما محافظت خواهد کرد .

tarzan بازدید : 52 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

Puffin Web Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Puffin Web Browser  یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر های اینترنت برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده از این برنامه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت ، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره داشت . این مرورگر با پشتیبانی کامل از فلش ، خیال کاربران را بابت تماشای فیلم در اینترنت راحت کرده است ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگر ها  بهره می برد . تجربه بسیار خوبی از وبگردی به صورت Desktop  یا mobile view را با این مرورگر داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از فلش برای وبگردی

وجود  ماوس مجازی در صفحه نمایش

تجربه وبگردی به صورت Desktop 

امکان دانلود فایل ها از اینترنت

 

تغییرات نسخه اخیر:

هماهنگ سازی با مرورگر های دیگر

عرضه با رابط کاربری جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود اتصال به شبکه

tarzan بازدید : 38 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Google Search copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 نرم افزار Google Search  سریع ترین و ساده ترین راه برای پیدا کردن آنچه که بر روی وب نیاز دارید می باشد ! اگر سرعت جستجوی وب گوشی شما کند است ، می توانید از این موتور جستجوگر استفاده کنید . یکی از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان نمایش اطلاعات محل اقامت شما اشاره داشت . به عنوان مثال این اپلیکیشن قادر خواهد بود تا اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوایی را قبل از آماده شدن برای سفر در اختیارتان بگذارد .

tarzan بازدید : 50 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 Dolphin-Battery-Saver

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار Dolphin Battery Saver نه تنها موجب صرفه جویی در مصرف باطری می شود ، بلکه باعث می شود تا با امنیت کامل در اینترنت  به گشت و گذار بپردازید . این برنامه ، مرورگر دلفین شما را بهینه سازی کرده و  در مصرف باطری هنگام وبگردی صرفه جویی می کند . اگر از مرورگر دلفین استفاده می کنید ، حتما از این اپیلیشکن جهت بهبود سرعت  مرورگر ، کاهش مصرف باطری و برقراری امنیت کامل در گوشی استفاده نمایید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این پلاگین را بر روی مررورگر دلفین خود قرار دهید .

tarzan بازدید : 41 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 FeedMe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 نرم افزار FeedMe  بهترین فیدخوان برای سیستم عامل اندروید می باشد . به راحتی از خوراک سایت ها مطلع شوید . تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس سایت مورد نظر خود را وارد آن کنید . با استفاده از آن دیگر فیدهای سایت در گوشی اندرویدی شما خواهد بود . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان کتابخوانی به صورت آفلاین همراه با تصاویر و متن کامل  اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپیلیکشن کاملا ساده می باشد .

tarzan بازدید : 43 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 FTP-Server

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 اگر به دنبال یک نرم افزار جامع در زمینه آپلود فایل ها در سرور های اختصاصی FTP هستید ، ما اپیلیکشن FTP Server را به شما معرفی می نماییم  .این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های خود را به هاست خود انتقال داده و بر روی آن ها مدیریت کنید . این نرم افزار به صورت کامل از سرویس های UTF-8 پشتیبانی می کند . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان آپلود فایل ها با سرویس ۳G اشاره داشت .

tarzan بازدید : 44 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار معروف چت کردنFring v2.0.0.13 (massenger)

این نرم افزار به شما اجازه میده به ایمیلتان به راحتی دسترسی پیدا کنید

 

 

فف

دانلود در ادامه ی مطلب میباشد...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 2,611
  • بازدید کلی : 61,079