loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 72 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Big-Font

آیا فونت سیستم اندرویدی شما به صورت پیشفرض بزرگ یا کوچک است ؟ آیا از کار کردن با گوشی به دلیل نارضایی از فونت لذت نمی برید ؟ اینجاست که Big Font می تواند کمک بزرگی به شما کاربران بکند . با نصب این برنامه می توانید فونت دستگاه اندرویدی خود را تغییر داده و آن را بزرگ و کوچک کنید . اندازه فونت را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی کامل فونت ها نیز اشاره داشت . فراموش نکنید که این برنامه بدون هیچ گونه آگهی یا تبلیغ اضافه ای روانه بازار شده است .

tarzan بازدید : 70 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

DIY-Locker

آیا از صفحه نمایش کسل کننده خود ناراضی هستید ؟ با نرم افزار DIY Locker می توانید صفحه نمایش و صفحه قفل دستگاه اندرویدی خود را سفارشی ساخته و زیبایی آن را دوچندان کنید . صفحه نمایش را با تصاویر خیره کننده و الگوهای منظم سفارشی ساخته و آن را تزیین نمایید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا تصویر خود را انتخاب نموده و سپس با استفاده از الگو یا پین صفحه قفل را باز کنید. از این پس رمز عبور خود را به شیوه کاملا نوینی واردنمایید . همچنین شایان ذکر است که یک صفحه جانبی برای نمایش اطلاعیه ها و ویدجت ها نیز وجود دارد .

tarzan بازدید : 85 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

XPrivacy

XPrivacy Pro یک برنامه امنیتی برای اندروید است که با دسته‌بندی اطلاعاتی که یک برنامه می‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد، از افشا شدن اطلاعات حساس حریم خصوصی شما توسط آنها جلوگیری می‌کند. این برنامه یا اطلاعات جعلی به برنامه‌ها داده و یا اصلا داده‌ای در اختیار آنها قرار نمی‌دهد و می‌تواند دسته‌های اطلاعاتی بسیاری مانند مخاطبین و موقعیت مکانی را محدود کند. به عنوان مثال اگر دسترسی یک برنامه را به مخاطبین محدود کنید، آن برنامه لیستی خالی از مخاطبین را دریافت خواهد کرد. همچنین محدود کردن دسترسی یک برنامه به اطلاعات مکانی باعث می‌شود تا یک مکان ساختگی به آن برنامه ارسال شود. استفاده از این برنامه نیازمند روت و Xposed Framework می‌باشد.

QR code

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 و بالاتر
حجم : 1.60 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم
tarzan بازدید : 67 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Website-to-PDF

Website TO PDF PRO یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد تا هر وب‌سایتی را به فایل PDF تبدیل کنید. این برنامه فاقد تبلیغات مزاحم بوده و با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های پی دی اف را برای مطالعه به صورت آفلاین ذخیره کنید. می‌توانید از طریق ای‌میل، بلوتوث، وای‌فای و گوگل درایو به اشتراک‌گذاری فایل خود بپردازید. امکان ادغام چند سایت در یک فایل پی دی اف نیز در این برنامه گنجانده شده است. کافیست آدرس سایت را به برنامه داده و دکمه تبدیل را فشار دهید!

tarzan بازدید : 63 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

BlueDun

نرم افزار BlueDUN  حکم یک مودم همراه را برای شما دارد. با استفاده و نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدیتان می توانید وای فای را از طریق بلوتوث با دیگر گوشی ها یا کامپیوتر های دیگر به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که این اپلیکیشن به صورت کامل از پروکتل TCP  نیز پشتیبانی می نماید.  این برنامه با بر روی ویندوز ۷  تست شده است . از این پس اینترنت گوشی خود را با دستگاه هایی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند به اشتراک گذاشته و لحظات خوب  و خوشی را در اینترنت سپری نمایید .

tarzan بازدید : 65 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

New-Effective

دستگاه‌های اندرویدی طوری طراحی شده‌اند تا تمام وقت کار کنند، حتی زمانی که شما از آنها استفاده نمی‌کنید! برنامه Hibernation Manager به شما کمک می‌کند تا هنگامی که از دستگاه خود استفاده نمی‌کنید، بتوانید باتری دستگاه خود را ذخیره کنید. وقتی که صفحه نمایش خاموش می‌شود، این برنامه پردازنده و برنامه‌ها را به خواب زمستانی می‌برد تا در مصرف باتری دستگاه شما صرفه‌جویی شود. این برنامه به صورت خودکار پردازنده دستگاه شما را به پایین‌ترین فرکانس و ولتاژ ممکن می‌برد تا به عنوان مثال ویجت‌هایی که به صورت خودکار به‌روز رسانی می‌شوند و برنامه‌هایی که خود را به‌روز رسانی می‌کنند، باعث مصرف زیاد باتری نشوند.

tarzan بازدید : 52 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Demong

Demong Hunter یک بازی اکشن ماجراجویانه برای اندروید است که بر روی کنترل، ضربه و تیراندازی بامزه تمرکز کرده است. به قهرمان خود آموزش داده و پس از پرورش آن به سیاه‌چال عمیق بروید. غول‌ را شکست دهید و کلید پناهگاه را بدست بیاورید! این بازی کوتاه اما سرگرم کننده می‌باشد.

tarzan بازدید : 58 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

z 

حوضچه های ماهی را در هوم اسکرین گوشی خود قرار داده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید. به خودتان اجازه دهید تا این ماهی زیبا را در فضایی فوق العاده لمس کرده و به آن دست بزنید. پس زمینه های سه بعدی Majestic Koi live wallpaper HD فوق العاده فانتزی و جذاب ارائه شده اند. این مجموعه به صورت کامل از تبلت های هوشمند اندرویدی نیز پشتیبانی می نماید. بدون شک انتخاب موضوع های کلاسیک برای تصویر زمینه ها فوق العاده لذت بخش خواهد بود. محیط اطراف ماهی ها را ببینید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید .

tarzan بازدید : 35 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Storage-Optimizer

با نصب نرم افزار SD CARD Storage Optimizer Pro  روی گوشی می توانید مموری کارت خود را بهینه سازی کرده و سرعت آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. مموری کارت را پاکسازی کرده و فایل های اضافه و آزار دهنده را از آن حذف نمایید. به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا فایل ها را از طریق سرور اختصاصی اف تی پی به هاست خود انتقال داده و در سریع ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی پیدا کنید. پوشه های جدیدی را برای خود ایجاد کنید و مدیریت کاملی بر روی کارت حافظه اندرویدی خود داشته باشید.

tarzan بازدید : 36 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Lustre

مجموعه آیکان Lustre – Icon Pack تعبیری جدید از سبک طراحی دکمه‌ مانند را به شما ارائه می‌کند. در این مجموعه، هر آیکان به صورت سفارشی طراحی و ساخته شده تا ظاهری بی‌نظیری داشته باشد. آیکان‌های این مجموعه زیبا دارای قابی فلزی هستند که ظاهری هماهنگ به همه آنها می‌بخشد.

tarzan بازدید : 55 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Material-Design

Material Design Live Wallpaper اولین والپیپر زنده با سبک طراحی متریال گوگل برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن می‌توانید از تم‌های مختلفی استفاده کنید. این والپیپر به طور پیوسته متحرک و در حال به‌روز رسانی است. در نسخه پرمیوم برنامه می‌توانید تم خود را سفارشی کرده و با استفاده از رنگ‌های مورد علاقه خود آنها را بسازید. تم‌های جدیدی در راهند و به زودی خواهید توانست به صدها روش مختلف پس‌زمینه را سفارشی کنید.

tarzan بازدید : 39 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

All-in-one-Offline-Map

All-In-One Offline Maps به شما اجازه می دهد تا به طیف گسترده ای از نقشه های آفلاین دسترسی پیدا کنید. برای به نمایش درآمدن اولیه نقشه ها حوصله داشته باشید. هنگامی که نقشه ها برای اولین بار نمایش داده شد می توانید آن را ذخیره کنید و از آن به بعد از نقشه ها به صورت کاملا آفلاین استفاده نمایید.  آیا به مکان هایی می روید که پوشش اینترنتی آن ها ضعیف است ؟ آیا اینترنت شما را آزار می دهد ؟ دیگر نیازی نیست برای مکان یابی به اینترنت متصل شوید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی دستگاه اندروید خود نصب کرده و سپس با ذخیره نقشه اولیه از آن پس به عنوان آفلاین استفاده نمایید .

tarzan بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Simple-Scan

SimplyScan Pro: PDF Camera Scanner سریع ترین اسکنر فایل های پی دی اف برای گوشی های اندرویدی به شمار می رود . به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های پی دی اف خود را اسکن کرده و آن ها را ویرایش نمایید . برای اسکن فایل ها کافی است دوربین گوشی خود را فعال نمود و سپس آن را جلوی فایل مورد نظر بگیرید. سپس نرم افزار فایل را برایتان اسکن خواهد کرد . پس از اسن فایل قادر خواهید بود فایل مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی و گوگل درایو و Dropbox  با دیگران به اشتراک بگذارید و آن را برای خود ذخیره نمایید . سند PDF و عکس مورد نظر را انتخاب کرده و سپس آن را اسکن نمایید . اندازه و یا حجم فایل ها را به حداقل رسانده و حجم آن را کاهش دهید . شایان ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است .

tarzan بازدید : 42 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

ssLauncher

آیا می خواهید صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی خود را شبیه به صفحات روزنامه کنید ؟
ssLauncher نام لانچری است که با استفاده از آن خواهید توانست این کار را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام داده و محیطی زیبا ، جذاب و البته نو را تجربه کنید .

tarzan بازدید : 39 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Smart

Smart Compass یک نرم افزار قدرتمند تشکیل شده از ۳ ابزار مختلف شامل فلزیاب ، مکان یاب GPS و زاویه سنج می باشد . این نرم افزار یک قطب نمای ساده و کابری می باشد که از سنسور مغناطیسی گوشی استفاده می کند. قابلیت نمایش در وضعیت های افقی و عمودی ، دید دوربینی برای واقع گرایی و قابلیت تشخیص فلزات از دیکر امکانات آن می باشد. لازم به ذکر است که عملکرد این قطب نما بستگی به دقت گوشی شما در زمینه کارآیی سنسور مغناطیسی آن دارد .

tarzan بازدید : 33 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

z4 

آیا شما دوست دارید افکت های متعددی را بر روی تصاویر خود قرار دهید ؟ اگر این طور است توصیه می کنیم که حتما ازMirror Image Photo Editor Pro  استفاده نمایید . افکت های جذاب و فانتزی را به تصاویر مورد علاقه خود اضافه کرده و سپس تصاویر خود را به بهترین صورت ممکن ویرایش نمایید . شما می توانید تصاویر را از گالری گوشی خود انتخاب کرده و یا به طور مستقیم با دوربین گوشی اندرویدی خود عکس تهیه نمایید . پس از اتمام کار و ویرایش تصاویر آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام یا فیسبوک با دوستان خود به اشتراک گذاشته و لحظات خوشی را با دوستان خود سپری نمایید . بدون شک افکت ها و قاب های زیبا جلوه خاصی به تصاویر شما خواهند داد. همین حالا این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر خود را به طور حرفه ای ویرایش کنید .

tarzan بازدید : 78 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Clone-Camera

می‌خواهید عکس‌هایی بگیرید که متمایز باشد؟ آرزو دارید بتوانید خود را کپی کنید؟ برنامه Clone Camera 2.0 به شما کمک می‌کند عکس‌های ترکیبی بی‌نقص و نابی را ایجاد کنید. هیچ حالت از پیش تعیین شده‌ی وجود ندارد، پس آزادانه به اجرای تخیلاتتان بپردازید!

tarzan بازدید : 47 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Fraction

Fraction Calculator Plus یک نرم افزار کاربردی برای محاسبات ریاضی و حل معادلات بوده که می توانید آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید . کسرها را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن محاسبه نمایید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به حل معادلات ریاضی و پشتیبانی از زبان های بیشتر اشاره داشت .

tarzan بازدید : 44 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

MIX

MIX by Camera360  نام یک برنامه محبوب برای دیوایس های مبتنی بر اندروید بوده که با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را به طور کاملا خلاقانه ای ویرایش نموده و آن ها را سفارشی سازید . بیش از ۲۰۰ افکت جذاب و فانتزی در این برنامه وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . بیش از ۱۳ ابزار حرفه ای در دسترس بوده که با کمک آن ها قادر به ویرایش تصاویر مورد نظر خواهید بود . هم اکنون تصاویر و عکس های خود را به شیوه کاملا نوین طراحی نموده و آن ها را در شبکه های اجتکاعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . این نرم افزار یک همراه بی نقص برای شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد .

tarzan بازدید : 51 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Flip

آیا به دنبال بهترین موزیک پلیر برای دیوایس اندرویدی خود هستید ؟ اگر این طور است FlipBeats PRO – Best Music Player Pro  می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد . با استفاده و نصب این موزیک پلیر سفارشی بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید فایل های خود را به بهترین و بالاترین کیفیت ممکن پخش نمایید . از اکولایزرهای سفارشی استفاده نموده و از آن ها برای تقویت صدا استفاده نمایید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به رابط کاربری زیبا و سفارشی آن نیز اشاره داشت . به طور آنلاین در اینترنت به جست و جو پرداخته و موزیک های خود را دانلود و سپس با این برنامه به آن ها گوش فرا دهید . اگر مایل باشید می توانید متن تران ها را نیز به طور آنلاین دانلود نمایید .

tarzan بازدید : 360 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

z

Total Launcher (beta test) یک لانچر زیبا و کاربردی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که نسل جدید SSlauncher محسوب شده و شامل ویژگی‌های بسیاری از qlauncher می‌شود. این لانچر بهترین قابلیت‌های سفارشی را در میان لانچرهای اندرویدی به شما ارائه کرده و در عین حال بسیار سریع، سبک و آسان می‌باشد.

tarzan بازدید : 47 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 Fast-Browser

۴G Fast Browser Pro یک مرورگر سریع ، قابل اطمینان ، و تند برای سیسیتم عامل اندروید می باشد . این مرورگر به شما کمک می کند تا در پهنای باند خود تا جد قابل توجهی صرفه جویی نموده و صفتا را سریع برایتان باز خواهد کرد . این برنامه از نسل چهارم تبادل اطلاعات یعنی ۴G استفاده می کند . ۴G به کاربران اجازه می دهد تا به صورت کاملا آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازند و از صفحات مورد علاقه خود دیدن فرمایند . تجربه بسیار خوبی از تماشای فیلم ، عکس و … در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . و در نهایت توجه کنید که این مرورگر از اطلاعات شخصی شما محافظت خواهد کرد .

tarzan بازدید : 50 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Full-Screen-Maps

نقشه ها را بر اساس داده های نقشه های گوگل و به صورت فول اسکرین مشاهده فرمایید . حالت تمام صفحه را انتخاب کرده و نقشه را به راحتی باز نمایید . توضیحات فوق مربوط به نرم افزار Full Screen Maps می باشند . یک عکس فوری از نقشه تهیه کرده و آن را به دیگران ارسال نمایید . در صورت تمایل قادر به فعال سازی گزینه قطب نما نیز خواهید بود . این برنامه به طور کامل از سیستم عامل اندروید کیت کت نیز پشتیبانی می نماید . این نقشه از زبان های زنده دنیا نظیر انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی نیز پشتیبانی می نماید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان اضافه نمودن polylines به نقشه ها نیز اشاره داشت .

tarzan بازدید : 49 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

iSherder

برنامه iShredder 3 PRO به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های خود را با درجه امنیتی نظامی به نحوی پاک کنید که هیچ اثری از آنها بر جای نماند. قبل از فروش و یا بخشیدن دستگاه اندرویدی خود، باید مطمئن شوید که تمامی فایل‌های شخصی شما کاملاً از بین رفته و غیر قابل بازیابی هستند. این برنامه با استفاده از بازنویسی فضای خالی با استفاده از الگوریتم‌های امن، باعث می‌شود تا هیچ برنامه‌ای نتواند فایل‌های حذف شده را بازیابی کند.

tarzan بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Babylon-Translator

در حال خواندن ایمیل و یا هر متنی دیگری هستید و بعضی از کلمات آن را متوجه نمی‌شوید؟ برنامه دیکشنری بسیار محبوب Babylon Translator به شما امکان می‌دهد تا به صورت مجانی معانی لغات مختلف را پیدا کرده و ترجمه کامل متن را میان ده‌ها زبان مختلف در اختیار داشته باشید. نسخه جدید برنامه به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ارتباط اینترنتی به ترجمه لغات بپردازید.

tarzan بازدید : 52 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Applock

App Lock Pal یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد از برنامه‌هایی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده‌اید با استفاده از رمز عبور و یا الگوی رمزی محافظت کنید، حتی برای گمراه کردن شخص نفوذگر می‌توانید یک کرش را شبیه‌سازی کنید! این برنامه هنگامی که شخصی قصد نفوذ داشته باشد گزارش تهیه می‌کند تا شما باخبر شوید.

tarzan بازدید : 32 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Calendar-Notify

Calendar Notify Premium رویدادها و دستور کارها را به شما نمایش می دهد . به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن از رویدادهای خود باخبر شده و کارهای خود را به موقع انجام دهید . این تقویم هم اکنون برای دیوایس های اندرویدی در دسترس بوده که طراحی آن فوق العاده زیبا و شیک می باشد . با نصب این تقویم کاربردی بر روی گوشی می توانید سریع تر به کارها و برنامه های خود برسید و به آن ها دسترسی داشته باشید . از جزئیات دستورالعمل های خود باخبر شده و آن ها را به موقع و سروقت انجام دهید . از قابلیت اصلی این تقویم می توان به امکان مرتب ساز هوشمند و طراحی بصری و زیبای آن اشاره داشت .

tarzan بازدید : 62 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

Find-My-Friends

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Find My Friends می توانید به راحتی دوستان خود را پیدا کنید . به عنوان مثال اگر قرار است تا با دوستان خود به ماموریت بروید ، می توانید از این برنامه استفاده کرده و دوستان خود را هنگام اجرای علمیات پیدا کنید ! دقت داشته باشید که پیدا کردن دوستان بر روی نقشه کار بسیار آسانی است . همچنین لازم به ذکر است که اگر دوستان شما گوشی هوشمند ندارند ، شما باز هم می توانید از این اپلیکیشن جهت پیدا کردن آن ها استفاده نمایید ، تنها کافی است به آن ها یک پیام متنی ارسال کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

امکان غیر فعال کردن به اشتراک گذاری محل

ارتباط کامل با دوستان و خانواده

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 35 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Clean Master (Cleaner)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Clean Master  می توانید به آسانی سرعت گوشی اندرویدی خود را بالاتر ببرید . این برنامه در سریع ترین زمان ممکن فایل های اضافه را از اسمارت فون اندرویدی شما پاک کرده و سرعت پردازش را تا حد قابل توجهی بالا می برد . حذف فایل های آشغال و آزاد سازی فضای رم از قابلیت اصلی این اپلیلیکشن محسوب می گردد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بر روی برنامه ها و بازی های خود به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید .

ویژگی های اصلی:

ترجمه به زبان اسپانیایی ، فرانسه، اندونزی و انگلیسی

پاک کردن فایل های اضافه از گوشی

حفاظت از حریم خصوصی

افزایش سرعت گوشی

کاهش مصرف رم

tarzan بازدید : 32 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر – دسترسی روت

Undelete نام نرم افزار اندرویدی است که به کاربران دارای دسترسی روت این اجازه را می دهد تا هرگونه فایل پاک شده ای را چه از روی SD card و چه حافظه داخلی گوشی خود بازیابی کنند .

این برنامه با پشتیبانی از ۱۰۰۰ فرمت مختلف ، خود را به قدرتمند ترین نرم افزار ریکاوری اندروید تبدیل کرده است . علاوه بر این نرم افزارUndelete توانایی حذف ایمن فایلها به گونه ای که توسط روش های ریکاوری قابل بازگشت نباشند را نیز داراست .

tarzan بازدید : 42 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Wifi Analyzer نرم افزاری است که اسمارت فون اندرویدی شما را تبدیل به یک آنالیزور وای فای تبدیل می کند . این اپلیکیشن قادر است کانال های Wi-Fi اطراف شما را به نمایش در آورد و نیز در پیدا کردن کانالی با کمترین ازدحام از روتر وایرلس به شما کمک کند .

tarzan بازدید : 37 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Kik Messenger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 مسنجر Kik Messenger  بیش از ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد . با این اپیلیکشن می توانید به آسانی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها چت کنید . این مسنجر بسیار سریع ، صاف و هوشمند است و مطمئنا مورد رضایت شما کاربران عزیز خواهد بود . تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس دوستانتان را در این مسنجر پیدا کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت کامل از حریم خصوصی گوشی شما محافظت خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری عکس ها با دوستان

حافظت از حریم خصوصی

سرعت بسیار خوب نرم افزار

رابط کاربری بسیار شیک

امکان چت با دوستان

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن راه های جدید برای اشتراک گذاری عکس و فیلم

رفع برخی اشکالات جزئی

ارتقا رابط کاربری نرم افزار

tarzan بازدید : 41 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Skype - free IM & video calls

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با نرم افزار Skype – free IM & video calls به آسانی قادر خواهید بود تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار  کرده و با آن ها به صورت تصویری چت کنید . امروزه میلیون ها نفر از این اپیلیکشن استفاده می کنند . در یک لحظه می توانید دوستان و آشنایان خود را در این شبکه پیدا کرده و با آن ها هماهنگ سازی  کنید . تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده تا خودتان متوجه کارایی آن بشوید . اگر می خواهید که که با سرعت اینترنت معمولی ،  یک چت تصویری بدون قطع تصویر داشته باشید ، بدون شک اسکایپ بهترین گزینه خواهد بود . اگر مایل باشید ، می توانید چت تصویری را ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

یافتن دوستان و خانواده در شبکه اسکایپ

برقراری چت تصویری با دوستان

برقراری چت صوتی با دوستان

بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر

ضبط پیام های تصویری

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود عملکرد نرم افزار

رفع برخی اشکالات

tarzan بازدید : 37 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

WhatsApp Messenger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مسنجرها  به نام WhatsApp Messenger  را به شما کاربران عزیز داریم . می توانید با استفاده از Wifi و ۳G به این نرم افزار متصل شوید . این اپیلیکشن بهترین نرم افزار ارسال و دریافت پیامک متنی می باشد . اگر مایل باشد ، می توانید به صورت گروهی با دوستان خود چت کرده و عکس ها ، موزیک و فیلم ها را با آن به اشتراک بگذارید . از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیامک های متنی ، یادداشت صوتی ، ارسال تصاویر و ویدیو اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال پیامک های رایگان

رابط کاربری بسیار زیبا

ارسال پیامک های متنی

فرستادن فایل ویدیویی

اتصال با wifi/3G

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از چت گروهی محدود به ۵۰ نفر

به روز رسانی رابط کاربری

پشتیبانی از زبان های جدید

رفع برخی اشکالات

tarzan بازدید : 51 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Threema

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال برنامه پیامکی می گردید که بتواند یک فضای ایمن برای تبادل پیغام های شما فراهم آورد بی شک یکی از برترین گزینه هایی که در پیش روی دارید Threema می باشد . به منظور افزایش سطح امنیت نرم افزار تمامی اطلاعات بر روی یک سرور ذخیره می گردند که امکان هر گونه دسترسی را از افرادی که تنها به اندروید شما دسترسی دارند سلب می کند .

ویژگی ها :
- امکان ارسال تصویر و ویدیو
- همگام سازی مخاطبین
- اشتراک گذاری موقعیت مکانی با بهره گیری از GPS بر روی نقشه
- و …

tarzan بازدید : 151 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

PowerDVD Mobile copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 نرم افزار PowerDVD Mobile یکی از بهترین پلیرهای پخش ویدیو برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما با نصب این نرم افزار بر روی گوشی ، می توانید ویدیو های خود را به صورت حرفه ای پخش نمایید . البته این پلیر تنها به پخش فیلم محدود نمی شود . با استفاده از آن می توانید فیلم ، موسیقی و عکس های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این پلیر بسیار زیبا و شیک بوده و مطمئنا از پخش فیلم ها لذت خواهید برد .

سیستم مورد نیاز برای اجرای این نرم افزار:

احتیاج به پردازنده با فرکانس حداقل ۱GHz

احتیاج به حداقل ۵۱۲ مگابایت رم

احتیاج به سیستم عامل اندروید ۲٫۳

تغییرات نسخه اخیر:

نمایش عکس ها به صورت اسلایدشو

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 32 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Plex-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Plex for Android ابزاری است بسیار کاربردی برای آن دسته از کاربران اندروید که می خواهند در بهترین شیوه ممکن به مرور فایلهای ویدیویی ، تصاویر و یا موزیک های خود بپردازند . این اپلیکیشن با فراهم آوردن تمامی نیازهایی که در این زمینه وجود دارد در قالب یک برنامه ، می توان تجربه کار با فایلهای مدیا را به گونه ای تا کنون هیچ گاه تجربه نکرده اید برایتان رقم بزند . از جمله دیگر ویژگی های این برنامه قابلیت پخش به صورت آنلاین به خوبی آفلاین است که قطعا خبر خوبی برای طرفداران سرویس های آنلاین می باشد .

tarzan بازدید : 29 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Boom Player copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Boom Player یکی از بهترین پلیر های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. بدون شک پلیر های متعددی برای این سیستم عامل وجود دارد و این پلیر هم کارایی مخصوص خود را دارد. شما  می توانید موزیک ها و ویدیو های خود را با  این پلیر پخش نمایید. تجربه خوبی را با این پلیر بر روی گوشی خود داشته باشید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های رایج MP3، MP4، M4A، AAC، AIFF، OGG، WMA، FLAC، WAV، APE، WV، TTA، MOV، ۳GP، FLV به یکی از بهترین پلیر های اندروید تبدیل گردیده است. قابل توجه است که امتیاز این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی ۴ می باشد

ویژگی های اصلی:

جستجو در یوتیوب برای پخش فیلم ها

مدیریت لیست فیلم های یوتیوب

پشتیبانی از پوسته های متعدد

پشتیبانی از پخش به صورت آنلاین

به اشتراک گذاری فیلم ها با دوستان

۱۰ باند اکولایزر

کنترل باس

tarzan بازدید : 53 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Dice-Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک پلیرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد و در این پست ما قصد معرفی یکی از بهترین و پر سرعت ترین پلیرها به نام DicePlayer  را به شما کاربران عزیز داریم . با استفاده از این پلیر ، می توانید فایل های تصویری خود را به بهترین صورت ممکن پخش نمایید . این اپیلیکشن برای پخش فایل های تصویری از سخت افزار گوشی ( HW) و نرم افزار (SW) کمک می گیرد . اگر کیفیت فیلم مورد نظر ، بالاتر از قدرت دستگاه اندرویدی شما باشد ، این نرم افزار برای پخش تا حد قابل توجهی از SW کمک می گیرد . لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل از نمایش زیرنویس فارسی با فرمت SRT ، SMI ، SSA و VoBSub پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از فرمت های AVI، MOV، MKV، FLV، AVI، ۳GP، ۳G2، ASF، WMV، MP4، M4

پشتیبانی از زیرنویس با فرمت  SRT ، SMI ، SSA و voBsub

پخش فایل های تصویری به بهترین شکل ممکن

پشتیبانی از زیرنویس در حالت HDMI

رابط کاربری بسیار شیک

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن پلاگین x86

رفع مشکل صفحه سیاه

رفع اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 45 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Qloud Media

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در این پسد قصد داریم تا اپیلیکشن Qloud Media را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید موسیقی ها ، عکس ها و فیلم های خود را با کامپیوتر به اشتراک بگذارید . از این پس دیگر نیاز به هیچ گونه کپی و یا انتقال فایل میان کامپیوتر و گوشی نیست ، زیرا این برنامه در دسترس شما می باشد . تنها کافی است خودتان امتحان کنید ! در هر کجا و هر زمان فایل ها را با سیستم عامل ویندوز خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از فرمت های ویدیویی با پسوند AVI، MP4، RM / RMVB، MKV، WMV، MPEG،

پشتیبانی از زیرنویس با فرمت های SRT، ASS / SSA، SAMI

پشتیبانی از نمایش عکس با فرمت JPEG، PNG، GIF، BMP

دسترسی آسان به حساب کاربری

در دسترس بودن کنترل های پیشرفته

پشتیبانی از تم های مختلف

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به اندروید ۴٫۳

بهبود عملکرد نرم افزار

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 2,603
  • بازدید کلی : 61,071