loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 85 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

XPrivacy

XPrivacy Pro یک برنامه امنیتی برای اندروید است که با دسته‌بندی اطلاعاتی که یک برنامه می‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد، از افشا شدن اطلاعات حساس حریم خصوصی شما توسط آنها جلوگیری می‌کند. این برنامه یا اطلاعات جعلی به برنامه‌ها داده و یا اصلا داده‌ای در اختیار آنها قرار نمی‌دهد و می‌تواند دسته‌های اطلاعاتی بسیاری مانند مخاطبین و موقعیت مکانی را محدود کند. به عنوان مثال اگر دسترسی یک برنامه را به مخاطبین محدود کنید، آن برنامه لیستی خالی از مخاطبین را دریافت خواهد کرد. همچنین محدود کردن دسترسی یک برنامه به اطلاعات مکانی باعث می‌شود تا یک مکان ساختگی به آن برنامه ارسال شود. استفاده از این برنامه نیازمند روت و Xposed Framework می‌باشد.

QR code

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 و بالاتر
حجم : 1.60 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم
tarzan بازدید : 49 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

iSherder

برنامه iShredder 3 PRO به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های خود را با درجه امنیتی نظامی به نحوی پاک کنید که هیچ اثری از آنها بر جای نماند. قبل از فروش و یا بخشیدن دستگاه اندرویدی خود، باید مطمئن شوید که تمامی فایل‌های شخصی شما کاملاً از بین رفته و غیر قابل بازیابی هستند. این برنامه با استفاده از بازنویسی فضای خالی با استفاده از الگوریتم‌های امن، باعث می‌شود تا هیچ برنامه‌ای نتواند فایل‌های حذف شده را بازیابی کند.

tarzan بازدید : 52 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Applock

App Lock Pal یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد از برنامه‌هایی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده‌اید با استفاده از رمز عبور و یا الگوی رمزی محافظت کنید، حتی برای گمراه کردن شخص نفوذگر می‌توانید یک کرش را شبیه‌سازی کنید! این برنامه هنگامی که شخصی قصد نفوذ داشته باشد گزارش تهیه می‌کند تا شما باخبر شوید.

tarzan بازدید : 172 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Super AppLock PRO نام برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید از نرم افزارهای نصب شده خود به وسیله پسوردهای الگویی یا حروفی محافظت کنید . افزون بر این با داشتن این اپلیکیشن می توانید روشنایی صفحه و یا چرخش صفحه را برای هر برنامه ای که در نظر دارید قفل کنید . اگر به دنبال راهکاری برای محافظت از تماس های اسمارت فون تحت اندروید خود نیز می گردید نیاز به استفاده از برنامه های دیگر نخواهید داشت چرا Super AppLock PRO این قابلیت را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد .

tarzan بازدید : 305 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بسیاری از ما آپشن های امنیتی ای که بر روی تبلت یا اسمارت فون های خود می گذاریم بیشتر برای افرادی است که خارج از حریم خانه نظیر محل کار ، محل تحصیل و … هستند قرار می دهیم ، اما هنگامی که در محیط امن خانه هستیم وجود چنین موارد ضروری به نظر نمی رسد .

اگر شما نیز می خواهید هنگامی که در خانه خود قرار دارید اندرویدهایی بدون رمز و خارج از خانه با تنظیمات امنیتی داشته باشید کافیست نرم افزار Home Unlock PRO را دانلود  و نصب نمایید . این برنامه قادر است هنگامی که شبکه وای فای مورد نظر شما را پیدا کرد تمامی تنظیمات امنیتی را غیر فعال کرده و به محض خارج شدن از محیط تحت پوشش شبکه ، آن ها را دوباره فعال کند .

tarzan بازدید : 52 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Ubicam نام برنامه ای است که می تواند دوربین گوشی شما را به یک دوربین مدار بسته آنلاین تبدیل کند تا از آن به عنوان ابزاری برای مراقبت از فرزندان خود ، مانیتورنیگ دفتر یا حتی به عنوان جاسوسی استفاده کنید . از جمله ویژگی های مهم این برنامه تحت وب سرور بودن آن است امکان مشاهده تصاویر ارسالی را از طریق مرورگر موبایل یا کامپیوترتان فراهم می آورد .

 

 

 

hajm حجم : ۳۴۹ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

tarzan بازدید : 50 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

از پسورد ها و اطلاعات شخصی تان به هیچ وجه ساده عبود نکنید ؛ آنها را با نرم افزار قدرتمند mSecure – Password Manager ایمن نگاه دارید .
تصور کنید آن روزی را که تلفن همراه خود را گم کرده و یا کسی آن را به سرقت برده است . آنگاه اگر از کاربران این برنامه باشید به هیچ وجه نگرانی لو رفتن اطلاعات بانکی ، اکانت سایت های مختلف و … نخواهید داشت و تنها غم تان ، از دست دادن گوشی خواهد بود .
این نرم افزار پس از مورد استفاده قرار گرفتن توسط میلیون ها نفر بر روی سیستم عامل iOS اکنون پای به دنیای بزرگ اندروید گزارده است . بهره گیری از تکنولوژی کد گزاری ultra-secure 256 بیتی امنیت خاطر شما را نیز به همراه خواهد داشت .

 

 

 

hajm حجم : ۸٫۳۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

tarzan بازدید : 51 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Trust---Event-Logger-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اعتماد چیز خوبی است اما گاهی اوقات بهتر است کنترل نیز وجود داشته باشد .
Trust – Event Logger PRO نرم افزار جالبی است که به شما کمک می کند تا بتوانید از کارهایی که اندروید شما انجام می دهد لاگ تهیه کرده و آنها را مشاهده کنید .
زمانی را فرض کنید که به طور مثال گوشی شما دست فرد خاصی است و شما می خواهید بدانید آیا با تلفن شما تماسی گرفته است یا خیر ؟
ممکن است او تماس گرفته باشد و تماسش را از تاریخچه گوشی پاک کرده باشد ، اما این نرم افزار به هیچ وجه گول نخواهد خورد !

از جمله رویدادهایی که این نرم افزار اقدام به ثبت آنها می نماید به موارد زیر می توان اشاره کرد :
- نصب / حذف / جایگزین / راه اندازی مجدد و یا پاک کردن اطلاعات نرم افزارها
- وصل کردن یا قطع کردن شارژ
- خاموش کردن یا Restart کردن
- قطع شدن وای فای
- جدا شدن هدفون
- تماس ها

tarzan بازدید : 173 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Smart-AppLock

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا دوستان شما همیشه گوشی تان را برای بازی کردن با آن قرض می گیرند ؟ آیا نگران هستید که در این بین به اطلاعات شخصی شما نیز دسترسی پیدا نمایند ؟
راهکار شما استفاده از نرم افزار Smart AppLock می باشد . این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که امکان قفل کردن اپلیکیشن های خاص گوشی شما را فراهم می آورد . بدین صورت خواهید توانست هم درخواست دوستان یا آشنایان خود برای گرفتن گوشی را رد نکرده و هم از لو رفتن اطلاعات شخصی تان نگرانی نداشته باشید .

tarzan بازدید : 45 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Wheres My Droid

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است تا گوشی خود را گم کرده باشید ؟  با استفاده از نرم افزار Wheres My Droid  می توانید به آسانی اسمارت فون اندرویدی گم شده خود را پیدا کنید ! تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی نصب کنید . این اپلیکیشن با بالا بردن صدای گوشی و خروج آن از حالت سایلنت به شما در پیدا کردن گوشی کمک می کند . یکی دیگر از قابلیت های اصلی این نرم افزار می توان به امکان ارسال مختصات گوشی گم شده از طریق جی پی اس اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پیدا کردن گوشی در سریع ترین زمان ممکن

بالا بردن صدای گوشی هنگام گم شدن

بیرون آوردن گوشی از حالت سایلنت

tarzan بازدید : 44 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Avira Free Android Security

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بدون شک حتما با نام آنتی ویروس Avira Free Android Security آشنا هستید ! این آنتی ویروس در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید . پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد ، سرانجام نسخه های اندروید و آیفون آن نیز تولید شد . این آنتی ویروس ، یکی از بهترین و برترین آنتی ویروس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به آسانی می تواند ویروس ها را شناسایی کند . از این پس دیگر نگران گشت و گذار در اینترنت نباشید ، زیرا این اپیلیکشن همراه شما خواهد بود . این آنتی ویروس ، از برنامه های مخرب گوشی ، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس ها را به گوشی اندرویدی شما نمی دهد . با استفاده از این آنتی ویروس ، می توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از برقراری تماس های مزاحم جلوگیری خواهد کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی

قرار دادن شماره ها در لیست سیاه

بلاک کردن شماره های مزاحم

حفاظت از گوشی اندرویدی

شناسایی تمامی ویروس ها

تشخیص تروجان ها

اسکن سریع گوشی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اسکن برنامه پس از نصب

به روز رسانی خودکار

tarzan بازدید : 77 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

AppLock

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار AppLock  قادر خواهید بود تا بر روی اپلیکیشن های نصب شده در اسمارت فون اندرویدی خود نظر پیامک ، تماس ، گالری ، موزیک پلیر ، تنظیمات ، گوگل پلی ، بازار ، جیمیل ، فیسبوک ، ایمیل و … پسورد قرار دهید . این برنامه سبب می شود تا شما به فیلم ها و عکس های خود دسترسی داشته و بر روی آن ها پسورد قرار دهید . این اپلیکیشن از حریم خصوصی گوشی شما محافظت می کند . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بهترین نرم افزار قفل موجود در Google Play بوده که ما شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن قفل روی تماس های ورودی

محافظت از حریم خصوصی گوشی

قفل کردن گالری و پیامک گوشی

بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود

 

تغییرات نسخه اخیر:

کنترل فیلم ها و عکس های قفل شده

امکان مشاهده عکس های مخفی

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 56 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

File Locker

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار File Locker می توانید به آسانی بر روی فایل های موجود در گوشی اندرویدی خود پسورد قرار داده و از آن ها محافظت کنید . از این پس دیگر اجازه ندهید تا دیگران وارد حریم خصوصی شما بشوند . برای جلوگیری از این کار تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس بر روی اطلاعات خود قفل بگذارید . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از فایل های خود به صورت انفرادی و یا گروهی محافظت کرده و بر روی آن ها قفل قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن رمز عبور روی فایل ها

محافظت از حریم خصوصی

اسکن خودکار رسانه ها

راه اندازی سریع برنامه

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

tarzan بازدید : 40 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

 

Camera Block –Privacy security

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید با استفاده از اپلیکیشن آلارم ویدیو ضبط کنید؟ نرم افزار Camera Block –Privacy securityاین امکان را به شما می دهد تا به راحتی دوربین اصلی گوشی اندرویدی خود را بلاک کرده و یا آن را غیر فاعل کنید . از این پس از حریم خصوصی گوشی اندرویدی خود از طریق دوربین  محافظت کنید . لازم به ذکر است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اپلیکیشن های  دوربین دستگاه اندرویدی خود را  فعال کرده و سپس ویدیو و عکس های مختلفی را به صورت پنهانی ضبط کنید . پس از ضبط ویدیو ها این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در سریع ترین زمان ممکن به اینترنت و سرور اختصاصی خود انتقال دهید .

ویژگی های اصلی:

محافظت از حریم خصوصی

غیر فعال کردن دوربین گوشی

ضبط فیلم ها به صورت پنهان

tarzan بازدید : 46 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

AppLock

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار AppLock  قادر خواهید بود تا بر روی اپلیکیشن های نصب شده در اسمارت فون اندرویدی خود نظر پیامک ، تماس ، گالری ، موزیک پلیر ، تنظیمات ، گوگل پلی ، بازار ، جیمیل ، فیسبوک ، ایمیل و … پسورد قرار دهید . این برنامه سبب می شود تا شما به فیلم ها و عکس های خود دسترسی داشته و بر روی آن ها پسورد قرار دهید . این اپلیکیشن از حریم خصوصی گوشی شما محافظت می کند . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بهترین نرم افزار قفل موجود در Google Play بوده که ما شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن قفل روی تماس های ورودی

محافظت از حریم خصوصی گوشی

قفل کردن گالری و پیامک گوشی

بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود

 

تغییرات نسخه اخیر:

کنترل فیلم ها و عکس های قفل شده

امکان مشاهده عکس های مخفی

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 35 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

Gallery

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO  یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . با استفاده از این برنامه ، امنیت را به صورت کامل بر روی گوشی اندرویدی خود برقرار سازید . تنها کافی است آن را نصب کرده و سپس آن را اجرا کنید . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عکس ها و فیلم های خود را مخفی کرده و از اطلاعات محرمانه خود محافظت کنید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

امکان مخفی کردن عکس ها و فیلم ها

محافظت از حریم خصوصی

رابط کاربری بسیار زیبا

tarzan بازدید : 48 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ShakeLock-No-ads

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر از قفل تکراری گوشی اندرویدی خود خسته شده اید ، به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نرم افزار ShakeLock  را از دست ندهید . با استفاده از این برنامه شما می توانید بدون دست زدن به دکمه پاور ، گوشی خود را قفل کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای رفتن به صفحه قفل ، اسمارت فون اندرویدی خود را تکان دهید . بدون شک قفل کردن گوشی با چنین روشی بسیار هیجان انگیز خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بدون تبلیغات ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

قفل صفحه نمایش با تکان دادن گوشی

بدون نیاز به دست زدن به دکمه پاور

بدون هیچ گونه تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 2,628
  • بازدید کلی : 61,096