loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 58 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Evoland

Evoland یک بازی اکشن ماجراجویانه است که شما را به سفری در طول تاریخ بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک و ماجراجویانه می‌برد. همچنان که در بازی پیشروی می‌کنید می‌توایند قفل فناوری‌های جدید، سیستم‌های گیم‌پلی و گرافیک‌های بهبود یافته را باز کنید. از گرافیک تک‌رنگ تا کاملاً سه‌بعدی و از نبردهای نوبتی تا نبرد‌های آنی با غول‌ها، این بازی کاری می‌کند تا نحوه تکامل بازی‌های ماجراجویانه را تجربه کنید. در این بازی طنز و گیم‌پلی لحظاتی خاطره‌انگیز از بازی‌های کلاسیک را تجربه خواهید کرد.

tarzan بازدید : 36 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Knight-War

شمشیر خود را از غلاف بیرون بکشید و برای پیروزی و نابودی دیگران تلاش کنید. سواره نظام قوی خود را ایجاد کرده و گارد خود را تکمیل نمایید . این گارد را برای پیدا کردن اشیای پنهان بسیج نمایید. توضیحات فوق مربوط به بازی Hidden Object Knight War  می باشند.  در طول مسیر اشیای گران بهای جنگی نظیر توپ ، تفنگ و … را پیدا کنید و به فرمانده تحویل دهید. با شجاعت و مهارت کامل مراحل را پشت سر بگذارید و وارد میدان جنگ شوید . بیش از ۲۰ مکان متنوع در این بازی وجود داشته که بایستی از آن جا عبور کنید و اشیای پنهان را پیدا کنید .

tarzan بازدید : 46 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Heroes-III 

اگر از طرفدارای سری بازی‌های استراتژیک نوبتی Heroes هستید، پس نسخه جدید با نام Heroes of Might & Magic III HD که پس از گذشت ۱۵ سال با گرافیک اچ‌دی برای اندروید ارائه شده را از دست ندهید. ارتش خود را فرماندهی کرده و سرنوشت قهرمانان جادویی و قدرتمند را تغییر دهید.

tarzan بازدید : 43 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Concuest 

هدف شما در بازی Conquest! Medieval Realms تسخیر زمین دشمنان می باشد . ارتش مخالفان را برای همیشه شکست داده و آن را نابود نمایید . در این بازی پنج ملت برای به دست آوردن تخت پادشاهی با یکدیگر به جنگ می پردازند . شما بایستی یک طرف را انتخاب کرده و از آن تیم حمایت کنید . همین حالا تصمیم بگیرید که طرف کدام ملت خواهید بود . به عنوان فرمانده ارتش مقدمات حمله را برنامه ریزی کنید . توجه داشته که تعداد حالات ارائه شده بسیار زیاد می باشد . ساختمان های زیبا و شیک را طراحی کرده و دشمنان را نابود کنید . با استفاده از سواره نظام های خود به سمت دشمنان حرکت نمایید .

tarzan بازدید : 46 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Dark-Legend 

در بازی Dark Legends شما در نقش یک خون آشام قرار داشته که بایستی با اهریمن و شیاطین مختلف مبارزه نمایید . خودتان را برای مبارزه و مقابله با موجودات فراطبیعی آماده سازید . اینترنت خود را روشن کرده و با میلیون ها خون آشام در سراسر دنیا مبارزه نمایید . فراموش نکنید که دشمنان در هر مرحله قوی تر می شوند . هزاران سلاح و اقلام در این بازی قرار داده شده که در طول مراحل بایستی به آن ها دسترسی پیدا کنید . رقابت به صورت آنلاین فقط از طریق کانکشن های ۳G  ، ۴G  و Wi-Fi امکان پذیر می باشد . اگر به دنبال بازی های ترسناک و افسانه ای هستید ما این بازی را به شما توصیه می کنیم . 

ویژگی های اصلی:

رقابت با سایر بازیکنان به صورت کاملا آنلاین

نابودی تمامی خون آشام ها در بازی

گیم پلی شگفت انگیز و جذاب بازی

وجود اقلام و سلاح های مختلف

باز کردن خون آشام های جدید

رایگان برای همیشه

tarzan بازدید : 555 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Battle of Zomlans War11111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Battle of Zombies: Clans War یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . در این بازی شما بایستی یک ارتش قدرتمند را تشکیل داده و سپس با استفاده از بمب افکن های خود زامبی ها را از بین ببرید . از پایگاه ها و سازه های نظامی خود دفاع کرده و به همگان ثابت کنید که بهترین هستید ! دقت داشته باشید که بیش از ۹ سلاح مخفی در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را به دست خواهید آورید  .

ویژگی های اصلی

در دسترس بودن شخصیت های خنده دار

امکان انجام بازی به صورت چند نفره

وجود بیش از ۱۲ نوع پایگاه نظامی

وجود بیش از ۹ نوع سلاح مخفی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به کانکشن اینترنت

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 56 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

The-Pyraplex

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی The Pyraplex شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و ساختمان های شگفت انگیزی را ایجاد کنید . در تمدن مصر باستان به تجارت پرداخته و با معاملات تجاری زندگی خود را رونق ببخشید . دقت داشته باشید که در زیر خاک گنجینه های متعددی وجود داشته که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا آن ها را پیدا کرده و سپس آن ها را به عنوان یک اشیا قیمتی به فروش برسانید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی

پیدا کردن گنجینه ها در زیر خاک

تجارت با سایر تمدن ها

بسیار زیبا و هیجانی

tarzan بازدید : 52 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Wrait

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز و آرکید هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Wraithborne را از دست ندهید . در این بازی نیروی سحر و جادو دوباره بر جهان حاکم شده و زمانی که این نیرو بر دنیا حاکم شد چیزی جز ویرانی باقی نگذاشت . اکنون اجنه ها و موجودات عجیب و غریبی در گوشه و کنار زمین کمین کرده اند و قصد دارند تا با تسخیر دنیا از این نیرو حمایت کنند . اما هنوز یک قهرمان در جهان وجود دارد که می خواهد نیروی انسانی را از شر جادو نجات دهد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد  .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بسیار جذاب

گرافیک هیجان انگیز بازی

وجود ۱۲ مرحله هیجانی

tarzan بازدید : 58 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Modern War - World Domination

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Modern War – World Domination  شما باید یک امپراطوری نظامی قدرتمند را تشکیل داده و دشمنان خود را از بین ببرید . به جنگ های مدرن بپیوندید و دشمنان خود را نابود کنید . در ابتدا باید به رقبای خود حمله کرده و کشور ها و مناطق بسیار زیادی را تحت سلطه خود درآورید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان حمله به مناطق مختلف ، گیم پلی سرگرم کننده ، ایجاد مرکز فرماندهی و گرافیک خیلی خوب آن  اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی به صورت آنلاین ارائه شده و برای اجرای آن احتیاج به اینترنت خواهید داشت .

ویژگی های اصلی:

تصرف مناطق و کشور های مختلف

ایجاد مرکز فرماندهی قدرتمند

گیم پلی سرگرم کننده

مبارزه با سیار رقبا

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربطو به ارتقا ساختمان ها

رفع مشکلات مربوط به نمایش نقشه ها

رفع مشکلات مربوط به لود شدن بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 370 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

The-Tribez

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی The Tribez  شما را برای سفر به یک جزیره مرموز دعوت می کند .  در ابتدا باید سرزمین های جدیدی را کشف کرده و سپس آن ها را آباد کنید . اقتصاد کشور خود را توسعه داده و وضع کشور خود را بهبود ببخشید . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید می توانید برای ساخت و ساز ساختمان های خود از سایر قبایل کمک بگیرید . در این بازی شما بایستی بیش از  ۱۰۰ ساختمان بسیار زیبا و شیک بسازید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار پر زرق و برق می باشد .

ویژگی های اصلیک

گرافیک پر زرق و برق بازی

ساخت بیش از ۱۰۰ ساختمان

کشف سرزمین های جدید

گسترش قلمرو حکومت

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

tarzan بازدید : 82 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

Airport City

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Airport City  شما باید فرودگاه شخصی خود را ساخته و آن را به بهترین شک ممکن مدیریت کنید . طراحی این فرودگاه با شما خواهد بود . شما به عنوان یک طراح باید همه چیز را مدیریت کنید . وجود شخصیت های جالب و آیتم های منحصر به فرد لذت انجام این بازی را دو چندان کرده است . با بیشتر شدن محبوبیتتان در نزد مردم  قادر خواهید بود تا هواپیماهای بیشتری جهت حمل و نقل مسافران خریداری کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار زیبا و رنگارنگ می باشد .

ویزگی های اصلی:

گرافیک زیبا و رنگارنگ

رابط کاربری بسیار شیک

ارسال هواپیما به گوشه و کنار جهان

وجود دستاورد های مختلف

وجود شخصیت های رنگارنگ

 

تغییرات نسخه اخیر:

وجود رویداد های جدید

رفع برخی اشکالات

پیشرفت های فنی

tarzan بازدید : 135 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

Delicious - Emily's Wedding

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یک بازی زیبا و هیجان انگیز به نام Delicious – Emily’s Wedding  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به ایملی کمک کنید تا در روز عروسی خود برنامه ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند . این بازی شامل ۲۵ دستاورد مختلف می باشد . دقت داشته باشید که شما به عنوان مهمان ، به این مراسم دعوت می شوید . از دوستان امیلی دعوت کنید تا در مراسج ازدواج شرکت کنند . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به ۸ زبان زنده دنیا ترجمه شده است . 

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۸ زبان مختلف

بیش از ۲۵ دستاورد مختلف

به چالش کشاندن دوستان

 

tarzan بازدید : 40 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 

Age-of-Warring-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Age of Warring Empire یکی از بهترین بازی های آنلاین برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود . این بازی با بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود یکی از محبوب ترین بازی ها در نزد کاربران است . وظیفه شما در این بازی این است تا یک امپراطوری قدرتمند بسازید . در ابتدا شما باید با جمع آوری منابع قدرت امپراطوری خود را تثبیت کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا به امپراطوری های رقیب که در حال گسترش قلمرو خود هستند حمله کنید . همچنین لازم به ذکر است که شما این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره و به صورت آنلاین انجام دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

تجربه جنگی جدید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 2,656
  • بازدید کلی : 61,124