loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 606 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Dead-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Dead Effect باید تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با زامبی ها مبارزه کنید . سلاح های بسیار زیادی در اختیار شما قرار داشته که می توانید از آن ها استفاده کنید . در طول مراحل می توانید سلاح های جدیدی را به دست آورید . از توانایی های استثنایی خود استفاده کرده و سخت ترین دشمنان را شکست دهید . آیا شما آمادگی کامل برای نبرد با دشمنان را دارید ؟ آیا می توانید تمامی سلاح های موجود در بازی را به دست آورید ؟ از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک بسیار عالی ، به دست آوردن سلاح های بی شمار و نابودی تمامی زامبی ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

به دست آوردن سلاح های بی شمار

گیم پلی هیجان انگیز و اعتیادآور

وجود دستاورد های مختلف

گرافیک بسیار عالی بازی

نابود کردن زامبی ها

tarzan بازدید : 71 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Tank-Hero

Tank Hero 3D یک زمانی است برای اینکه شما قدرت خود را به دیگران نشان دهید . در این بازی شما در نقش یک تانک جنگجو قرار داشته که بایستی با تانک های دیگر نیز مبارزه نمایید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و با تانک های دشمن مبارزه نمایید . از موانع مختلف عبور نموده و به یک قهرمان در میدان جنگ تبدیل شوید . شک نداریم که حتما عاشق فیزیک واقع گرایانه این بازی خواهید شد . در شرایط مختلف آب و هوایی نظیر برف ، آفتاب ، باران و … با تانک های دشمن مبارزه کنید .  شایان توجه است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی ارائه شده است .

tarzan بازدید : 36 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Knight-War

شمشیر خود را از غلاف بیرون بکشید و برای پیروزی و نابودی دیگران تلاش کنید. سواره نظام قوی خود را ایجاد کرده و گارد خود را تکمیل نمایید . این گارد را برای پیدا کردن اشیای پنهان بسیج نمایید. توضیحات فوق مربوط به بازی Hidden Object Knight War  می باشند.  در طول مسیر اشیای گران بهای جنگی نظیر توپ ، تفنگ و … را پیدا کنید و به فرمانده تحویل دهید. با شجاعت و مهارت کامل مراحل را پشت سر بگذارید و وارد میدان جنگ شوید . بیش از ۲۰ مکان متنوع در این بازی وجود داشته که بایستی از آن جا عبور کنید و اشیای پنهان را پیدا کنید .

tarzan بازدید : 30 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Steam-Punker

Steampunker – Tablet Edition یک بازی ماجراجویانه دوبعدی می‌باشد که گرافیک آن توسط دست طراحی شده است. در این بازی شما در نقش قهرمان داستان با نام وینسنت بازی خواهید کرد، در زمانی که ربات‌های شیطانی به کره زمین حمله کرده‌اند. این بازی شامل مجموعه‌ای از پازل‌ها است که در یک داستان ماجراجویانه به سبک اشاره و کلیک به یکدیگر متصل شده‌اند.

tarzan بازدید : 46 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Heroes-III 

اگر از طرفدارای سری بازی‌های استراتژیک نوبتی Heroes هستید، پس نسخه جدید با نام Heroes of Might & Magic III HD که پس از گذشت ۱۵ سال با گرافیک اچ‌دی برای اندروید ارائه شده را از دست ندهید. ارتش خود را فرماندهی کرده و سرنوشت قهرمانان جادویی و قدرتمند را تغییر دهید.

tarzan بازدید : 44 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Ayakashi

Ayakashi: Ghost Guild یک بازی نقش آفرینی می باشد که شما در آن با ارواح و جن های متعددی برخورد خواهید داشت . وظیفه شما در این بازی این است که ارواح را بگیرید و سپس با تسخیر روح آن ها آن ها را به شیطان تبدیل نمایید . در تمام صحنه های این بازی شیاطین را خواهید دید . از زمان های قدیم جن ها و موجودات شیطانی از ارواح می ترسیدند . شما می توانید ارواح را بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را به شیطان و جن تبدیل نمایید . تمام تلاش و کوشش خود را برای حفاظت از بشریت به کار ببرید . ارواح را به مجموعه موجودات شیطانی خود اضافه نمایید . از طریق جنگ های دیدنی و جذاب مراحل این بازی را به اتمام برسانید . در طول مسیر با ارواح مذاکره کنید و آن ها را برای تبدیل شدن به جن آماده کنید .

tarzan بازدید : 31 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

z2

در بازی Zombie Smashing-Zombie Game ویروس‌های اکس در سراسر دنیا پراکنده شده‌اند، انسان‌های بسیاری آلوده شده و به زامبی تبدیل شده‌اند، شما نیز به عنوان یک جنگجو اعزام شده‌اید تا بازماندگان را نجات دهید. اما وضعیت بسیار بدتر از آن است که فکرش را می‌کردید، در نهایت به گوشه‌ای از شهر رانده می‌شوید و باید نبردی را با زامبی‌ها آغاز کنید، نبردی خونین و بی‌رحم…

tarzan بازدید : 46 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Dark-Legend 

در بازی Dark Legends شما در نقش یک خون آشام قرار داشته که بایستی با اهریمن و شیاطین مختلف مبارزه نمایید . خودتان را برای مبارزه و مقابله با موجودات فراطبیعی آماده سازید . اینترنت خود را روشن کرده و با میلیون ها خون آشام در سراسر دنیا مبارزه نمایید . فراموش نکنید که دشمنان در هر مرحله قوی تر می شوند . هزاران سلاح و اقلام در این بازی قرار داده شده که در طول مراحل بایستی به آن ها دسترسی پیدا کنید . رقابت به صورت آنلاین فقط از طریق کانکشن های ۳G  ، ۴G  و Wi-Fi امکان پذیر می باشد . اگر به دنبال بازی های ترسناک و افسانه ای هستید ما این بازی را به شما توصیه می کنیم . 

ویژگی های اصلی:

رقابت با سایر بازیکنان به صورت کاملا آنلاین

نابودی تمامی خون آشام ها در بازی

گیم پلی شگفت انگیز و جذاب بازی

وجود اقلام و سلاح های مختلف

باز کردن خون آشام های جدید

رایگان برای همیشه

tarzan بازدید : 482 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Angry Orcs Attack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Angry Orcs Attack  شما باید به اورک های عصبانی کمک کنید تا بتوانند در برابر شوالیه های خطرناک مقاومت کنند . به آن ها کمک کنید تا بتوانند بر آن ها چیره شده و مجددا اقتدار خود را به دست آورند . این بازی شامل ۴۲ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . لازم به ذکر است که  این بازی ترکیبی از تیراندازی ، فکری ، پازل ، جنگ و استراتژیک بوده که مطمئنا شما را برای شرکت در جنگ میان اورک ها و شوالیه ها مصمم تر خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

tarzan بازدید : 62 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

\"Kentucky

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی هیجان انگیز Kentucky Robo Chicken را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم  . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و مراحل را پشت سر بگذارید . یک راه طولانی و دشوار در انتظار شما خواهد بود . این مرغ ها توانسته اند تا لامپ قرمز را از زیر بینی شما بدزدند . اما دقت داشته باشید که فعلا آن ها یک لامپ در اختیار دارند . مرغ ها برای تحقق رویاهای خود به سه لامپ احتیاج خواهند داشت . شما باید با گذراندن ۳۰ مرحله چالش انگیز رویای مرغ ها را برآورده کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

وجود منوی جدید بازی

تغییر سیستم تبلیغات

رفع برخی اشکالات

tarzan بازدید : 48 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Battle Craft 3D - Sword and Gun

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Battle Craft 3D – Sword and Gun شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با پرش های متعدد در برابر زامبی ها و اوباش ها مقاومت کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا شخصیت مورد نظر خود را سفارشی سازید . دقت داشته باشید که در هر مرحله می توانید با جمع آوری طلا و سکه های مختلف سلاح های خود را ارتقا دهید . همچنین لازم به ذکر است که سلاح های بی شماری در این بازی وجود دارد .

ویژگی های اصلی:

وجود سلاح های بی شمار

قابلیت ارتقا سلاح ها

بسیار زیبا  و هیجانی

tarzan بازدید : 47 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

Star-Craft

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

جنگ در فضا را این بار به صورت احساساتی تر و واقع بینانه تر در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . وظیفه شما این است تا انسان ها را از نابودی نجات دهید . در ابتدا بایستی کنترل سفینه فضایی را بر عهده گرفته و انسان ها را از خطر مرگ نجات دهید . تمامی این ها در بازی Star-Draft: Space Control پدیدار می شوند . وجود گرافیک سه بعدی ، لذت انجام این بازی را دوچندان کرده است . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۶ ماموریت هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویزگی های اصلی:

انجام ماموریت های مختلف

انتخاب سفینه های مختلف

وجود گرافیک سه بعدی

وجود سلاح های متنوع

tarzan بازدید : 40 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 

Age-of-Warring-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Age of Warring Empire یکی از بهترین بازی های آنلاین برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود . این بازی با بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود یکی از محبوب ترین بازی ها در نزد کاربران است . وظیفه شما در این بازی این است تا یک امپراطوری قدرتمند بسازید . در ابتدا شما باید با جمع آوری منابع قدرت امپراطوری خود را تثبیت کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا به امپراطوری های رقیب که در حال گسترش قلمرو خود هستند حمله کنید . همچنین لازم به ذکر است که شما این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره و به صورت آنلاین انجام دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

تجربه جنگی جدید

 

tarzan بازدید : 44 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 

NFL-Runner-Football-Dash 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 بازی فوتبال آمریکایی در سبک دونده بی پایان را با NFL Runner: Football Dash در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . با جمع آوری ستاره ها و قدرت یو پی اس می توانید توانایی های بازیکنان خود را افزایش داده و یا آن ها را سفارشی سازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا یک رقابت بسیار جدی را با دوستان خود آغاز کنید . این بار فوتبال آمریکایی را در سبک Dash تجربه کنید ! همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویپگی های اصلی:

اضافه کردن توانایی های بازیکانن

جمع آوری قدرت یو پی اس

سفارشی سازی بازیکنان

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 2,605
  • بازدید کلی : 61,073