loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 71 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

DIY-Locker

آیا از صفحه نمایش کسل کننده خود ناراضی هستید ؟ با نرم افزار DIY Locker می توانید صفحه نمایش و صفحه قفل دستگاه اندرویدی خود را سفارشی ساخته و زیبایی آن را دوچندان کنید . صفحه نمایش را با تصاویر خیره کننده و الگوهای منظم سفارشی ساخته و آن را تزیین نمایید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا تصویر خود را انتخاب نموده و سپس با استفاده از الگو یا پین صفحه قفل را باز کنید. از این پس رمز عبور خود را به شیوه کاملا نوینی واردنمایید . همچنین شایان ذکر است که یک صفحه جانبی برای نمایش اطلاعیه ها و ویدجت ها نیز وجود دارد .

tarzan بازدید : 42 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

LockMenu Pro یک جایگزین مناسب برای صفحه قفل گوشی شما می باشد که با افزودن میانبرهای دلخواه شما ، این امکان را می دهد که تنها با کشیدن بازکننده قفل به سرعت اپلیکیشن مورد نظرتان اجرا شود . بدین ترتیب دیگر هیچ نیازی نیست که برای باز کردن برنامه دلخواه خود ابتدا قفل صفحه را باز کرده و پس از آن با رفتن به منو وارد اپلیکیشن  مود نظر شوید . با این برنامه شما قادر خواهید بود تا ۹ میانبر در صفحه قفل گوشی خود اضافه کنید . سفارشی سازی کردن بک گراند اسکرین لاک از دیگر امکانات این اپ می باشد .

tarzan بازدید : 52 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 Screen-maker---nice-screenshot

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دیگر به فتوشاپ و کارکردن با لایه ها نیازی نخواهید داشت .
فقط یک اسکرین شات از اپلیکیشن مورد نظرتان تهیه کرده و آن را در Screen maker قرار دهید .
این برنامه به سادگی می تواند کارهای ویرایشی مورد نظر شما را انجام داده و عکس نهایی را برای استفاده در وبلاگ یا وب سایت شما آماده سازد . این برنامه هم اکنون از ۱۱ رزولوشن مختلف ۲۴۰×۳۲۰, ۳۲۰×۴۸۰, ۴۸۰×۸۰۰, ۴۸۰×۸۵۴, ۵۴۰×۹۶۰, ۶۰۰×۱۰۲۴, ۷۲۰×۱۲۸۰, ۷۶۸×۱۲۸۰, ۸۰۰×۱۲۸۰,۱۰۸۰×۱۹۲۰ ۱۶۰۰×۲۵۶۰ و همچنین حالت عمودی پشتیبانی می کند .

 

tarzan بازدید : 36 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Speed Launcher Lite LockScreen

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

استفاده از یک لاک اسکرین مناسب برای تلفن همراه در کنار امنیت بالایی که به تلفن همراه می بخشد قادر است توجه همگان را به تلفن همراه شما جلب کند. لاک اسکرین Speed Launcher Lite LockScreen با استفاده از تکنیک های جدید گرافیکی دسترسی شما به تنظیمات بخش های مختلف تلفن همراهتان را آسان می سازد. افزون بر این شما قادر خواهید بود با کمترین حرکت انگشت خود به لیست تماس ها و پیامک هایتان دسترسی پیدا کنید.

ویژگی های کلیدی  :
- باز کردن قفل گوشی به صورتی کاملا متفاوت
- اطلاع رسانی در مورد تماس های از دست رفته یا پیامک های خوانده نشده
- نمایش میزان شارژ باتری

tarzan بازدید : 50 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 LockerPro-Lockscreen

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر می خواهید هوشمندترین لاک اسکرین اندروید را تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم LockerPro Lockscreen را از دست ندهید !
این لاک اسکرین به شما کمک می کند بی آنکه دستگاه خود را آنلاک کنید بتوانید به مشاهده پیغام ها شوید .

LockerPro با مونیتور کردن پیغام های ورودی از اپلیکیشن هایتان آنها را به صورت یک بنر بر روی قفل صفحه ی شما به نمایش در می آورد . شما می توانید به سادگی آنها را چپ و راست کرده و مشاهده نمایید مادامی که هنوز قفل صفحه خود را باز نکرده اید . افزون بر موارد یاد شده امکان نمایش تصویر مخطاطب ، رینگتون های سفارشی ، پاسخ سریع به اس ام اس ها ، تماس گیری با میس کال ها ، ساعت های مختلف زیبا و … از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد .

 

tarzan بازدید : 59 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 Screen-Health-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Screen Health Pro نرم افزاری کاربردی با کاربری ساده است که به شما کمک می کند بتوانید پیکسل های مرده صفحه نمایش اسمارت فون یا تبلت تان را شناسایی کنید . اگر قصد خرید یا فروش دیوایس خود را دارید حتما پیش از انجام هر کاری با استفاده از این برنامه از سلامت صفحه نمایش آن آگاهی پیدا کنید .

tarzan بازدید : 41 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 Night-Filter

 پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال شده است که شب هنگام ، زمانی که که از تبلت یا اسمارت فون تان استفاده می کنید با خستگی چشم ناشی از نور شدید صفحه نمایش آن دچار شوید ؟
Night Filter برنامه ای است که بدین منظور طراحی شده است تا به واسطه تنظیم نور صفحه نمایش ، از خستگی چشمان شما جلوگیری کرده و مناسب ترین نور را هنگام کار با گوشی یا تبلت در مکان های تاریک به نمایش در آورد . از جمله ویژگی هایی که این برنامه را نسبت به بخش تنظیم نور پیش فرض در اندرویدتان متمایز می سازد امکان بالانس کردن نورهای مختلف صفحه نمایش که همان نور های سبز ، آبی و قرمز هستند می باشد . بنابراین نور نهایی دقیقا همان چیزی خواهد بود که شما می خواهید .

tarzan بازدید : 51 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 Creative-Locker

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر از لاک اسکرین پیش فرض اندروید خود خسته شده اید چرا Creative Locker  را یک بار تجربه نمی کنید ؟!

این نرم افزار می تواند با استفاده از طرح های زیبا و جذاب ، رنگ و لعابی نو به صفحه قفل اندروید شما بخشیده و آن را جذاب تر از همیشه کند . از جمله ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- بهره گیری از آب و هوای واقع گرایانه و پویا
- دارا بودن پوسته های خلاقانه
- صفحه قفل ایمن
- ساده و پایدار
- قابلیت دسترسی سریع به چراغ قوه ، دوربین و یا سایر قسمت های اورژانسی
- و …

tarzan بازدید : 35 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

LockerPro Lo44ckscreen v4

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

یک صفحه قفل ساده و تمیز همراه با اعلام رویدادها را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. اگر به دنبال یک صفحه قفل ساده و در عین حال شیک برای گوشی خود هستید، بدون شک نرم افزار LockerPro Lockscreen ، بهترین انتخاب خواهد بود. این نرم افزار طلاعات دقیقی از وضعیت تماس ها و پیامک ها به شما ارائه می دهد. می توانید به راحتی از تمامی رویدادها با خبر شوید. از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان باخبر شدن از رویداد ها بدون باز کردن قفل صفحه نمایش گوشی اشاره کرد.

ویژگی های اصلی:

صفحه قفل کاملا ساده و در عین حال شیک

باهوش ترین صفحه قفل گوشی

باخبر شدن از رویداد ها

tarzan بازدید : 41 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 Keep-Screen-ON-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

اپلیکیشن Keep Screen ON PRO به شما کمک می کند انرژی ذخیره شده در باتری را به وسیله کاهش مصرف نمایشگر ، در طول دوره بلند تری استفاده کنید .
هنگامی که با دستگاه خود کار می کنید معمولا انگشت تان را بر روی قسمتی خاص از صفحه قرار می دهید که این نشانگر تمایل شما به روشن بودن صفحه نمایش می باشد . کار این برنامه دقیقا بر مبنای این عملکرد طراحی شده است تا هنگامی که توجه تان به صفحه نمایش کم شده و انگشت خود را از روی آن بر می دارید به طور خودکار خاموش شده و به شما در بهینه سازی مصرف انژری کمک می کند .

tarzan بازدید : 36 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 SCR-Screen-Recorder-Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

با نرم افزار SCR Screen Recorder Pro root می توانید به راحتی از صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود فیلم تهیه کنید. این نرم افزار به صورت مستقیم از صفحه نمایش فیلمبرداری می کند. کیفیت فیملبرداری مطابق با سخت افزار گوشی تعیین می شود. لازم به ذکر است که اگر گوشی شما دارای سخت افزار قدرتمندی باشد، بدون شک کیفیت فیلم های گرفته شده از صفحه نمایش، فوق العاده بالا خواهد بود. همچنین، قابل توجه است که این نرم افزار فقط بر روی گوشی های روت شده نصب می گردد .

ویژگی های اصلی:

کیفیت فیلمبرداری مطابق با سخت افزار گوشی

فیلمبرداری از صفحه نمایش

فوق العاده کاربردی

tarzan بازدید : 43 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Sparky Lock Screen

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با نرم افزار Sparky Lock Screen  ، مجموعه ای از صفحه قفل های بسیار زیبا و شیک را در اختیار خواهید داشت ! این مجموعه ، شامل چندین صفحه قفل می باشد که شما می توانید مطابق با سلیقه خود هر کدام را که می پسندید را بر روی گوشی خود قرار دهید . گرافیک به کار رفته در این مجموعه ، آن ها را به یکی از برترین صفحه قفل های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل کرده است .

ویژگی های اصلی:

بهینه سازی شده برای گوشی های هوشمند

عدم دانلود دستی صفحه قفل ها

راه اندازی آسان و سریع

عدم پشتیبانی از تبلت ها

طراحی شگفت انگیز

tarzan بازدید : 60 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 Resolution-Changer

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر – دسترسی روت

با استفاده از نرم افزار Resolution Changer  قادر خواهید بود تا سایز صفحه نمایش خود را تغییر دهید . در واقع می توانید با بهره گیری از این اپلیکیشن رزولوشن صفحه نمایش خود را تنها با یک کلیک به آن اندازه ای که می خواهید در آورید . ممکن است این کار، آرزوی بسیاری از کاربران سیستم عامل اندروید باشد . به عنوان مثال می توانید صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را تبدیل به صفحه نمایشی با کیفیت HD و یا بالاتر کنید .لازم به ذکر است که برای اجرای این اپلیکیشن فوق العاده ، حتما باید از گوشی دارای سطح دسترسی روت استفاده نمایید .

ویژگی های اصلی :

تبدیل سایز صفحه نمایش به کیفیت ۱۶:۹

بالا بردن وضوح صفحه نمایش

نیاز به روت برای اجرا

tarzan بازدید : 53 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Night Filter Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Night Filter Pro  به آسانی نور صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی شما را در هنگام شب کنترل می کند . اگر هنگام شب از گوشی  استفاده می کنید و نور زیاد گوشی موجب ناراحتی شما می شود ، حتما از این اپیلیکشن استفاده نمایید .این برنامه نور صفحه نمایش را به صورت خودکار تنظیم کرده و باعث می شود تا شما در هنگام شب از کار کردن با گوشی لذت برده و خسته نشوید ! کار کردن با این نرم افزار موجب کاهش شدید فشار بر روی چشم می شود . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان تنظیم پروفایل های متعدد در مکان های مختلف اشاره داشت .

ویژگی های اصلی :

کاهش فشار چشم هنگام مشاهده صفحه نمایش

اضافه کردن میانبر سریع به صفحه اصلی

تنظیم خودکار نور صفحه نمایش

ایجاد پروفایل های مخصوص

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات اتصال به سرویس پس از راه اندازی

رفع برخش اشکالات جزئی

tarzan بازدید : 34 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

GO-Locker-2.0

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 اگر از صفحه قفل تکراری گوشی اندرویدی خود خسته شده اید ، بدون شک مجموعه صفحه قفل های GO Locker  به کارتان خواهد آمد . این نرم افزار با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود از فروشگاه گوگل پلی به یکی از بهترین و برترین برنامه صفحه قفل برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . شما می توانید به آسانی صفحه قفل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را به عنوان لاک اسکرین قرار دهید . لازم به ذکر است شما همچنین قادر خواهید بود تا صفحه قفل های مورد علاقه خود را به صورت مستقیم از برنامه دانلود کنید .

ویژگی های اصلی:

امکان دانلود صفحه قفل های مورد علاقه

وجود صفحه قفل های بسیار زیبا

بسیار شیک و کاربردی

 

تغییرات نسخه اخیر:

تنظیم آیتم های نرم افزار

رفع برخی اشکالات

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 2,677
  • بازدید کلی : 61,145