loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 41 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

wifi

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر – دسترسی روت

 نرم افزار WiFi Passwords  به هیچ عنوان خطرناک و مضر نبوده و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . بدون شک شاید باز کردن شبکه های بی سیم و عبور از پسورد ها آرزوی تمامی کاربران سیستم عامل اندروید باشد ! شما با استفاده از این برنامه می توانید دوستان خود را اذیت کنید . این اپلیکیشن همراه با انیمیشن ها و تصاویر گرافیکی ای ارائه شده که با استفاده از این ابزارها  قادر خواهید بود تا وانمود کنید که وارد شبکه های وای فای شده اید !  دقت داشته باشید که این نرم افزار صرفا جهت سرگرمی و شوخی تولید شده و به هیچ عنوان جنبه واقعی ندارد .

tarzan بازدید : 80 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

Free Zone - Free WiFi Scanner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 به کمک نرم افزار Free Zone – Free WiFi Scanner شما می توانید به شبکه های وای فای رایگان دسترسی داشته باشید ! این برنامه شما را به شبکه های بی سیم بدون رمز وصل می کند . تجربه بسیار خوبی از وبگردی با شبکه های بی سیم آزاد را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . این اپلیکیشن نزدیک ترین شبکه های  بی سیم را برای شما جستجو می کند . همچنین لازم به ذکر است که این اتصال به صورت خودکار انجام می شود .

ویژگی های اصلی:

پیدا کردن شبکه های بی سیم رایگان

رابط کاربری زیبا و شیک

صرفه جویی در هزینه

tarzan بازدید : 42 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Wifi Analyzer نرم افزاری است که اسمارت فون اندرویدی شما را تبدیل به یک آنالیزور وای فای تبدیل می کند . این اپلیکیشن قادر است کانال های Wi-Fi اطراف شما را به نمایش در آورد و نیز در پیدا کردن کانالی با کمترین ازدحام از روتر وایرلس به شما کمک کند .

tarzan بازدید : 42 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Software-Data-Cable

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر از قطع و وصل کردن کابل یو اس بی به دستگاه اندروید خود برای کپی کردن فایلها خسته شده اید پیشنهاد می کنیم از نرم افزارSoftware Data Cable که راهی به مراتب آسان تر را در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید . این اپلیکیشن با بهره گیری از شبکه وای فای شما این امکان را می دهد تا از طریق مرورگر کامپیوترتان به لیست فایلهای موجود بر اسمارت فون یا تبلت تان دسترسی پیدا کنید . تنها چیزهایی که نیاز دارید وصل بودن تبلت با اسمارت فون و البته کامپیوتر به یک شبکه وایرلس یکسان و اجرا کردن نرم افزارهای مرورگر وب نظیر فایرفاکس و گوگل کروم بر روی کامپیوتر می باشد . به همین سادگی و بدون نیاز به اتصال کابل USB خواهید توانست نه تنها به انتفال فایل بین کامپیوتر و اندرویدتان مشغول شوید بلکه فایلهای موجود در دستگاه تحت اندرویدتان را نیز مدیریت کنید . توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار هیچ گونه هزینه ای بر روی سیم کارت یا اینترنت بیسیم تان نخواهد داشت .

tarzan بازدید : 41 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

1

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با برنامه WiFi Overview 360 Pro می توانید بر شبکه های محلی اطراف خود مدیریت نمایید. این نرم افزار قادر است اطلاعاتی از قبیل  نام شبکه ها و قدرت سیگنال آنها را در اختیار شما قرار دهد.
افزون براین می توانید  با استفاده از اطلاعات بدست آمده از برنامه فوق شبکه محلی بی سیم خود را به گونه ای بهینه سازی نمایید که با سایرین تداخل نداشته باشد.
ویژگی ها
- دارا بودن میانبر برای دسترسی سریع به برنامه
- قابلیت جستجوی شبکه های WLAN
- قابلیت اجرا در رایانه های لوحی

tarzan بازدید : 52 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Photo-Transfer-App

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Photo Transfer App نام نرم افزاری است که به منظور هر چه ساده تر کردن فرایند انتفال عکس ها بین دستگاه اندروید و کامپیوتر شما طراحی گردیده است . برای استفاده از این برنامه کافیست دستگاه تحت اندروید و البته کامپیوتر شما به یک شبکه وای فای یکسان وصل شده باشند . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی هر چه تمام تر تصاویر را به صورت گروهی از گوشی به کامپیوتر و از گوشی به کامپیوتر انتقال دهید بی آنکه نیازی به وصل کردن کابل USB وجود داشته باشد . توجه داشته باشید که انتقال تصاویر از طریق وای فای هیچ گونه مصرفی از حجم خریداری شده ی سرویس اینترنتی شما نخواهد داشت .

tarzan بازدید : 47 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

WeFi Pro – Automatic WiFi

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار WeFi Pro – Automatic WiFi  می توانید به آسانی به شبکه های وای فای متصل شوید . در هر منطقه و هر نقطه از دنیا که حضور داشته باشید ، این نرم افزار شما را به نزدیک ترین شبکه بی سیم وصل خواهد کرد . در واقع می توان به صورت خودکار وارد شبکه های بی سیم شد ! این به این معنا است که این اپیلیکشن امکان اتصال به شبکه های وای فای را بهبود می بخشد . لازم به ذکر است که این برنامه با بیش از ۱۷۰ میلیون طرفدار ، به یکی از بهترین و پربازدید ترین برنامه های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است .

ویژگی های اصلی:

اتصال خوداکر به شبکه های بی سیم

تجربه بسیار خوب با نرم افزار

طراحی کاملا نوین

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 2,596
  • بازدید کلی : 61,064