loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان

tarzan بازدید : 37 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

fd

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Xtreme Wheels Pro یک بازی زیبا و جذاب برای تمامی علاقه مندان به ورزش موتورسواری با مانع می باشد . اگر شما از طرفداران بازی Trial Xtreme هستید بی شک این بازی نیز خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید . سطح های شیب دار ، بشکه ها ، مواد منفجره ، شکاف های بزرگ و بسیاری از خطرات دیگر از جمله چیزهایی هستند که هنگامی که سوار بر موتور خود هستید در این بازی انتظار شما را می کشند . برای گذر از موانع پیش روی خود می بایست با حفظ تعادل خود و البته کنترل داشتن بر سرعت موتور موانع را تک تک رد نمایید . از جمله ویژگی های بسیار مهم این بازی بهره گیری از گرافیک فوق العاده جذابی است که قطعا شما را شگفت زده خواهد نمود .

tarzan بازدید : 35 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

r4

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 

After Burner Climax یکی از بهترین بازی های هوایی و جنگی باری سیستم عامل اندروید می باشد. سریع ترین جت های جنگی را با این بازی تجربه کنید. در حالی که باید با استفاده از جنگنده های خود دشمن را نابود کنید، اما باید مراقب دشمنان خود باشید، زیرا آنان نیز قصد حمله به شما را دارند. این بازی بیش از ۲۰ مرحله دارد و مناسب برای تمامی سطوح است. باید دقت داشته باشید که بهترین جنگنده های هوایی در اختیار شما خواهد بود وشما هیچ چیزی کم نخواهید داشت. خودتان را در کابین خلبان قرار دهید و پرواز را آغاز کنید. لازم به ذکر است که می توانید این بازی را به صورت آنلاین نیز انجام دهید

tarzan بازدید : 49 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

ثث

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

 

Car Club: Tuning Storm یک بازی ورزشی و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. می توانید وسایل نقلیه متعددی را انتخاب کنید و با آن مسابقه دهید. شما می توانید ماشین های متفاوتی را انتخاب کنید و یا قطعات آن را که شامل سپرعقب، جلو و حتی  سقف می شود را عوض کنید. همچنین می توانید برای اصلاح سرعت ماشین، نیتروژن را به آن تزریق کنید و از رقبای خود فاصله بگیرید.

دانلود در ادامه ی مطلب...

tarzan بازدید : 57 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

2132

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 

اگر دنبال کننده سری بازی های شخص اول هستید، ما بازی Bounty Hunter را به شما معرفی می کنیم. این بازی، یکی از بهترین و برترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. باید مهارت های خود را در این بازی به کار بگیرید. بیش از ۱۰۰ مهارت و تجهیزات مختلف در اختیار شما خواهد بود که می توانید از آن ها استفاده نمایید. همچنین، می توانید با استفاده از نقشه های بزرگ، با دشمنان خود مبارزه کنید. لازم به ذکر است که کاربران عزیز می توانند این بازی را به صورت آنلاین نیز انجام دهند

دانلود در ادامه ی مطلب...

tarzan بازدید : 502 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

21

بازی N.O.V.A. 3 – Near Orbit Vanguard Alliance نبردی است برای بقای بشریت در بزرگترین تیر اندازی فضایی قرن .
درپی از بین رفتن کارخانه جنگ و قدرت یا فتن اهریمن اکنون  ابرقهرمان ها پس از سالها دوری از زمین این بار به خواسته مردم  بازگشته اند تا در ۱۰ نبرد بزرگ با بهره گیری از سلاح های قدرتمند خود بدی را شکست داده و صلح و آرامش را به زمین بازگردانند.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...


tarzan بازدید : 42 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
توضيحات:

این یک بازی بسیار دوست داشتنی و اعتیاد آور است، در اینجا شما ابتدا با یک ماشین کم قدرت بازی را شروع خواهید کرد و با جمع کردن سکه و امتیاز به دست آوردن می‌توانید ماشین‌های قوی‌تر خریداری کنید و همچنین بازی را در مناطق مختلف که خریداری کردید ادامه دهید، به شما قول می‌دهیم از بازی کردن با این بازی خسته نخواهید شد بلمه هر دفعه بیشتر ترغیب می‌شوید تا تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید.

حجم: 8 مگابایت (اندروید 2.2 به بالا)

 

 

 

kjkjk

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

 

tarzan بازدید : 44 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار معروف چت کردنFring v2.0.0.13 (massenger)

این نرم افزار به شما اجازه میده به ایمیلتان به راحتی دسترسی پیدا کنید

 

 

فف

دانلود در ادامه ی مطلب میباشد...

 

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 2,572
  • بازدید کلی : 61,040