loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 67 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Website-to-PDF

Website TO PDF PRO یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد تا هر وب‌سایتی را به فایل PDF تبدیل کنید. این برنامه فاقد تبلیغات مزاحم بوده و با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های پی دی اف را برای مطالعه به صورت آفلاین ذخیره کنید. می‌توانید از طریق ای‌میل، بلوتوث، وای‌فای و گوگل درایو به اشتراک‌گذاری فایل خود بپردازید. امکان ادغام چند سایت در یک فایل پی دی اف نیز در این برنامه گنجانده شده است. کافیست آدرس سایت را به برنامه داده و دکمه تبدیل را فشار دهید!

tarzan بازدید : 63 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

BlueDun

نرم افزار BlueDUN  حکم یک مودم همراه را برای شما دارد. با استفاده و نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدیتان می توانید وای فای را از طریق بلوتوث با دیگر گوشی ها یا کامپیوتر های دیگر به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که این اپلیکیشن به صورت کامل از پروکتل TCP  نیز پشتیبانی می نماید.  این برنامه با بر روی ویندوز ۷  تست شده است . از این پس اینترنت گوشی خود را با دستگاه هایی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند به اشتراک گذاشته و لحظات خوب  و خوشی را در اینترنت سپری نمایید .

tarzan بازدید : 65 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

New-Effective

دستگاه‌های اندرویدی طوری طراحی شده‌اند تا تمام وقت کار کنند، حتی زمانی که شما از آنها استفاده نمی‌کنید! برنامه Hibernation Manager به شما کمک می‌کند تا هنگامی که از دستگاه خود استفاده نمی‌کنید، بتوانید باتری دستگاه خود را ذخیره کنید. وقتی که صفحه نمایش خاموش می‌شود، این برنامه پردازنده و برنامه‌ها را به خواب زمستانی می‌برد تا در مصرف باتری دستگاه شما صرفه‌جویی شود. این برنامه به صورت خودکار پردازنده دستگاه شما را به پایین‌ترین فرکانس و ولتاژ ممکن می‌برد تا به عنوان مثال ویجت‌هایی که به صورت خودکار به‌روز رسانی می‌شوند و برنامه‌هایی که خود را به‌روز رسانی می‌کنند، باعث مصرف زیاد باتری نشوند.

tarzan بازدید : 52 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Demong

Demong Hunter یک بازی اکشن ماجراجویانه برای اندروید است که بر روی کنترل، ضربه و تیراندازی بامزه تمرکز کرده است. به قهرمان خود آموزش داده و پس از پرورش آن به سیاه‌چال عمیق بروید. غول‌ را شکست دهید و کلید پناهگاه را بدست بیاورید! این بازی کوتاه اما سرگرم کننده می‌باشد.

tarzan بازدید : 36 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Knight-War

شمشیر خود را از غلاف بیرون بکشید و برای پیروزی و نابودی دیگران تلاش کنید. سواره نظام قوی خود را ایجاد کرده و گارد خود را تکمیل نمایید . این گارد را برای پیدا کردن اشیای پنهان بسیج نمایید. توضیحات فوق مربوط به بازی Hidden Object Knight War  می باشند.  در طول مسیر اشیای گران بهای جنگی نظیر توپ ، تفنگ و … را پیدا کنید و به فرمانده تحویل دهید. با شجاعت و مهارت کامل مراحل را پشت سر بگذارید و وارد میدان جنگ شوید . بیش از ۲۰ مکان متنوع در این بازی وجود داشته که بایستی از آن جا عبور کنید و اشیای پنهان را پیدا کنید .

tarzan بازدید : 64 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

The-lost

The Lost Fountain یک بازی ماجراجویانه است که در آن به کشف رازی شگفت‌انگیز در جزیره اسرارآمیز می‌پردازید: خانه چشمه جوانی افسانه‌ای. در حالی که سعی در حل اسرار یک تمدن گم‌شده باستانی دارید، از مناظر زیبا و باورنکردنی لذت ببرید. همه این‌ها باعث شده این بازی بهترین بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک باشد.

tarzan بازدید : 58 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

z 

حوضچه های ماهی را در هوم اسکرین گوشی خود قرار داده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید. به خودتان اجازه دهید تا این ماهی زیبا را در فضایی فوق العاده لمس کرده و به آن دست بزنید. پس زمینه های سه بعدی Majestic Koi live wallpaper HD فوق العاده فانتزی و جذاب ارائه شده اند. این مجموعه به صورت کامل از تبلت های هوشمند اندرویدی نیز پشتیبانی می نماید. بدون شک انتخاب موضوع های کلاسیک برای تصویر زمینه ها فوق العاده لذت بخش خواهد بود. محیط اطراف ماهی ها را ببینید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید .

tarzan بازدید : 46 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Mutation-Masj

Mutation Mash یک بازی پازل دیوانه‌وار و خنده‌دار برای اندروید است که در آن باید حیواناتی که در معرض امواج رادیواکتیو قرار گرفته‌اند را با یکدیگر تطبیق داده و با ترکیب آنها با یکدیگر، موجودات جهش یافته جدیدی بسازید! در مزرعه خود آنها را درمان کرده تا بتوانید سکه کسب کنید و سطح خود را افزایش دهید. نکته قابل توجه درباره این بازی کسب عنوان در میان برترین بازی های سال ۲۰۱۴ می باشد که به دلیل جذابیت موضوعی و گیم پلی خود توانسته به آن دست پیدا کند .

tarzan بازدید : 49 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

day-of-the-Viking

شاهزاده خانم و قلعه شما در خطر قریب‌الوقوع حمله وایکینگ‌ها قرار دارند و تنها انگشت شماست که می‌تواند آنها را نجات دهد! در بازی Day of the Viking باید بر روی امواج وایکینگ‌های غارتگر لمس کرده و به کمانداران خود فرمان دهید تا بر سر آنها باران تیر ببارند. برای فشار بیشتر و عقب راندن آنها می‌توانید با استفاده از منجنیق برای آنها سنگ، بشکه‌های انفجاری و حتی خوک پرتاب کنید.

tarzan بازدید : 48 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Xcite-Nountain-Bike

در محیط های سربالایی و سراشیبی مهارت خود را به عنوان یک دوچرخه سوار به دیگران نشان دهید. در بازی Xcite Mountain Bike  بایستی مهارت خود را بالا برده و آن را تکمیل نمایید . به یک قهرمان دوچرخه سوار در کوهستان تبدیل شده و امتیازات بی شماری را به دست آورید.  ۲۰ موانع در بازی قرار داده شده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . ترفند ها را به طور کامل یاد بگیرید و امتیازات را به دست آورید . با استفاده از حالت ULTIMATE بازی را به اتمام برسانید . دوستان خود را شکست داده و اجازه ندهید که آن ها پیشرفت کنند .

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 2,635
  • بازدید کلی : 61,103