loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 57 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Enchanted

برای رفتن و پشت سر گذاشتن ایالت هایی که در آن جا آب گرم وجود دارد آماده شوید ! در بازی Enchanted Fairy Spa  شما می توانید از ۱۲ ابزار جادویی جهت تغییر صورت و سفارشی سازی آن نیز استفاده نمایید . در حال حاضر Fairies  به کمک شما نیاز دارد . او اکنون در آب گرم به سر برده و شما بایستی به او کمک کنید تا دوش بگیرد و لباس های زیبای خود را نیز بپوشد . از سحر و جادو استفاده کنید و چهره وی را به طور کامل سفارشی سازید . در صورت تمایل قادر به استفاده از معجون های جادویی نیز خواهید بود .

tarzan بازدید : 40 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Memory-Cat

Memory Cat  یک بازی جذاب برای سیستم عامل اندروید بوده که جنبه آموزشی نیز دارد . این بازیی برای تمامی سنین اعم از بزرگسال ، نوجوان و کودک نیز مناسب است . این بازی یک راه بسیار مناسب برای حفظ تناسب مغزی و فکری شما می باشد که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان نمایید . سه حالت مختلف کلاسیک و دشوار و متوسط را مطابق با میل خود انتخاب کنید و مراحل را به اتمام برسانید . حالت چند نفره را انتخاب نموده و با دیگران رقابت نمایید و در نهایت امتیازات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

tarzan بازدید : 35 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Storage-Optimizer

با نصب نرم افزار SD CARD Storage Optimizer Pro  روی گوشی می توانید مموری کارت خود را بهینه سازی کرده و سرعت آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. مموری کارت را پاکسازی کرده و فایل های اضافه و آزار دهنده را از آن حذف نمایید. به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا فایل ها را از طریق سرور اختصاصی اف تی پی به هاست خود انتقال داده و در سریع ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی پیدا کنید. پوشه های جدیدی را برای خود ایجاد کنید و مدیریت کاملی بر روی کارت حافظه اندرویدی خود داشته باشید.

tarzan بازدید : 36 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Lustre

مجموعه آیکان Lustre – Icon Pack تعبیری جدید از سبک طراحی دکمه‌ مانند را به شما ارائه می‌کند. در این مجموعه، هر آیکان به صورت سفارشی طراحی و ساخته شده تا ظاهری بی‌نظیری داشته باشد. آیکان‌های این مجموعه زیبا دارای قابی فلزی هستند که ظاهری هماهنگ به همه آنها می‌بخشد.

tarzan بازدید : 55 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Material-Design

Material Design Live Wallpaper اولین والپیپر زنده با سبک طراحی متریال گوگل برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن می‌توانید از تم‌های مختلفی استفاده کنید. این والپیپر به طور پیوسته متحرک و در حال به‌روز رسانی است. در نسخه پرمیوم برنامه می‌توانید تم خود را سفارشی کرده و با استفاده از رنگ‌های مورد علاقه خود آنها را بسازید. تم‌های جدیدی در راهند و به زودی خواهید توانست به صدها روش مختلف پس‌زمینه را سفارشی کنید.

tarzan بازدید : 39 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

All-in-one-Offline-Map

All-In-One Offline Maps به شما اجازه می دهد تا به طیف گسترده ای از نقشه های آفلاین دسترسی پیدا کنید. برای به نمایش درآمدن اولیه نقشه ها حوصله داشته باشید. هنگامی که نقشه ها برای اولین بار نمایش داده شد می توانید آن را ذخیره کنید و از آن به بعد از نقشه ها به صورت کاملا آفلاین استفاده نمایید.  آیا به مکان هایی می روید که پوشش اینترنتی آن ها ضعیف است ؟ آیا اینترنت شما را آزار می دهد ؟ دیگر نیازی نیست برای مکان یابی به اینترنت متصل شوید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی دستگاه اندروید خود نصب کرده و سپس با ذخیره نقشه اولیه از آن پس به عنوان آفلاین استفاده نمایید .

tarzan بازدید : 106 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

dr-panda-Swimming

در بازی Dr. Panda’s Swimming Pool با ۵ بچه حیوانات مختلف به بازی بپردازید. سه استخر بزرگ در بازی وجود دارد که می‌توانید در آنها شیرجه بزنید و از ۵ حیوان دوست داشتنی مراقبت کنید. در اتاق رختکن لباس‌های مختلف را امتحان کنید، کنار استخر اسنک بخورید، از سرسره آبی سر بخورید و یا در کشتی دزدان دریایی به جست و جوی گنج پنهان بپردازید.

tarzan بازدید : 50 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Backyard

وقت کباب است! در بازی Backyard BBQ Party به بچه‌های حیاط پشتی بپیوندید و میزبانی بهترین مهمانی را بر عهده بگیرید. همبرگر و هات داگ کباب کنید، پیتزای ایتالیایی بپزید و شربت آبلیمو درست کنید، از ده بازی کوچک آشپزی لذت ببرید! این بازی برای کودکانی که عاشق کباب کردن و غذای خوشمزده هستند طراحی شده است

tarzan بازدید : 30 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Steam-Punker

Steampunker – Tablet Edition یک بازی ماجراجویانه دوبعدی می‌باشد که گرافیک آن توسط دست طراحی شده است. در این بازی شما در نقش قهرمان داستان با نام وینسنت بازی خواهید کرد، در زمانی که ربات‌های شیطانی به کره زمین حمله کرده‌اند. این بازی شامل مجموعه‌ای از پازل‌ها است که در یک داستان ماجراجویانه به سبک اشاره و کلیک به یکدیگر متصل شده‌اند.

tarzan بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Simple-Scan

SimplyScan Pro: PDF Camera Scanner سریع ترین اسکنر فایل های پی دی اف برای گوشی های اندرویدی به شمار می رود . به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های پی دی اف خود را اسکن کرده و آن ها را ویرایش نمایید . برای اسکن فایل ها کافی است دوربین گوشی خود را فعال نمود و سپس آن را جلوی فایل مورد نظر بگیرید. سپس نرم افزار فایل را برایتان اسکن خواهد کرد . پس از اسن فایل قادر خواهید بود فایل مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی و گوگل درایو و Dropbox  با دیگران به اشتراک بگذارید و آن را برای خود ذخیره نمایید . سند PDF و عکس مورد نظر را انتخاب کرده و سپس آن را اسکن نمایید . اندازه و یا حجم فایل ها را به حداقل رسانده و حجم آن را کاهش دهید . شایان ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است .

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 2,606
  • بازدید کلی : 61,074