loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 42 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

ssLauncher

آیا می خواهید صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی خود را شبیه به صفحات روزنامه کنید ؟
ssLauncher نام لانچری است که با استفاده از آن خواهید توانست این کار را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام داده و محیطی زیبا ، جذاب و البته نو را تجربه کنید .

tarzan بازدید : 39 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Smart

Smart Compass یک نرم افزار قدرتمند تشکیل شده از ۳ ابزار مختلف شامل فلزیاب ، مکان یاب GPS و زاویه سنج می باشد . این نرم افزار یک قطب نمای ساده و کابری می باشد که از سنسور مغناطیسی گوشی استفاده می کند. قابلیت نمایش در وضعیت های افقی و عمودی ، دید دوربینی برای واقع گرایی و قابلیت تشخیص فلزات از دیکر امکانات آن می باشد. لازم به ذکر است که عملکرد این قطب نما بستگی به دقت گوشی شما در زمینه کارآیی سنسور مغناطیسی آن دارد .

tarzan بازدید : 33 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

z4 

آیا شما دوست دارید افکت های متعددی را بر روی تصاویر خود قرار دهید ؟ اگر این طور است توصیه می کنیم که حتما ازMirror Image Photo Editor Pro  استفاده نمایید . افکت های جذاب و فانتزی را به تصاویر مورد علاقه خود اضافه کرده و سپس تصاویر خود را به بهترین صورت ممکن ویرایش نمایید . شما می توانید تصاویر را از گالری گوشی خود انتخاب کرده و یا به طور مستقیم با دوربین گوشی اندرویدی خود عکس تهیه نمایید . پس از اتمام کار و ویرایش تصاویر آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام یا فیسبوک با دوستان خود به اشتراک گذاشته و لحظات خوشی را با دوستان خود سپری نمایید . بدون شک افکت ها و قاب های زیبا جلوه خاصی به تصاویر شما خواهند داد. همین حالا این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر خود را به طور حرفه ای ویرایش کنید .

tarzan بازدید : 46 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Heroes-III 

اگر از طرفدارای سری بازی‌های استراتژیک نوبتی Heroes هستید، پس نسخه جدید با نام Heroes of Might & Magic III HD که پس از گذشت ۱۵ سال با گرافیک اچ‌دی برای اندروید ارائه شده را از دست ندهید. ارتش خود را فرماندهی کرده و سرنوشت قهرمانان جادویی و قدرتمند را تغییر دهید.

tarzan بازدید : 78 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Clone-Camera

می‌خواهید عکس‌هایی بگیرید که متمایز باشد؟ آرزو دارید بتوانید خود را کپی کنید؟ برنامه Clone Camera 2.0 به شما کمک می‌کند عکس‌های ترکیبی بی‌نقص و نابی را ایجاد کنید. هیچ حالت از پیش تعیین شده‌ی وجود ندارد، پس آزادانه به اجرای تخیلاتتان بپردازید!

tarzan بازدید : 47 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Fraction

Fraction Calculator Plus یک نرم افزار کاربردی برای محاسبات ریاضی و حل معادلات بوده که می توانید آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید . کسرها را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن محاسبه نمایید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به حل معادلات ریاضی و پشتیبانی از زبان های بیشتر اشاره داشت .

tarzan بازدید : 44 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

MIX

MIX by Camera360  نام یک برنامه محبوب برای دیوایس های مبتنی بر اندروید بوده که با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را به طور کاملا خلاقانه ای ویرایش نموده و آن ها را سفارشی سازید . بیش از ۲۰۰ افکت جذاب و فانتزی در این برنامه وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . بیش از ۱۳ ابزار حرفه ای در دسترس بوده که با کمک آن ها قادر به ویرایش تصاویر مورد نظر خواهید بود . هم اکنون تصاویر و عکس های خود را به شیوه کاملا نوین طراحی نموده و آن ها را در شبکه های اجتکاعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . این نرم افزار یک همراه بی نقص برای شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد .

tarzan بازدید : 43 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Concuest 

هدف شما در بازی Conquest! Medieval Realms تسخیر زمین دشمنان می باشد . ارتش مخالفان را برای همیشه شکست داده و آن را نابود نمایید . در این بازی پنج ملت برای به دست آوردن تخت پادشاهی با یکدیگر به جنگ می پردازند . شما بایستی یک طرف را انتخاب کرده و از آن تیم حمایت کنید . همین حالا تصمیم بگیرید که طرف کدام ملت خواهید بود . به عنوان فرمانده ارتش مقدمات حمله را برنامه ریزی کنید . توجه داشته که تعداد حالات ارائه شده بسیار زیاد می باشد . ساختمان های زیبا و شیک را طراحی کرده و دشمنان را نابود کنید . با استفاده از سواره نظام های خود به سمت دشمنان حرکت نمایید .

tarzan بازدید : 51 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Flip

آیا به دنبال بهترین موزیک پلیر برای دیوایس اندرویدی خود هستید ؟ اگر این طور است FlipBeats PRO – Best Music Player Pro  می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد . با استفاده و نصب این موزیک پلیر سفارشی بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید فایل های خود را به بهترین و بالاترین کیفیت ممکن پخش نمایید . از اکولایزرهای سفارشی استفاده نموده و از آن ها برای تقویت صدا استفاده نمایید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به رابط کاربری زیبا و سفارشی آن نیز اشاره داشت . به طور آنلاین در اینترنت به جست و جو پرداخته و موزیک های خود را دانلود و سپس با این برنامه به آن ها گوش فرا دهید . اگر مایل باشید می توانید متن تران ها را نیز به طور آنلاین دانلود نمایید .

tarzan بازدید : 359 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

z

Total Launcher (beta test) یک لانچر زیبا و کاربردی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که نسل جدید SSlauncher محسوب شده و شامل ویژگی‌های بسیاری از qlauncher می‌شود. این لانچر بهترین قابلیت‌های سفارشی را در میان لانچرهای اندرویدی به شما ارائه کرده و در عین حال بسیار سریع، سبک و آسان می‌باشد.

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 2,594
  • بازدید کلی : 61,062