loading...
بروز ترین مرجع دانلود فارسی زبان
tarzan بازدید : 44 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Ayakashi

Ayakashi: Ghost Guild یک بازی نقش آفرینی می باشد که شما در آن با ارواح و جن های متعددی برخورد خواهید داشت . وظیفه شما در این بازی این است که ارواح را بگیرید و سپس با تسخیر روح آن ها آن ها را به شیطان تبدیل نمایید . در تمام صحنه های این بازی شیاطین را خواهید دید . از زمان های قدیم جن ها و موجودات شیطانی از ارواح می ترسیدند . شما می توانید ارواح را بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را به شیطان و جن تبدیل نمایید . تمام تلاش و کوشش خود را برای حفاظت از بشریت به کار ببرید . ارواح را به مجموعه موجودات شیطانی خود اضافه نمایید . از طریق جنگ های دیدنی و جذاب مراحل این بازی را به اتمام برسانید . در طول مسیر با ارواح مذاکره کنید و آن ها را برای تبدیل شدن به جن آماده کنید .

tarzan بازدید : 31 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

z2

در بازی Zombie Smashing-Zombie Game ویروس‌های اکس در سراسر دنیا پراکنده شده‌اند، انسان‌های بسیاری آلوده شده و به زامبی تبدیل شده‌اند، شما نیز به عنوان یک جنگجو اعزام شده‌اید تا بازماندگان را نجات دهید. اما وضعیت بسیار بدتر از آن است که فکرش را می‌کردید، در نهایت به گوشه‌ای از شهر رانده می‌شوید و باید نبردی را با زامبی‌ها آغاز کنید، نبردی خونین و بی‌رحم…

tarzan بازدید : 45 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Helicopter-Sim

Helicopter Sim Pro یک بازی شبیه‌ساز هلیکوپتر برای اندروید است که در آن می‌توانید با دقت بالا به هدایت هلیکوپترهای چند منظوره بپردازید، نیروهای دفاعی دشمن را تخریب کنید و نیروهای مهاجم را در پایگاه‌های دشمن پیاده کنید. تاکتیک، مهارت‌های پرواز و حملات قاطعانه برای انجام مأموریت‌های طولانی و درگیر کننده حیاتی هستند.

tarzan بازدید : 47 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 Fast-Browser

۴G Fast Browser Pro یک مرورگر سریع ، قابل اطمینان ، و تند برای سیسیتم عامل اندروید می باشد . این مرورگر به شما کمک می کند تا در پهنای باند خود تا جد قابل توجهی صرفه جویی نموده و صفتا را سریع برایتان باز خواهد کرد . این برنامه از نسل چهارم تبادل اطلاعات یعنی ۴G استفاده می کند . ۴G به کاربران اجازه می دهد تا به صورت کاملا آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازند و از صفحات مورد علاقه خود دیدن فرمایند . تجربه بسیار خوبی از تماشای فیلم ، عکس و … در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . و در نهایت توجه کنید که این مرورگر از اطلاعات شخصی شما محافظت خواهد کرد .

tarzan بازدید : 50 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Full-Screen-Maps

نقشه ها را بر اساس داده های نقشه های گوگل و به صورت فول اسکرین مشاهده فرمایید . حالت تمام صفحه را انتخاب کرده و نقشه را به راحتی باز نمایید . توضیحات فوق مربوط به نرم افزار Full Screen Maps می باشند . یک عکس فوری از نقشه تهیه کرده و آن را به دیگران ارسال نمایید . در صورت تمایل قادر به فعال سازی گزینه قطب نما نیز خواهید بود . این برنامه به طور کامل از سیستم عامل اندروید کیت کت نیز پشتیبانی می نماید . این نقشه از زبان های زنده دنیا نظیر انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی نیز پشتیبانی می نماید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان اضافه نمودن polylines به نقشه ها نیز اشاره داشت .

tarzan بازدید : 49 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

iSherder

برنامه iShredder 3 PRO به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های خود را با درجه امنیتی نظامی به نحوی پاک کنید که هیچ اثری از آنها بر جای نماند. قبل از فروش و یا بخشیدن دستگاه اندرویدی خود، باید مطمئن شوید که تمامی فایل‌های شخصی شما کاملاً از بین رفته و غیر قابل بازیابی هستند. این برنامه با استفاده از بازنویسی فضای خالی با استفاده از الگوریتم‌های امن، باعث می‌شود تا هیچ برنامه‌ای نتواند فایل‌های حذف شده را بازیابی کند.

tarzan بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Babylon-Translator

در حال خواندن ایمیل و یا هر متنی دیگری هستید و بعضی از کلمات آن را متوجه نمی‌شوید؟ برنامه دیکشنری بسیار محبوب Babylon Translator به شما امکان می‌دهد تا به صورت مجانی معانی لغات مختلف را پیدا کرده و ترجمه کامل متن را میان ده‌ها زبان مختلف در اختیار داشته باشید. نسخه جدید برنامه به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ارتباط اینترنتی به ترجمه لغات بپردازید.

tarzan بازدید : 52 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Applock

App Lock Pal یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد از برنامه‌هایی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده‌اید با استفاده از رمز عبور و یا الگوی رمزی محافظت کنید، حتی برای گمراه کردن شخص نفوذگر می‌توانید یک کرش را شبیه‌سازی کنید! این برنامه هنگامی که شخصی قصد نفوذ داشته باشد گزارش تهیه می‌کند تا شما باخبر شوید.

tarzan بازدید : 140 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Helo-X

بازی Helo.X [Pro Edition] یک شبیه‌ساز پیشرفته پرواز هلیکوپتر برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن می‌توانید با استفاده از انواع هلیکوپترها در میدان نبرد پرواز کنید. در آسمان سوئیس آزادانه پرواز کنید و یا انواع مأموریت‌ها شامل پرتاب محموله به هدف، سوختگیری شبانه و اسکورت کردن هواپیما را انجام دهید.

tarzan بازدید : 41 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

zzzz

زمانی که چاق شدید پرواز کردن را یاد بگیرید . در حالت عادی کافی است ضربه بزنید و سپس شخصیت را نگاه دارید . شما می توانید بین حالت عادی و حالت چاق یکی را انتخاب نموده و مراحل را به اتمام برسانید . توضیحات فوق مربوط به بازی My Strawberry می باشند . در این نسخه از بازی تنها طراحی UI تا حد قابل توجهی بهبود یافته است . در داخل مسیر حرکت کرده و توت فرنگی ها را جمع آوری نموده و امتیازات بی شماری را به دست آورید .

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 2,621
  • بازدید کلی : 61,089